Η σχολική χρονιά 2025–2026 τελείωσε και τα παιδιά μας την αποχαιρέτησαν με χαμόγελα, αναμνήσεις και πολλή… δράση! 🎉
⚽🏃 Αθλητικές δραστηριότητες γέμισαν τον αύλειο χώρο του σχολείου με κίνηση, ομαδικό πνεύμα και καλή διάθεση!
🌱🪴 Μικροί κηπουροί εν δράσει! Τα παιδιά μας φύτεψαν σπόρους σε γλαστράκια και γνώρισαν από κοντά τη χαρά της φροντίδας και της αγάπης για τη φύση. Στο τέλος, πήραν τα γλαστράκια τους στο σπίτι ως ένα ξεχωριστό αναμνηστικό της όμορφης αυτής δράσης!
📸 Ατομικές και ομαδικές φωτογραφίες μοιράστηκαν σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς — στιγμές που θα μείνουν για πάντα!
💛 Θέλουμε για ακόμα μια φορά να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που στέκεται δίπλα μας σε κάθε βήμα, σε κάθε εκδήλωση, σε κάθε δραστηριότητα. Η παρουσία τους είναι πάντα πολύτιμη! 🙏
Σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους ευχόμαστε ένα υπέροχο, ξέγνοιαστο καλοκαίρι γεμάτο χαρά, ξεκούραση και υγεία! ☀️🌊🍉
Τα ξαναλέμε τον Σεπτέμβρη! 🎒📚💙
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén