ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2025-2026

Το πρόγραμμα : « Μετάβαση στο Γυμνάσιο» πραγματοποιείται κάθε χρόνο σε κάθε σχολείο στην έκτη τάξη του δημοτικού σχολείου.

Τη φετινή χρονιά οργανώθηκε το πρόγραμμά μας με έναν διαφορετικό τρόπο από τη κοινωνιολόγο μας κυρία Κωνσταντίνα Μαντζανά  και τις εκπαιδευτικούς της έκτης τάξης , κυρίες Μπουρουτζίδου Σοφία και Γκαργκάσουλα Αλεξάνδρα.  

Το πρόγραμμα χωρίστηκε  σε τρεις χρονικές περιόδους.

 Κατά τη διάρκεια της πρώτης χρονικής περιόδου (Τρίτη 21 Απριλίου 2026), στον χώρο της τάξης μας, έγινε η γνωριμία των μαθητών/μαθητριών με την κυρία Κωνσταντίνα και στη συνέχεια τα παιδιά παροτρύνθηκαν να πουν όποια λέξη  τους έρχεται στο νου (καταιγισμός ιδεών) ακούγοντας τη λέξη Γυμνάσιο. Η κυρία Κωνσταντίνα τις κατέγραψε όλες στον πίνακα, όπως: απαιτητικό πρόγραμμα, εκδρομές, απουσίες, ωράριο, διαφορετικοί και πολλοί καθηγητές , νέα μαθήματα, εφηβεία, εκφοβισμός, κυλικείο, εξετάσεις). Η έννοια της εφηβείας δυσκόλεψε τους μαθητές/μαθήτριές μας και γι αυτόν τον λόγο αφιερώθηκε περισσότερη ώρα στην κατανόησή της.

4

 

Η δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου 2026 με την επίσκεψη των μαθητών /μαθητριών της έκτης τάξης, τον Διευθυντή του σχολείου μας, κύριο Νικόλαο Μπαχταλιά, την κοινωνική μας λειτουργό και τις εκπαιδευτικούς της τάξης   στο 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου. Εκεί μας υποδέχτηκε η Γυμνασιάρχης , κυρία Αγγελική Κυριάκου και η υποδιευθύντρια του Γυμνασίου ,κυρία Γεωργούδη Μαρία. Οι μαθητές/μαθήτριες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν  μερικούς καθηγητές /καθηγήτριες, έκαναν  διάλειμμα με τα γυμνασιόπαιδα και τέλος συζητήθηκαν θέματα που τους/τις απασχολούσαν.

images

Δημιουργός: Vassilis Adamopoulos

Πνευματικά δικαιώματα: www.vasada.gr

Στις 5 Μαΐου 2026 το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την τρίτη και τελευταία φάση, μέσα στην αίθουσά μας και πάλι με την κυρία Κωνσταντίνα, όπου οι μαθητές/μαθήτριες είπαν τις εντυπώσεις τους και αναμένουν με χαρά τη μετάβασή τους στην επόμενη βαθμίδα χωρίς φόβους και άγχος.

6    5

 

Ευχαριστούμε θερμά τη γυμνασιάρχη, την υποδιευθύντρια, καθώς και όλο το προσωπικό που υποδέχτηκε με στοργή και αγάπη τους μαθητές/τριές μας τον διευθυντή του σχολείου μας, την κοινωνική λειτουργό και τις εκπαιδευτικούς της τάξης .

 

Φουγάρο Art Center

Την Τρίτη στις 19 Μαΐου η Α’ η Β’ και η Γ’ Τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Φουγάρο Art center στο Nαύπλιο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, αφού έπαιξαν και έφαγαν στον προαύλιο χώρο, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία θεατρική παράσταση της Όλιας Λαζαρίδου, η οποία απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους και αφορά τη μαγεία του θεάτρου! Προσπαθώντας να απαντήσει στο ερώτημα “τι είναι τελικά το θέατρο” και μέσα από διασκεδαστικό και χαρούμενο τρόπο βάζει το θεατή να αναλογιστεί τι είναι αλήθεια και τι ψέμα μπλέκοντας το χώρο και τον χρόνο σε μια άλλη διάσταση! Το αλληγορικό αυτό παραμύθι προβάλλει την ανάγκη μας να χαρούμε, να εκφραστούμε και να απελευθερωθούμε μεσα από τη μίμηση, το παιχνίδι και τη μεταμόρφωση!
IMG 426083f59c4df012e9fe4b1287b8c690 V

