Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 εορτάστηκε στο σχολείο μας η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Με σύνθημα «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή», οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαφορετικά παιχνίδια με την καθοδήγηση του γυμναστή κ. Λουκά Στέργιου, διασκέδασαν, γυμνάστηκαν και φυσικά γέλασαν και πέρασαν όμορφα. Επίσης, είχαμε την τιμή να έχουμε μαζί μας τον παγκόσμιο πρωταθλητή πάλης κ. Παυλίδη Θεοδόση, ο οποίος διηγήθηκε στα παιδιά πώς ξεκίνησε να ασχολείται με τον αθλητισμό, τις δυσκολίες που συνάντησε, ενώ ταυτόχρονα τους υπενθύμισε τα οφέλη του αθλητισμού. Μάλιστα, γνώρισαν και βιωματικά λαβές και κινήσεις της πάλης, με τους νεαρούς θεατές να μένουν εντυπωσιασμένοι από το θέαμα.

εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 619   εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 333 εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 257  εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 507  εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 757 εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 690 εικόνα Viber 2024 10 16 21 23 46 014

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών, που καθιερώθηκε να εορτάζεται από το 2001 με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης, οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ακρολίμνης ανέπτυξαν διάφορες δράσεις.

Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Γίντση Νάγιας τίμησαν την ημέρα αυτή δουλεύοντας ομαδικά και συνεργατικά σε διάφορα.

Αρχικά οι μαθητές παρακολούθησαν το ενημερωτικό βίντεο της επίσημης ιστοσελίδας του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο οποίο ομιλητές από διάφορες χώρες του κόσμου χαιρέτισαν στη μητρική τους γλώσσα το κοινό. Ακολούθησε συζήτηση στην τάξη για τη σημασία των γλωσσών και ειδικότερα της πολυγλωσσίας στην Ευρώπη, της πολιτισμικής και γλωσσικής πολυμορφίας και της αξιοποίησής της με στόχο να ενθαρρυνθεί η εκμάθηση ξένων γλωσσών, τόσο εντός όσο και εκτός σχολικού πλαισίου.

Κατόπιν οι μαθητές διδάχθηκαν τις εθνικότητες και τις γλώσσες κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με διαδραστικό τρόπο. Αναζήτησαν τις διαφορές και τις ομοιότητες στις διάφορες εθνικότητες και τις γλώσσες σε επίπεδο φωνητικό και γραμματικό και ζωγράφισαν τις σημαίες των διαφορετικών χωρών, οι οποίοι αποτέλεσαν τα “φύλλα” στο Δέντρο των Γλωσσών.

Ιδιαίτερη μνεία δόθηκε στο θέμα της “Ειρήνης”, καθότι για το 2024 το θέμα του εορτασμού είναι “Γλώσσες για την Ειρήνη”.

Η χαρά και η συμμετοχή των των μαθητών στις δράσεις ήταν, είναι και παραμένει η κινητήριος δύναμη για αντίστοιχες μελλοντικές δράσεις.

 

458278383 407962695690886 2728811844663874495 n 458716702 396352076860048 8487925280092411272 n 458725500 1597392020874227 8634317387721102564 n 458929294 3057884881019734 2544982087184993095 n 459960303 3431105423865570 6350160676857136332 n 460520320 445115671915800 7008000918947834896 n 461534523 8434353899992250 1449396468570965850 n

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Ομιλία με θέμα “Μαθησιακές δυσκολίες – ειδική Αγωγή και διαταραχές άρθρωσης. Ενδείξεις και αντιμετώπιση”

Σήμερα στο Δημοτικό Σχολείο Ακρολίμνης παρακολουθήσαμε μιαν ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τις κυρίες του Κέντρου Περί Παίδων Αγωγής κ. Νοχουτίδου Βασιλική και Ευθυμιάδου Μάγδα με θέμα:

“Μαθησιακές δυσκολίες – ειδική Αγωγή και διαταραχές άρθρωσης. Ενδείξεις και αντιμετώπιση”

Γονείς και εκπαιδευτικοί ο καθένας αποκόμισε και κάτι καινούριο.
Η Ειδική Αγωγή, πράγμα παρεξηγημένο στην Ελλάδα (ή που τους κρύβουμε στα σπίτια μας ή που παρακαλάμε να χαρακτηριστούμε ΑμΕΑ) χρήζει προσεκτικής προσέγγισης. Κανείς δεν περισσεύει. Είτε ιδιωτικός είτε δημόσιος. Είτε γονέας είτε εκπαιδευτικός. Κλειδί της επιτυχίας, η ειλικρινής συνεργασία όλων.
Απέχουμε πολύ ακόμα από το να χαρακτηριστούμε “προηγμένη κοινωνία”.
Ούτε ο αριθμός των διορισμών ούτε η υλικοτεχνική υποδομή ούτε τα διαγνωστικά κέντρα από μόνα τους θα λύσουν το πρόβλημα.
Όλη η κοινωνία πρέπει να συνειδητοποιήσει την ανάγκη στήριξης όσων μελών της έχουν… ανάγκη (ψυχολογική, μαθησιακή, κοινωνική, ιατροφαρμακευτική, οικονομική).

Ευχαριστούμε την νηπιαγωγό του Νηπιαγωγείου Ακρολίμνης κα Άννα Χατζηκυριάκου για την πρωτοβουλία της εκδήλωσης, όπως τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μου, που αφιέρωσαν τον ελεύθερο χρόνο τους αλλά και τους γονείς και κατοίκους της Ακρολίμνης που ανταποκρίθηκαν (δυστυχώς και πολλοί ενήλικες υποφέρουν αυτό το διάστημα από τη γρίπη).

Προστασία από την γρίπη και άσκηση σεισμού

 

Σήμερα, ημέρα των Τριών Ιεραρχών, ασχοληθήκαμε με τους μαθητές μας με δύο πολύ ενδιαφέροντα θέματα:

Σε πρώτη φάση τα παιδιά  έμαθαν να βήχουν και να φτερνίζονται στο μαντίλι τους ή στο μανίκι τους και όχι στην παλάμη τους. Να πλένουν τα χέρια τους συχνά με σαπούνι και με τη σωστή διαδικασία και να χρησιμοποιούν και να πετούν τις χαρτοπετσέτες στον κάδο με καπάκι, να προσέχουν να μην πίνουν νερό κατ’ ευθείαν από τη βρύση, να μην τρώνε τα μολύβια τους.

Σε δεύτερη φάση σχεδιάσαμε την αντίδρασή μας σε περίπτωση σεισμού.
Τρόμαξαν αρχικά (δεν είναι παίξε γέλασε 😉 ) αλλά γρήγορα αισθάνθηκαν σιγουριά για το τι έπρεπε να κάνουν.
Πήραν το μήνυμα ότι μόνο με απανωτές δοκιμαστικές ασκήσεις θα καταφέρουν να αντιδρούν με ψυχραιμία, ελπίζοντας ότι όλα αυτά τα… μαθήματα να έγιναν στο βρόντο!!!

   

 

   

Η καθιέρωση της Εκκλησιαστικής Εορτής των Τριών Ιεραρχών

H εορτή των Τριών Ιεραρχών καθιερώθηκε στα μέσα του 11ου αιώνα και στα χρόνια του Κωνσταντίνου Θ’ Μονομάχου ή του Αλέξιου Α΄Κομνηνού από τον Μητροπολίτη Ευχαΐτων Ιωάννη Μαυρόποδα ο οποίος συνέθεσε τμήμα της Ακολουθίας για τους Τρεις Αγίους της Εκκλησίας.