ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2025-2026
Το πρόγραμμα : « Μετάβαση στο Γυμνάσιο» πραγματοποιείται κάθε χρόνο σε κάθε σχολείο στην έκτη τάξη του δημοτικού σχολείου.
Τη φετινή χρονιά οργανώθηκε το πρόγραμμά μας με έναν διαφορετικό τρόπο από τη κοινωνιολόγο μας κυρία Κωνσταντίνα Μαντζανά και τις εκπαιδευτικούς της έκτης τάξης , κυρίες Μπουρουτζίδου Σοφία και Γκαργκάσουλα Αλεξάνδρα.
Το πρόγραμμα χωρίστηκε σε τρεις χρονικές περιόδους.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης χρονικής περιόδου (Τρίτη 21 Απριλίου 2026), στον χώρο της τάξης μας, έγινε η γνωριμία των μαθητών/μαθητριών με την κυρία Κωνσταντίνα και στη συνέχεια τα παιδιά παροτρύνθηκαν να πουν όποια λέξη τους έρχεται στο νου (καταιγισμός ιδεών) ακούγοντας τη λέξη Γυμνάσιο. Η κυρία Κωνσταντίνα τις κατέγραψε όλες στον πίνακα, όπως: απαιτητικό πρόγραμμα, εκδρομές, απουσίες, ωράριο, διαφορετικοί και πολλοί καθηγητές , νέα μαθήματα, εφηβεία, εκφοβισμός, κυλικείο, εξετάσεις). Η έννοια της εφηβείας δυσκόλεψε τους μαθητές/μαθήτριές μας και γι αυτόν τον λόγο αφιερώθηκε περισσότερη ώρα στην κατανόησή της.
Η δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου 2026 με την επίσκεψη των μαθητών /μαθητριών της έκτης τάξης, τον Διευθυντή του σχολείου μας, κύριο Νικόλαο Μπαχταλιά, την κοινωνική μας λειτουργό και τις εκπαιδευτικούς της τάξης στο 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου. Εκεί μας υποδέχτηκε η Γυμνασιάρχης , κυρία Αγγελική Κυριάκου και η υποδιευθύντρια του Γυμνασίου ,κυρία Γεωργούδη Μαρία. Οι μαθητές/μαθήτριες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν μερικούς καθηγητές /καθηγήτριες, έκαναν διάλειμμα με τα γυμνασιόπαιδα και τέλος συζητήθηκαν θέματα που τους/τις απασχολούσαν.
Δημιουργός: Vassilis Adamopoulos
Πνευματικά δικαιώματα: www.vasada.gr
Στις 5 Μαΐου 2026 το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την τρίτη και τελευταία φάση, μέσα στην αίθουσά μας και πάλι με την κυρία Κωνσταντίνα, όπου οι μαθητές/μαθήτριες είπαν τις εντυπώσεις τους και αναμένουν με χαρά τη μετάβασή τους στην επόμενη βαθμίδα χωρίς φόβους και άγχος.
Ευχαριστούμε θερμά τη γυμνασιάρχη, την υποδιευθύντρια, καθώς και όλο το προσωπικό που υποδέχτηκε με στοργή και αγάπη τους μαθητές/τριές μας τον διευθυντή του σχολείου μας, την κοινωνική λειτουργό και τις εκπαιδευτικούς της τάξης .



























































































