IMG e416429207925115f47437a2d38c375e V

IMG c1b8d0db0f811bc2c1df8aabc27f7c10 V

19 ΜΑΪΟΥ – ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ

Την τελευταία εβδομάδα στην Ε’ Τάξη αφιερώσαμε χρόνο στην Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, μιας ημέρας που τιμάται κάθε χρόνο στις 19 Μαϊου.
Μιλήσαμε για την ιστορία, τη μνήμη και τη σημασία να γνωρίζουμε γεγονότα που σημάδεψαν τον ελληνισμό του Πόντου, της Μικράς Ασίας και της ανατολικής Θράκης.
Ακούσαμε ποντιακή μουσική με τη χαρακτηριστική ποντιακή λύρα και το νταούλι ενώ παρακολουθήσαμε τον Πυρρίχιο, ποντιακό χορό, όπως χορευτηκε στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Μιλήσαμε για την ποντιακή διάλεκτο, χωριστηκαμε σε ομάδες για να γράψουμε συνθήματα και να συνθέσουμε όλοι μαζί το κολάζ της εικόνας απο μια ομαδική πορεία των Ποντίων. Τέλος , απαντήσαμε όλοι στο ερώτημα: ” Εσύ αν έπρεπε να φύγεις ξαφνικά από το σπίτι σου, τι θα έπαιρνες μαζί σου ;”
Μέσα από συζήτηση και εκπαιδευτικό υλικό τα παιδιά προβληματίστηκαν, εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα και κατάλαβαν πως η μνήμη είναι ένας τρόπος να δείχνουμε σεβασμό στους ανθρώπους και στην ιστορία τους ..άλλωστε λένε ότι αν δε γνωρίζουμε την ιστορία μας, είμαστε καταδικασμένοι να την ξαναζήσουμε!
Σε ένα ποντιακό τραγούδι που ακούσαμε στην τάξη τα παιδιά ξεχώρισαν τη φράση

“…στα ξένα είμαι Έλληνας, και στην Ελλάδα ξένος”.

Η φράση αυτή εκφράζει με τον πιο σπαρακτικό τρόπο ποια είναι η μοίρα του πρόσφυγα.
Μακάρι οι λαοί να μπορούσαν να ζουν ειρηνικά στον τόπο τους, να μην εκδιώκονται βίαια από την πατρίδα τους και να μην ζούσε κανείς το βαρύ φορτίο της προσφυγιάς.
Το βίντεο που προβλήθηκε στην τάξη έχει επιμεληθεί η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ
IMG 131de3c8f2a209bec8689c385e262d15 V

IMG d9626899ec6e6517dd3c3d33b86a2754 V

IMG 9acf147ec95eecd7ff782d7219d6408d V

IMG 78f15ed6196a5c6ccde79e1f0d277ae3 V

IMG 34782ed6e856070b7338fab252b55382 V

IMG 2fee1e5f5e2d3b149cc07ac3732f9cbd V

IMG 2536cd00b409c2d14afec2a341f48216 V

IMG 9ef1656565fc300133dfda74d874f5ce V

IMG d03981317e1e56071f295af3559d56b3 V

IMG 90b576e38d43a39360e9f79be994922c V

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας στις 10 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης με τις δασκάλες τους μπήκαν στην κουζίνα κι έπλασαν τα πιο νόστιμα μπισκότα σε σχήμα καρδούλας, λουλουδιού ή ότι άλλο επιθυμούσαν! Χρησιμοποιώντας πρωτίστως υγιεινά και θρεπτικά υλικά, όπως βρώμη και ταχίνι με κακάο, τα παιδιά έψησαν τα μπισκοτάκια κι έγραψαν ένα μήνυμα, μία ευχή για τη μαμά τους! Έτσι, η κουζίνα μας μοσχοβόλησε αγάπη, όπως και οι ψυχές μας! Χρόνια πολλά μαμά!!!
IMG 96e8ce9bfb95953334e4917dac935da1 V

IMG 316435096ef5f1b49588a9c10a6631ba V
IMG 3389309747ef70ae9af967a8a12478ec V
IMG a0e466f3cd0ef3ac2b2dfad7a1bf8f6b V
IMG adb2ef38b3428b359cc04ad99120bc1c V

