Ελληνική Νοηματική Γλώσσα
Τμήμα Υποδοχής ΖΕΠ
Από τη σχολική χρονιά 2024-25 λειτουργεί για πρώτη φορά στο Δημοτικό σχ. Ανυφίου τμήμα Υποδοχής ευάλωτων ομάδων και το στελεχώνει η εκπαιδευτικός κα Δρούζα Κωνσταντίνα.
Τμήματα Υποδοχής – ΖΕΠ ή αλλιώς Ζώνη Εκπαιδευτικής «Προτεραιότητας»
Έχουν ως στόχο την ενίσχυση μαθητών και μαθητριών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (παιδιά μεταναστών, παλιννοστούντων, ρομά, μουσουλμανόπαιδες), τα οποία υποστηρίζονται κυρίως στο κομμάτι της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.
Στην τάξη τη δική μας συμβαίνουν θαύματα…
Μία ψηφιακή βιβλιοθήκη !
Φέτος φιλοδοξούμε να κάνουμε τη σχολική Βιβλιοθήκη ΥΠΑΙΘΑ του Δημοτικού σχ. Ανυφίου και ψηφιακή!
Θα μας πάρει καιρό, αλλά στο τέλος της χρονιάς θα έχουμε εγγεγραμμένα μέλη που θα μπορούν να επισκέφτονται τη βιβλιοθήκη μας ψηφιακά βλέποντας τον τίτλο και το οπισθόφυλλο των βιβλίων, να το επιλέγουν από το σπίτι τους με τη συμμετοχή όλης της οικογένειας και την επόμενη μέρα να το δανείζονται δια ζώσης στο σχολείο τους!
Το myLib είναι η πλατφόρμα που θα μας βοηθήσει σε αυτό.
Εκπαιδευτικές δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία σχεδιάσαμε κάποιες δράσεις για την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών του σχολείου μας!
Ήταν ιδέα της καθηγήτριας Μουσικής κας Δήμητρας Κυπραίου να γνωρίσουμε τη δομή ΚΔΑΠ Αμεα Πυργέλας και τι όμορφη σύμπτωση και μίας μητέρας του σχολείου μας να έρθουμε σε επαφή με το ΕΕΕΕΚ Αργολίδας πάλι στην Πυργέλα!
Συμφώνησε όλος ο Σ.Δ γιατί διαβάσαμε κάπου ότι: κανένας δεν είναι ανάπηρος αν οι άλλοι δεν τον βλέπουν έτσι! Και όταν λέμε δεν τον βλέπουν έτσι δεν εννοούν ότι π.χ. δε βλέπει ή δεν ακούει αλλά ότι όλοι εμείς που βλέπουμε και ακούμε πρέπει να κάνουμε έτσι το σχολείο μας, την πόλη μας, την κοινωνία μας ώστε να μπορούν κι αυτοί να ζήσουν σαν όλους εμάς.
Συγκεντρώνουμε λοιπόν είδη που θα προσφέρουμε κατά την πίσκεψη των Ε΄& ΣΤ΄τάξεων στις δομές.
Καλούμε στο σχολείο ψυχολόγο και Κοινωνική Λειτουργό μαζί με κωφάλαλο άτομο της δομής ΕΕΕΕΚ να γνωριστούμε .
Ετοιμάζουμε τραγούδια στη Νοηματική
Υ.Γ. ευχαστούμε την κα Ελένη Καλογεροπούλου εκπ/κό παράλληλης στήριξης για την κατασκευή της αφίσας!
ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 2024- ΣΤ τάξη
Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου , μνημείο UNESCO
To αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, ένα από τα τρία μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO στην Αργολίδα, επισκεφτήκαμε την Πέμπτη 7/11/2024 με τη βοήθεια της θεατρολόγου κας Φραγκούλη Μαρίας και της γυμνάστριας κας Αιμιλίας Τσίγκα. Είμασταν πολύ τυχεροί γιατί ακούστηκε μία άρια που εξέπληξε τα παιδιά και θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη τους!
