Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’, Δ’ και Ε’ τάξης του σχολείου μας συνοδεία των εκπαιδευτικών τους επισκέφθηκαν το Δημαρχείο Βιάννου 🏛️ και είχαν την τιμή να συναντήσουν τον Δήμαρχο κ. Παύλο Μπαριτάκη 🤝, παρουσία και των Αντιδημάρχων κ. Χαράλαμπου Κονδυλάκη, κ. Θεόδωρου Καρτσάκη και κ. Γεωργίου Βιαννιτάκη 👥.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου 🏛️, έναν χώρο ιδιαίτερης σημασίας για τον τόπο μας, όπου λαμβάνονται σημαντικές αποφάσεις. Εκεί έγινε και το θερμό καλωσόρισμα από τον Δήμαρχο 😊, ο οποίος υποδέχτηκε τους μαθητές/τριες με χαρά και ενδιαφέρον.
Στον ίδιο χώρο πραγματοποιήθηκε όλη η συζήτηση 💬, κατά την οποία ο Δήμαρχος μίλησε στα παιδιά για τον ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης 🏙️, τις ευθύνες του Δήμου και τη σημασία της συμμετοχής των πολιτών 🤲.
Ακολούθησε μια σύντομη ανασκόπηση 📊 για θέματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών και την ανάπτυξη της περιοχής μας. Στη συνέχεια, οι μαθητές πήραν τον λόγο 🎤, εκφράζοντας προβληματισμούς, απορίες και προτάσεις ως ενεργοί πολίτες 👧👦. Με ανοιχτά μικρόφωνα, όπως σε μια πραγματική συνεδρίαση, συμμετείχαν με ενθουσιασμό, σεβασμό και υπευθυνότητα! 💬👏
🙏 Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο για τον χρόνο που αφιέρωσε, την εγκάρδια φιλοξενία και την πολύτιμη εμπειρία που μας πρόσφερε, καθώς και τους Αντιδημάρχους για την παρουσία και τη στήριξή τους.
📚 Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση που καλλιεργεί τη δημοκρατική συνείδηση και ενισχύει τη φωνή των παιδιών στα κοινά! 🇬🇷✨
Μήνας: Απρίλιος 2026
🦷 Προληπτικός Οδοντιατρικός Έλεγχος στους/στις μαθητές/τριές μας
🤍 από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
📅 24 Απριλίου 2026
✨ Σήμερα, Παρασκευή 24/04/2026, το υπερσύγχρονο κινητό πολυϊατρείο «Ασκληπιός» 🚐 του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο Άνω Βιάννου, προσφέροντας δωρεάν οδοντιατρικό έλεγχο σε όλους τους /στις μαθητές/τριές μας! 🧒👧
🤝 Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Παγκρήτιου Οδοιπορικού του οργανισμού, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και το Πανεπιστήμιο Κρήτης 🎓, που διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
👦👧 Οι μικροί μας μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να:
✔️ 🦷 Κάνουν προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο για την έγκαιρη διάγνωση τυχόν προβλημάτων
✔️ 🪥 Μάθουν για τη σωστή στοματική υγιεινή και τις καλές καθημερινές συνήθειες
✔️ 😊 Γνωριστούν με τον οδοντίατρο με χαλαρό και φιλικό τρόπο, χωρίς άγχος
🙏 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» 🤍,
στην Περιφέρεια Κρήτης 🏛️,
στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 🎓
και στους εθελοντές οδοντιάτρους 🦷 για την πολύτιμη προσφορά τους.
👏 Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς 👨👩👧👦 που εμπιστεύτηκαν τη δράση, καθώς και τους εκπαιδευτικούς 👩🏫👨🏫 που συντόνισαν όλη τη διαδικασία.
💛 Γιατί το χαμόγελο κάθε παιδιού — και η υγεία που το κρατά λαμπερό — είναι η προτεραιότητά μας! 😊🦷
🌿 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης (22 Απριλίου), μαθητές και μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού μας Σχολείου έδωσαν το παρών με τον πιο ουσιαστικό τρόπο — με δράση και αγάπη για το περιβάλλον!
🧤 Οπλισμένοι με γάντια, σακούλες, και πολύ κέφι, οι μικροί μας περιβαλλοντικοί πρεσβευτές ανέλαβαν δράση και προχώρησαν σε ενδελεχή καθαρισμό:
🏫 Του προαύλιου χώρου του σχολείου μας
🛝 Της παιδικής χαράς, ώστε να είναι καθαρή και ασφαλής για όλα τα παιδιά
🌳 Του περιμετρικού χώρου έξω από το σχολείο, συμβάλλοντας στην ομορφιά της γειτονιάς μας
💚 Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς ένας καθαρισμός. Ήταν ένα μήνυμα αγάπης και σεβασμού προς τη φύση και το περιβάλλον μας.