IMG f0096f1d54451b3374287de7ea1ab67f V

IMG 74043fdf864892aa54ed9956707ed46a V

IMG 53f93f19322726fdeb9f84cc36e49edd V

ΣΠΗΛΑΙΟ ΚΑΨΙΑ

Στις 27 Απριλίου το σχολείο μας επισκέφθηκε το σπήλαιο στα Κάψια Αρκαδίας, ένα μοναδικό σπήλαιο με ιστορία 20000000 ετών, σταλακτίτες, σταλαγμίτες και φαινόμενα που συναρπάζουν και σε ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο!
Όταν η φαντασία καλπάζει, τα μάτια βλέπουν ελέφαντες, δράκους, νάνους και κάπου εκεί μέσα στις λάσπες ξεχασμένες κάτι μπότες του παπουτσωμένου γάτου!
IMG a2d5469a243ea956ba773c315dface0f V

IMG 01389cd81701d07733705e03884b8096 V

IMG 26add18e83890227039e4363370b81a2 V

IMG e59f6bb945500fc9bc3c76ccaba62528 V

IMG 152b6da38e5d04b7029e64162098625d V

IMG ba41a88667d48c565af518adc857272f V

IMG aa26b392494d17ea812338e6bc9917e8 V

IMG 046d431725ea5fbb0699fe3cb0233088 V

IMG d0ac0acd008d351ca8b4c87f917ae91f V

IMG fab1ede5d092997004a70bebea047954 V

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 οι μαθητές ,οι  μαθήτριες και οι δασκάλες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον ιερό ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Αρχαία Κόρινθο όπου συνάντησαν τον ιερέα του ναού, πατέρα Πέτρο Τζέκο. Η συνάντηση αυτή προγραμματίστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και οι μαθητές και μαθήτριες προετοίμασαν ερωτήσεις και προβληματισμούς που τις απηύθυναν στον ιερέα.

Ο παπα-Πέτρος, όπως τον αποκαλούμε στο χωριό μας, μάς υποδέχτηκε θερμά και απάντησε με απλά λόγια, προσιτά στα παιδιά, λύνοντας  όλες τους τις απορίες και τους προβληματισμούς ως προς τα μέρη του ναού καθώς και ως προς το λατρευτικό κομμάτι της θρησκείας μας. Τα παιδιά ζήτησαν από τον ιερέα μας να μας μιλήσει και για την Μεγάλη Εβδομάδα και για τα Πάθη του Χριστού και για τον τρόπο που μπορούν τα μικρά παιδιά να προετοιμαστούν για τις ημέρες αυτές. Ο παπα- Πέτρος με πολλή υπομονή και χαρά μας μίλησε για όλα τα παραπάνω και στο τέλος της υπέροχης αυτής συνάντησης φωτογραφηθήκαμε μπροστά από τον ναό .

 

eikona Viber 2026 04 04 21 08 57 795 eikona Viber 2026 04 04 21 10 43 343

Ευχαριστούμε θερμά τον ιερέα μας, παπα-Πέτρο !

 

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ειρήνη στον κόσμο!

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ;

Μιας και η βιωματική μάθηση εντυπωσιάζει μαθητές και μαθήτριες και βοηθά στην καλύτερη κατανόηση  και εμπέδωση όρων και εννοιών  που υπάρχουν στη ζωή μας, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ενότητα των Φυσικών ΟΞΕΑ –ΒΑΣΕΙΣ –ΑΛΑΤΑ πραγματοποιώντας μια επίσκεψη στο εργαστήριο Χημείας του ΕΚΦΕ Κορινθία την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2026 .

Αφού εξηγήθηκαν από την υπεύθυνη του εργαστηρίου και εκπαιδευτικό , κυρία Άννυ Παπαδοπούλου, οι έννοιες οξέα, βάσεις άλατα , προχωρήσαμε στον τρόπο αναγνώρισής τους. Σε ένα πλαστικοποιημένο ουράνιο τόξο πάνω στο οποίο τοποθετήσαμε με σταγονόμετρο ξινό ή ξίδι ή λεμόνι(ΟΞΕΑ), άζαξ ή σόδα μαγειρική (ΒΑΣΕΙΣ), και υγρό από βρασμένο κόκκινο λάχανο(ΔΕΙΚΤΗ), άρχισαν οι πειραματισμοί.