Από όλα τα αρχαία θέατρα το θέατρο της Επιδαύρου είναι το ωραιότερο και το καλύτερα διατηρημένο. Προορισμένο για τη διασκέδαση των ασθενών είχε χωρητικότητα 13.000 θεατών.
Οι ανασκαφές της Επιδαύρου έγιναν από τον Π. Καββαδία και κράτησαν από το 1881 μέχρι το θάνατό του. Τις ανασκαφές ανέλαβε η Αρχαιολογική Εταιρεία. Σημαντικό ρόλο στην πορεία των ανασκαφών είχε η αφιλοκερδής προσφορά των κατοίκων του Λυγουριού, οι οποίοι εκτός από την εργασία που προσέφεραν, παραχώρησαν αφιλοκερδώς τα κτήματα τους που βρίσκονταν πλησίον του Αρχαιολογικού χώρου. Ο πρώτος χώρος που αντικρύζει ο επισκέπτης, άμα φτάσει στο ιερό, είναι τα προπύλαια. Τα προπύλαια, που η κατασκευή τους ανάγεται στους μυκηναϊκούς χρόνους, ήταν κτίσμα που το αποτελούσαν δυο στοές με 6 κίονες η καθεμιά. Της μιας ήταν ιωνικού και της άλλης κορινθιακού ρυθμού. Το δεύτερο κτίσμα είναι ο ναός του Ασκληπιού, που το κτίσιμό του κράτησε 5 ολόκληρα χρόνια. Είναι ναός δωρικού ρυθμού μέσα στον οποίον υπήρχε και το κατασκευασμένο από τον Πάριο καλλιτέχνη Θρασυμήδη άγαλμα του θεού. Πίσω ακριβώς από το ναό, βρίσκεται η Θόλος, που ήταν και το περιφημότερο κτίριο του ιερού. Ακολουθούν και άλλα κτίσματα, όπως το άβατο, ο οίκος των ιερέων, οι ναοί για την Άρτεμη, το ιερό του Απόλλωνα και τέλος το θέατρο.
Η θαυμάσια ακουστική του, αλλά και η πάρα πολύ καλή κατάσταση στην οποία διατηρείται συντέλεσαν στη δημιουργία του φεστιβάλ Επιδαύρου, θεσμός που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.
Η Εκπαιδευτική, Επιστημονική και Πολιτιστική Οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών ονομάζει πολιτιστικούς χώρους αλλά και άλλα σημεία πολιτιστικού, περιβαλλοντικού και ιστορικού ενδιαφέροντος σαν Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς εξαιρετικής παγκόσμιας αξίας για την πολιτιστική ή την περιβαλλοντική σημασία που διαθέτουν. Τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς ορίζονται σύμφωνα με την Σύμβαση της Ουνέσκο για την Παγκόσμια Κληρονομιά, που υπεγράφη το 1972.[1] Οι χώροι που μπορούν να οριστούν από την Ουνέσκο σαν μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς περιλαμβάνουν μνημεία (όπως αρχιτεκτονικά έργα, μνημειακά γλυπτά ή επιγραφές), ομάδες κτιρίων και τοποθεσίες (συμπεριλαμβανομένων των αρχαιολογικών χώρων), φυσικά περιβάλλοντα (αποτελούμενα από φυσικούς και βιολογικούς σχηματισμούς), γεωλογικούς και φυσιογραφικούς σχηματισμούς (συμπεριλαμβανομένων οικοτόπων που αποτελούν την πατρίδα απειλούμενων ειδών ζώων και φυτών) και φυσικοί τόποι που είναι σημαντικοί από την άποψη της επιστήμης, της διατήρησης ή της φυσικής ομορφιάς
ΕΠΕΤΕΙΟΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
“Θα κάνω….μπαμ!!!” -ομάδα Celesta
Αναγνώριση συναισθημάτων – Διαχείριση συναισθημάτων