Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 17/11/2022 οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες. Θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου.
Ώρα προσέλευσης : 08:15π.μ.
Ώρα αποχώρησης : 09:45π.μ.
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 17/11/2022 οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες. Θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου.
Ώρα προσέλευσης : 08:15π.μ.
Ώρα αποχώρησης : 09:45π.μ.
Ειδικότερα στα παιδιά έχει πάρα πολλά οφέλη. Τα κυριότερα από αυτά είναι:
Συχνά ακούμε πως: “το σκάκι είναι ένα ‘δύσκολο’ παιχνίδι με περίπλοκες κινήσεις“, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αρνούμαστε να ασχοληθούμε με αυτό.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 9:15πμ
Οι μαθητές δεν χρειάζεται να έχουν τσάντες μαζί τους και θα αποχωρίσουν αμέσως μετά.
Μετά από δύο χρόνια μπορούν να παρευρίσκονται στο σχολείο και οι γονείς!!!
Σας περιμένουμε με χαρά !!!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΦΕΚ 2676 31/5/2022
Η χρήση προστατευτικής μάσκας κατά τη λειτουργία των
εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και
Εκπαίδευσης, εργαστηριακών κέντρων και σχολικών
εργαστηρίων, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτων
Επαγγελματικής Κατάρτισης, Μεταλυκειακού έτους – τάξης
Μαθητείας ΕΠΑ.Λ., Κέντρων Διά Βίου Μάθησης, δομών
Ε.Ε.Κ. και Δ.Β.Μ. της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών
και Επαγγελμάτων, φροντιστηρίων, κέντρων ξένων
γλωσσών, φορέων παροχής εκπαίδευσης και πιστοποίησης
δεξιοτήτων, ξενόγλωσσων ινστιτούτων εκπαίδευσης και
πάσης φύσεως συναφών δομών, δημοσίων και ιδιωτικών,
είναι υποχρεωτική σε χώρους (ενδεικτικά αίθουσες,
αμφιθέατρα) εντός των οποίων διεξάγονται κάθε είδους
εξετάσεις (ενδεικτικά ενδοσχολικές, προαγωγικές και
απολυτήριες εξετάσεις, εξετάσεις ξένων γλωσσών,
εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας, εξετάσεις
πιστοποίησης πληροφορικής) για όλα ανεξαιρέτως τα
πρόσωπα που εισέρχονται σε αυτούς (μαθητές/μαθήτριες,
καταρτιζόμενους, εκπαιδευόμενους, μαθητευόμενους,
σπουδαστές, υποψηφίους, εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτές,
επιτηρητές, λοιπό προσωπικό).
– Η χρήση προστατευτικής μάσκας δεν είναι υποχρεωτική για
τους οδηγούς σχολικών λεωφορείων, τους συνοδούς,
εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες που
επιβαίνουν σε αυτά.
Με τους μαθητές της Στ’ τάξης συζητήσαμε αρχικά για τα προβλήματα του πλανήτη, και από την προηγούμενη σχολική χρονιά, είχαμε μετέχει στις διάφορες κοινωνικές δράσεις για την «Ημέρα της Γης» και είχαμε αποφασίσει για τη δημιουργία ενός ψηφιακού βιβλίου με θέματα που αφορούν την κλιματική αλλαγή και τα προβλήματα του πλανήτη μας
Ψηφίστε τη συμμετοχή του σχολείου μας εδώ
σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την με αριθμό Φ.6/450554/Δ1/18-4-2022 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας οι εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το επόμενο σχολικό έτος 2022-23 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ως το αργότερο την Τρίτη, 17/5/2022. Προς αναλυτικότερη ενημέρωσή παραθέτουμε το σχετικό εδάφιο της εγκυκλίου:
«Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις. Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00’), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/ κηδεμόνων.»
Υπενθυμίζουμε επίσης τη δυνατότητα να δηλώσετε στην αίτηση την επιθυμία σας να παρακολουθεί το παιδί σας το τμήμα της Πρωινής Ζώνης (7.15-8.00).
Επομένως για να εγγράψετε το παιδί σας στο Ολοήμερο χρειάζεται μόνο η κατάθεση της συμπληρωμένης και υπογεγραμμένης αίτησης χωρίς κανένα άλλο δικαιολογητικό, ως το αργότερο την Τρίτη 17 Μαΐου.
Την αίτηση που επισυνάπτεται στο παρόν, μπορείτε να την εκτυπώσετε, να τη συμπληρώσετε, να την υπογράψετε και να τη δώσετε στο παιδί να την παραδώσει στο/η Δάσκαλο/α του ή να τη σαρώσετε και να την στείλετε ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ. Θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι υπογεγραμμένη μαζί με το ονοματεπώνυμο του γονέα/κηδεμόνα που συμπληρώνει την
Το Δημοτικό Σχολείο Ακραιφνίου αποτελείται από ένα διατηρητέο πέτρινο κομψό κτήριο, το οποίο ορθώνεται σ’ ένα ψηλό σημείο του χωριού.
Η ακριβής ημερομηνία που κτίστηκε είναι άγνωστη, εικάζεται ότι ανεγέρθηκε μεταξύ του 1902-1904 από δωρεά του εθνικού ευεργέτη Ανδρέα Συγγρού.
Πριν περίπου τρεις δεκαετίες έγινε επέκταση του Δημοτικού Σχολείου και το 1993-1994 κατασκευάσθηκε το νέο κτήριο στο πίσω μέρος του προαύλιου χώρου.

Στοιχεία επικοινωνίας και ενημέρωσης σχολείου
Πρόσφατα σχόλια