 ΞΙΝΟ+ ΔΕΙΚΤΗ             ΡΟΖ Ή ΚΟΚΚΙΝΟΧΡΩΜΑ

ΑΖΑΞ+ ΔΕΙΚΤΗ             ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ

ΑΖΑΞ+ ΔΕΙΚΤΗ             ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ + ΞΙΔΙ              ΡΟΖ Ή ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ

eikona Viber 2026 03 29 21 11 15 437 eikona Viber 2026 03 29 21 11 15 302

eikona Viber 2026 03 29 21 11 15 625 eikona Viber 2026 03 29 21 11 15 656 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 298 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 328 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 787 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 258 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 362 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 395

Στη συνέχεια σε ένα πειραματικό δοχείο βάλαμε σόδα και χρώμα ζαχαροπλαστικής , λίγο σαπούνι υγρό και ξίδι και παρατηρήσαμε ότι το μείγμα φούσκωσε και ξεχείλισε το δοχείο. Στους  μαθητές και μαθήτριες θύμισε τη λάβα του ηφαιστείου.   

eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 856 eikona Viber 2026 03 29 21 11 16 891

Σε ένα  άλλο πειραματικό δοχείο βάλαμε ξίδι . Κλείσαμε το στόμιο με ένα μπαλόνι  το  οποίο περιείχε σόδα. Ρίξαμε λίγο λίγο μέσα στο μπουκάλι τη σόδα και διαπιστώσαμε  ότι το μπαλόνι φούσκωσε.  Στη συνέχεια δεσμεύσαμε το αέριο στο μπαλόνι και ελευθερώσαμε το αέριο σε αναμμένο κερί. Το κερί έσβησε.  Συμπεράναμε ότι η σόδα πέφτοντας στο ξίδι απελευθέρωσε διοξείδιο του άνθρακα.

eikona Viber 2026 03 29 21 11 17 321 eikona Viber 2026 03 29 21 11 17 409 eikona Viber 2026 03 29 21 11 17 808 eikona Viber 2026 03 29 21 11 40 476 eikona Viber 2026 03 29 21 11 18 131

Σε κίτρινο χαρτί Α4 φτιάξαμε το αποτύπωμά μας χρησιμοποιώντας μία ταμπλέτα πλυντηρίου ρούχων σε σαπούνι και κουρκουμά.

eikona Viber 2026 03 29 21 11 17 229 1

Μετά από ένα μικρό διάλειμμα , ασχοληθήκαμε με τη διατροφή μας.

Η υπεύθυνη του εργαστηρίου και εκπαιδευτικός, κυρία Ευγενία Χαραμή , μας εξήγησε τους κανόνες που πρέπει να εφαρμόζουμε όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα εργαστήριο χημείας ή φυσικής με χιουμοριστικό τρόπο, μας βοήθησε να  φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας πάνω στο πεπτικό σύστημα και στη διατροφική πυραμίδα (τοποθέτηση των τροφών πάνω σε αυτήν), ανακαλύψαμε ποιες τροφές  έχουν άμυλο και ποιες όχι ρίχνοντας ιώδιο πάνω σε αυτές, παρατηρήσαμε στο μικροσκόπιο την ύπαρξη μικροοργανισμών και ελέγξαμε τις γνώσεις με ένα διαδραστικό παιχνίδι που μας είχε ετοιμάσει.

eikona Viber 2026 03 29 21 11 40 800 eikona Viber 2026 03 29 21 11 40 944 eikona Viber 2026 03 29 21 11 41 005eikona Viber 2026 03 29 21 11 40 714 eikona Viber 2026 03 29 21 11 41 046 eikona Viber 2026 03 29 21 11 40 893 eikona Viber 2026 03 29 21 11 41 085   eikona Viber 2026 03 29 21 11 41 128  eikona Viber 2026 03 29 21 11 41 128

Ευχαριστούμε θερμά τις καθηγήτριες ,κυρίες Άννυ Παπαδοπούλου και Ευγενία Χαραμή .