🌱 Μεγάλη η χαρά, μεγαλύτερη η υπερηφάνεια για τους/τις μαθητές/τριές μας που έδειξαν υπευθυνότητα, ομαδικότητα και περιβαλλοντική συνείδηση!
🌎 Γιατί η Γη δεν χρειάζεται μόνο μια μέρα αφιερωμένη σε αυτήν — χρειάζεται καθημερινούς φύλακες σαν τους/τις μαθητές/τριές μας! 💛
📣 Συγχαρητήρια σε όλους!👏🌿✨
Ενόψει του Πάσχα, αφιερώσαμε τη σημερινή ημέρα σε δημιουργικές πασχαλινές δραστηριότητες! 🐣🌸
Βάψαμε αυγά, φτιάξαμε όμορφα πασχαλινά καλαθάκια 🧺 και στολίσαμε λαμπάδες 🕯️.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η διακόσμηση βάζων με την τεχνική του ντεκουπάζ 🎨 – μια χρονοβόρα αλλά τόσο όμορφη και λεπτομερής διαδικασία.
Η κ. Αναστασία Τριγωνάκη-Παπαγιαννάκη, με την πολύτιμη εμπειρία και τη γνώση της, έδειξε στα παιδιά βήμα-βήμα τον τρόπο και τα διακόσμησαν μαζί της με πολύ μεράκι, υπομονή και χαρά ❤️.
Την ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο και την αγάπη που πρόσφερε! 🙏
Καλό Πάσχα σε όλους, γεμάτο φως, υγεία και χαμόγελα! ✨🐣🧺🌷
📢 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Λόγω του έντονου φαινομένου αφρικανικής σκόνης και των πολύ υψηλών επιπέδων αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα,
🔒 όλα τα σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ αύριο 📅 Πέμπτη 2 Απριλίου 2026
🌫️ Η απόφαση ελήφθη για την προστασία της υγείας των μαθητών/μαθητριών και των εκπαιδευτικών.
📍 Το μέτρο ισχύει και για τον Δήμο Βιάννου.
⚠️ Παρακαλούμε:
Να περιορίσετε τις άσκοπες μετακινήσεις
Να αποφύγετε δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους
Να ακολουθείτε τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών
Με υπερηφάνεια και συγκίνηση, αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας, συνοδεία εκπαιδευτικών, παραβρέθηκε στα αποκαλυπτήρια της προτομής του μεγάλου Βιαννίτη συγγραφέα Ιωάννη Κονδυλάκη.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε επίσης και ο σχολικός μας σύμβουλος, κ. Γιώργος Μαρκατάτος.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου, στον χώρο του ταφικού μνημείου του Ιωάννη Κονδυλάκη, παράλληλα με τα εγκαίνια της ανάδειξης της διαδρομής προς τον τόπο του μνημείου.
🙏 Τιμήσαμε έτσι τη μνήμη ενός σπουδαίου λογοτέχνη, δημοσιογράφου και χρονογράφου, του πρώτου Προέδρου της Ένωσης Συντακτών, που γεννήθηκε στην Άνω Βιάννο και άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στα ελληνικά γράμματα.
🌿 Η εκδήλωση αυτή μας υπενθύμισε τη σημασία της τοπικής ιστορίας, της λογοτεχνίας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Οι μαθητές/τριές μας έζησαν από κοντά μια σεμνή και συγκινητική τελετή, γεμάτη σεβασμό και μνήμη.
#ΙωάννηςΚονδυλάκης #Βιάννος #Πολιτισμός #ΣχολικήΖωή #ΤοπικήΙστορία #Λογοτεχνία
⚽ Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, 32 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας μεταφερθήκαμε στο Ηράκλειο με λεωφορείο που πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από τον Δήμο Βιάννου.
🏟️ Φτάσαμε στο υπέροχο αθλητικό συγκρότημα Lindo Soccer , όπου οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έπαιξαν ποδόσφαιρο με πολύ κέφι και ενέργεια!
👦 Οι ομάδες των αγοριών και
👧 οι ομάδες των κοριτσιών, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πέρασαν πάρα πολύ ωραία!
Γέλια, τρέξιμο, γκολ και στιγμές ομαδικής χαράς γέμισαν το γήπεδο! 🎉
🙏 Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Βιάννου για την πολύτιμη στήριξή του που μας επέτρεψε να ζήσουμε αυτή την όμορφη μέρα!
🏅 Ευχαριστούμε θερμά και τον γυμναστή του σχολείου μας, τον κ. Ισαάκ Κουτσοκλένη, που οργάνωσε και συντόνισε όλη αυτή την εκδρομή με μεράκι και επαγγελματισμό. Χάρη σε αυτόν, ζήσαμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη άθληση, φιλία και ομαδικό πνεύμα!
#Εκδρομή #Ποδόσφαιρο #LindoSoccer #ΣχολικήΖωή #ΆθλησηΚαιΧαρά
