ΚΥΝΗΓΙ ΑΥΓΩΝ

Με αφορμή τις γιορτές του Πάσχα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης στο τελευταίο μάθημα των Γαλλικών συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες!!
Αρχικά ,συζητήσαμε για τα γαλλικά πασχαλινά έθιμα, όπως το κυνήγι των αυγών, όπου τα παιδιά στην Γαλλία την Κυριακή του Πάσχα, βγαίνουν με τα καλαθάκια τους και ψάχνουν να βρουν στους κήπους και τις αυλές τα κρυμμένα αυγά! Έτσι και εμείς κατασκευάσαμε όμορφα πασχαλινά καλαθάκια με ενθουσιασμό και φαντασία, με τα οποία οι μαθητές επιδόθηκαν στο παιχνίδι αυτό: ” La chasse aux œufs”, που διεξήχθη στην αυλή του σχολείου και εντός της τάξης τους!Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και χαρά, ο καθένας προσπάθησε να βρει όσα περισσότερα κρυμμένα αυγά μπορούσε!!! Ήταν πραγματικά μια συναρπαστική εμπειρία για αυτούς, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναβιώσουν αυτό το γαλλικό έθιμο με τόση χαρούμενη διάθεση και ενθουσιασμό!!
Έπειτα κατασκεύασαν χρωματιστές αφίσες κολλάζ, όπου αποτύπωσαν τις ευχές τους στα γαλλικά και τις διακόσμησαν με πολλή φαντασία!!
Όλες οι δραστηριότητες ολοκληρώθηκαν μέσα σε ένα κλίμα χαράς, δημιουργικότητας και ομαδικού πνεύματος!!Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!!! Joyeuses fêtes !!! Joyeuses Pâques !!! Καλό Πάσχα σε όλους!!!
ΠΗΓΗ: ΜΑΡΙΛΙΝΑ ΒΟΥΔΟΥΡΗ

IMG 27355e94866e92d0ae039d480916a078 V

IMG 6fa8f3b1360c889ffdaedcfd4a4b8533 V

IMG 2f005614ce1133c7ed32ea40f21fcd09 V

IMG a7a96633cd21f1dad6b5fd69c916f697 V

IMG 86f1cf75f95b5e66ac0c2b3b10542ef1 V

IMG 06b8aa64555c118eb72b867701c71bb6 V

IMG 04b0a3078c6fd701dc83d617e442d4cc V

IMG d76d3c5bcba512c4a96e24b37968e49c V

IMG c506d27939b05622bb93f1bcdadc8d78 V

IMG c0313d62fee86aec1b7553ab09cfebe7 V

IMG 121935fadb4a5596f83f0ce4631045da V

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Εν όψει των εορτών του Πάσχα οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επιδόθηκαν σε ένα σωρό πασχαλινές κατασκευές και δημιουργίες! Από πασχαλινά καλαθάκια-κουνελάκια και λαμπάδες, μέχρι κεκάκια και κυνήγι αυγών, το σχολείο πλημμύρισε από πασχαλινή ατμόσφαιρα και ανοιξιάτικη διάθεση! Την Παρασκευή όλοι οι μαθητές του σχολείου, αφού εκκλησιάστηκαν γύρισαν στο σχολείο κι άρχισαν τα πασχαλινά τους έργα!
Τα πρωτάκια μας έφτιαξαν τα πιο όμορφα καλαθάκια-κουνελάκια για να βάλουν μέσα όλα τα καλούδια, κουλουρακια κι αυγουλάκια!
IMG e85f5b879a9be2fee5ef13941864ee9c V
Οι μαθητές της Β τάξης, την Παρασκευή έφτιαξαν πασχαλινές λαμπάδες. Διάλεξαν τα πιο ανοιξιάτικα χρώματα, πρόσθεσαν τη φαντασία τους και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό!
ΠΗΓΗ: ΕΡΑΣΜΙΑ ΠΟΥΤΑΛΗ
IMG 7716127a65e98b9f3f416cf98b335449 V 1

IMG 7033e11942752afc10cbb2f022eda472 V 1

IMG 67e8793168aa8dbb9de9bae1de79f456 V 1

IMG 35ffdf00005179fb8d6199f18fbde33e V 1

IMG b0df3c2be4ccb222218062c6d607711f V 1
Αλλά και οι μαθητές της Γ’ τάξης εφτιαξαν τη δική τους ξεχωριστή λαμπάδα! Επέλεξαν τα στολίδια και τις κορδέλες που επιθυμούσαν ώστε να τη στολίσουν όσο πιο “πασχαλινά” γινόταν! Κοτοπουλάκια, αβγά, πεταλούδες, πασχαλίτσες κ πολύχρωμες κορδέλες συνέθεσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα! Έτσι, οι μικροί μαθητές του σχολείου μας δηλώνουν πανέτοιμοι για το “ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ”!
ΠΗΓΗ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΑΓΟΥΡΗ
IMG 9ba7e268ca8914f54795d2776201c0c5 V 1

IMG 167fab6e6742eb36e79641f8104e10ab V 1

IMG e30f4673470557aa78d88d4912f8b4e8 V 1

IMG 2f8b8cd493aa68ceb817cc62818a9c02 V 1

IMG 1d8adb49d07fc71267b81cec3233fa3e V 1

IMG b562264fc2f5720dd87e41bc846bc707 V 1

20260402 122040 1

20260402 122045 1

Δεν έλειψαν φυσικά και οι νόστιμες πασχαλινές λιχουδιές από τα χεράκια των μαθητών της Δ’ και Ε’ τάξης! Οι μικροί μας σεφ μπήκαν στην κουζίνα και ανακάτεψαν τα υλικά φτιάχνοντας υπέροχα και υγιεινά κεκάκια με ταχίνι κακάο, πορτοκάλι, αυγά και αλεύρι! Τα μοίρασαν στις θήκες, τα έψησαν κι έτοιμα τα κεκάκια-κουνελάκια!
IMG 7eeafae96cc8108532cbf79f2e2aeeb1 V 1

IMG 67c5d00d998a327cfeb6aee86ef46de2 V 1

IMG ba126c87bd12cfe7cca5eacac3f845ff V 1

IMG d6819cec63b3068edd83c58c1c593f7e V 1
IMG 4428722bafe73c2db25a7d3c3dee5bcf V

IMG a594b2569752bd7fc93a194ddfed2707 V
IMG b8f7fed7bf68ac6920f6fee10b4c0078 V 1
Πασχαλινές κάρτες-Δ’ τάξη
IMG 3b23413dfff8ab67fabade196dffc574 V

IMG 77da4afa78c1c6821f55af75bfab5e10 V
Πασχαλινές λαμπάδες- Ε’ τάξη

Τέλος, οι μαθητές των Α’ και Β΄ τάξεων, την Παρασκευή, παραμονή της εορτής του αγίου Λαζάρου μετά τον εκκλησιασμό τους, συναντήθηκαν με τους μαθητές του νηπιαγωγείου προκειμένου να ψάλλουν στο χωριό τα κάλαντα του αγίου και να τραγουδήσουν για την Ανάσταση και την Άνοιξη. Με αφετηρία την εκκλησία, ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους ιερείς, και τελευταίο σταθμό την είσοδο του Αρχαιολογικού Μουσείου, οι μαθητές πλημμύρισαν τον αέρα και τους παρευρισκόμενους με την αναστάσιμη χαρά. Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Μουσείου και την πρόεδρο του Τοπικού Διαμερίσματος για τη “γλυκαμένη” φιλοξενία τους!
ΠΗΓΗ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΛΕΚΚΑ
20260403 092241

IMG afb1c03c7ab4b288eea689056c4982f6 V

IMG 17ba194f876f2c9f58ef8218c870c524 V

IMG c0b1343fd840b65474f8177148fa53f7 V

IMG f6dd99184bbd2e57791a35b46fec538d V

IMG 7d55a0ac9e4bde6df81fa8065e1dcb97 V

IMG 31733ec49dd1194e52c9b0dae9e4640b V

IMG daaa5335dc2422d57c9f2dec0f990b11 V
Καλή Ανάσταση!

ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΙΝΟΣ

Στις 31 Μαρτίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’ και Γ’ Τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν το μουσείο Λινός στο Σολωμό Κορινθίας. Τα παιδιά έκατσαν στα παλιά θρανία και τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου, ζύμωσαν τα “Λαζαράκια” και αναβίωσαν όλα τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας με δέος και κατάνυξη! Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες του προγράμματος για τη θερμή υποδοχή και το εξαιρετικό τους έργο!

IMG 9fed7557df51e2aafd59eed4df566cbe V

IMG 90570c501c6cefa37edf4943bfd88dfd V

IMG 73de220cc1722b8c556be2a1bc45175d V

IMG 9269d9587f89bc1a11fd223b82980acb V

IMG 0b1b41b5795c92e209ff7a4357ec65eb V

IMG b78f2aca6d8e86902f35b816a9327c42 V

IMG c32ebd31fd8527b2a34848bbdf568316 V

IMG 1ab7910f2ec346df6376ac86eb09d12d V

IMG 722baf7e6f6218d2b5ca2fa87075772e V

IMG 9439cc5f817c1aa9bfdf4d7195774461 V

IMG 176d996a6350f879bdc23fbd2596c2c0 V

IMG cccf80c775f1126152b777612750c292 V

IMG 04a628cbd4131941c193675d2eab34ff V

IMG e773a667926e01a2f0653cc0fd427a00 V

IMG 80c6d6a0a0290922578c12c5912a719a V

IMG 0d86df221491dfbc2498350b8a11cb26 V

IMG 89523fee1d620f27defdb26269b7c5e9 V

IMG b7b7163332a93dd7a2f31d837dbc289d V

IMG d4fddb370c2b72d83404b3d8abc980a0 V
20260401 165849