STEM EDUCATION

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025 και οδεύουμε, με σύμμαχο τον υπέροχο καιρό, προς το μέλλον … μέσω της Διερευνητικής μάθησης .

 Κοντά στο Μέγαρο της Ε.Ρ.Τ. , μας περιμένουν ο Παναγιώτης,  η Θεοδώρα, και ο Κωνσταντίνος για να μας οδηγήσουν σε έναν διαφορετικό τρόπο μάθησης όπου θα κατανοούμε τον περιβάλλοντα κόσμο μας  πειραματιζόμενοι  και βασιζόμενοι σε λογικά βήματα και ακολουθώντας οδηγίες.

Τα προγράμματα  στα οποία συμμετείχαμε ήταν τα ακόλουθα:

Στο μυαλό του υπολογιστή (Γ΄ και Δ΄τάξη)

Έχετε αναρωτηθεί πώς δουλεύει ένας υπολογιστής; Ποια είναι τα βασικά μέρη του και πώς σκέφτεται;
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα , ασχολούμαστε με τα βασικά μέρη του υπολογιστή, μαθαίνουμε για τον τρόπο λειτουργίας του, και κατασκευάζουμε ένα ρομπότ που διαβάζει με αισθητήρα στοιχεία από το περιβάλλον και τα μετατρέπει στη γλώσσα που καταλαβαίνει ο υπολογιστής: το δυαδικό σύστημα.

ΠΗΓΗ: https://stem.edu.gr/lesson/%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%bc%cf%85%ce%b1%ce%bb%cf%8c-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ae/

S17 S18 S19 S22 Γ1 Δ1 Γ2 Δ2 Γ3 Δ3  S1

Static Shock (Ε΄τάξη)

Σε «χτυπάει» εκεί που δεν το περιμένεις….

Σε ένα εργοστάσιο, στο γραφείο, στο σπίτι, όταν σφίγγετε το χέρι κάποιου, αγγίζετε ένα πόμολο πόρτας, ακουμπάτε μια επιφάνεια… ένας σπινθήρας ξεπηδά ξαφνικά, προκαλώντας τον τρόμο των ανθρώπων. Ο στατικός ηλεκτρισμός δεν είναι πάντα τόσο αθώος.

Ο στατικός ηλεκτρισμός μπορεί να εμφανιστεί σχεδόν οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή. Συμβαίνει όταν τα φορτία έχουν συσσωρευτεί σε ένα αντικείμενο και διαχέονται προς ένα λιγότερο φορτισμένο αντικείμενο με το οποίο έρχεται σε επαφή. Ο στατικός ηλεκτρισμός εκδηλώνεται με τη μορφή εκκενώσεων, όταν ένα αντικείμενο που έχει περισσότερη συσσωρευμένη ενέργεια έρχεται σε επαφή με ένα άλλο αντικείμενο μικρότερου φορτίου. Και τότε παράγεται ο σπινθήρας, που συχνά είναι ορατός. Η εκκένωση αυτή είναι ελάχιστη και δεν υπερβαίνει τα 0,005 αμπέρ.

Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές θα έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τα ‘συστατικά’ των μορίων και των ατόμων, θα κατασκευάσουν ένα ηλεκτροσκόπιο, την πρώτη συσκευή που χρησιμοποιήθηκε για την ‘μέτρηση’ του ηλεκτρικού φορτίου. Θα ανακαλύψουν μέσω βιωματικών πειραμάτων τους τρόπους μεταφοράς φορτίων από ένα σώμα σ’ ένα άλλο και πως αυτά ‘μεταφέρονται’. Η μηχανή Van der Graaf δίνει μια εντυπωσιακή νότα τόσο στη μαθησιακή όσο και στην συναισθηματική διαδικασία, προκαλώντας ευχάριστα τους μαθητές.

 

ΠΗΓΗ: https://stem.edu.gr/lesson/static-shock/

S9 S12 S13 S14

MotörMag  (ΣΤ΄ τάξη)

Είναι το κυριότερο είδος ηλεκτρικής μηχανής – διάταξη που χρησιμοποιείται για την μετατροπή της ηλεκτρικής ενέργειας σε μηχανική ενέργεια. Υπάρχει σε οποιαδήποτε συσκευή έχετε στο σπίτι σας, που έχει έστω ένα κινούμενο μέρος που περιστρέφεται…

Ο κινητήρας είναι ίσως η μεγαλύτερη από τις ανακαλύψεις που έχει κάνει ο άνθρωπος. Το 1831 ο Φάραντεϋ (M. Faraday, 1791-1867) κατασκεύασε ένα κύκλωμα με το οποίο απέδειξε ότι ήταν δυνατή η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από την επίδραση του μαγνητικού φαινομένου. Επέτυχε να κάνει τον πρώτο ηλεκτρικό μετασχηματιστή, ανακαλύπτοντας το φαινόμενο της ηλεκτρο­μαγνητικής επαγωγής και την πρώτη ηλεκτρογεννήτρια. Ο Χένρυ είχε ανακαλύψει την ηλεκτρική επαγωγή ανεξάρτητα από τον Φάραντεϋ, αλλά την ανακάλυψή του δημοσίευσε αργότερα. Ο Χένρυ επινόησε μια πρακτική διάταξη, όπου μ’ έναν αντίθετο τρόπο έθετε σε κίνηση έναν τροχό όταν τροφοδοτούσε το κύκλωμα με ηλεκτρικό ρεύμα, δηλαδή τον ηλεκτροκινητήρα.

Στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις αρχές και τις γνώσεις του ηλεκτρομαγνητισμού, θα κατασκευάσουν τον δικό τους κινητήρα με την χρήση απλών δομικών υλικών και μαγνητών. Με μικρές διορθώσεις στην απόσταση των μαγνητών και της μαγνητικής ‘παγίδας’ , θα προσπαθήσουν να επιτύχουν την μέγιστη δυνατή περιστροφή.

ΠΗΓΗ: https://stem.edu.gr/lesson/motormag/

S2 S6 S8 S10 S11 S15 S16 S20 S21 S23

Εμπειρία ανεπανάληπτη για όλους τους μαθητές μαθήτριες που προκάλεσε ενθουσιασμό και ευτυχισμένα πρόσωπα.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024 .

Έφτασε η ημέρα  που  προσμένουμε όλοι , μικροί και μεγάλοι , για να γιορτάσουμε τη γέννηση του Χριστού και  να ξεκουραστούμε.

Ξεκινήσαμε με εκκλησιασμό, όλο το σχολείο,

εικόνα Viber 2024 12 24 18 15 23 383εικόνα Viber 2024 12 24 18 15 23 383

 και προσφέραμε είδη πρώτης ανάγκης  στην εκκλησία του χωριού μας για τους συμπολίτες μας που χρήζουν μια πρόσθετη βοήθεια.

εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 55 586    εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 55 409

Συνεχίσαμε ψάλλοντας τα κάλαντα Χριστουγέννων (μοραΐτικα, χιώτικα, βυζαντινά κ. ά. ) και Πρωτοχρονιάς  με τον μουσικό μας , κ. Γεώργιο Αγγελόπουλο, στην πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος Αρχαίας Κορίνθου , κ. Ευτέρπη Καλαμπαλίκη που μας κέρασε όλους για τη χαρά που δώσαμε.

εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 00 682 1 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 00 651

εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 00 715

Αναρτήσαμε, επ΄ ευκαιρία,  και τις αφίσες της ανταποδοτικής ανακύκλωσης στον πίνακα ανακοινώσεων  του κοινοτικού γραφείου που φιλοτέχνησαν και συνέγραψαν ομαδικά οι μαθητές/μαθήτριες της έκτης τάξης  του σχολείου μας.

εικόνα Viber 2024 12 24 22 04 49 837 εικόνα Viber 2024 12 24 22 04 49 765  εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 55 133 1

εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 55 070 1

Ζωντανέψαμε την πλατεία του χωριού μας με την παρουσία μας , ψάλλοντας τα κάλαντα και πριν αποχωρίσουμε βάλαμε στην τσέπη μας γλυκά  τραταρίσματα.

εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 54 944 1 εικόνα Viber 2024 12 24 21 57 49 082 1 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 00 779 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 00 808

Αναρτήσαμε άλλη μια αφίσα για ενημέρωση των συμπολιτών μας σχετικά με τη δράση μας και τη δική τους συμμετοχή, δημιουργία και πάλι των μαθητών /μαθητριών της Στ΄ τάξης , στο κατάστημα του κυρίου Παπανικολάου στην πλατεία. 

 

εικόνα Viber 2024 12 24 22 01 54 881 1 εικόνα Viber 2024 12 24 21 57 43 271 1 εικόνα Viber 2024 12 24 21 57 40 320 1

εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 48 870

Οι δράσεις μας συνεχίστηκαν και στο μουσείο της Αρχαίας Κορίνθου όπου όλοι μας υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη θέρμη  και ψάλλαμε όλοι μαζί κι εκεί τα κάλαντα.

εικόνα Viber 2024 12 24 21 57 40 204 1 εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 44 833 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 05 031 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 03 622 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 03 658 εικόνα Viber 2024 12 24 21 57 40 081

Στο τέλος κεραστήκαμε λιχουδιές από τους υπαλλήλους του μουσείου και πήραμε μια ανάσα στην έξοδό του .

εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 04 989 εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 04 695

εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 07 937

Δώσαμε και πήραμε απέραντη χαρά κι επιστρέψαμε στο σχολείο για…

εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 47 202

να δώσουμε και είδη πρώτης ανάγκης στο Χαμόγελο του παιδιού . Μας λείπουν πολύ οι φίλοι και οι φίλες μας από το χαμόγελο που ήταν μαζί μας για πολλά χρόνια!  Σας ευχαριστούμε κυρία Κατερίνα και κυρία Βαλασία !

εικόνα Viber 2024 12 24 18 31 06 941 εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 44 707

εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 48 188 εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 48 072    εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 47 946    εικόνα Viber 2024 12 24 21 34 47 704

 

Οι μαθητές ,οι μαθήτριες και το προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Αρχαίας Κορίνθου ,ευχόμαστε  σε όλους καλές γιορτές , με υγεία, αγάπη , ευτυχία κι ειρήνη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ- ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Στο πλαίσιο δράσης του σχολείου μας και με αφορμή την ενθουσιώδη συμμετοχή των μαθητών /μαθητριών  και των γονέων στον περσινό διαγωνισμό ΦΟΔΣΑ , ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε να διευρύνει τη δράση αυτή, συμμετέχοντας  ο ίδιος ακόμα πιο ενεργά, παροτρύνοντας ακόμη πιο πολύ μαθητές , μαθήτριες , γονείς, τοπική κοινωνία. Τα οφέλη της ανταποδοτικής ανακύκλωσης αποφασίστηκε να διατεθούν σε φορείς που νοιάζονται κι ενδιαφέρονται έμπρακτα για τον  άνθρωπο.

Γι΄ αυτόν τον σκοπό συγκεντρώνουμε στο σχολείο μας πλαστικά, μικρά και μεγάλα, όχι σπασμένα (τσαλακωμένα ) μπουκάλια, όπως επίσης μπαταρίες και καπάκια και φροντίζουμε να είναι όλα καθαρά!

Με πρωτοβουλία των μαθητριών, μαθητών της έκτης τάξης σχεδιάστηκαν φυλλάδια και διατέθηκαν σε όλους τους μαθητές , μαθήτριες του σχολείου μας.

Α2 Α4 Α5 Α6 Α7 Α8 Α10 Α12 Α14 Α15 Α16 Α19

Για ευρύτερη ενημέρωση δημιουργήσαμε αφίσες που θα τις τοποθετήσουμε στο γραφείο της κοινότητας και στην πλατεία του χωριού.

Α17 Α18

Στόχος της παραπάνω δράσης είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι ό,τι μας φαίνεται  άχρηστο ή σκουπίδι με τη σωστή χρήση μπορεί να γίνει χρήσιμο και να βοηθήσει όλους εμάς και κυρίως όσους χρήζουν πρόσθετης βοήθειας.

Ήδη εισπράξαμε τα δύο πρώτα κουπόνια μας με τα οποία αγοράστηκαν είδη πρώτης ανάγκης για να δοθούν στην Εκκλησία και στο Χαμόγελο του παιδιού ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο συνανθρώπους μας τις ημέρες των εορτών.

εικόνα Viber 2024 12 12 17 58 17 260  εικόνα Viber 2024 12 20 07 48 12 012 εικόνα Viber 2024 12 18 17 49 49 154 εικόνα Viber 2024 12 18 17 50 12 789 εικόνα Viber 2024 12 18 17 50 36 518

Η δράση μας συνεχίζεται μετά τις γιορτές!

 

Τι νόστιμο μυρίζει;

Στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων  δράσεων εκπαιδευτικοί και μαθητές μαθήτριες φορέσαμε τις ποδιές της κουζίνας και γίναμε ζαχαροπλάστες με “αρχισέφ” τον δάσκαλο της μουσικής, Γιώργο Αγγελόπουλο, που μας μύησε στα μυστικά των πιο νόστιμων μελομακάρονων . Έτσι, τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές και μαθήτριες της πρώτης, δευτέρας, τρίτης και τετάρτης τάξης  έφτιαξαν λαχταριστά μελομακάρονα και μοσχοβόλησε όλο το σχολειό .

ΜΕΛΟ8    Μ3   Μ5 Μ6 Μ8 ΜΕΛΟ1 ΜΕΛΟ2 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ 4 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ1 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ2 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ3 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ5 Μ9 ΜΕΛΟ14 ΜΕΛΟ12 ΜΕΛΟ13 εικόνα Viber 2024 12 22 20 07 27 897 εικόνα Viber 2024 12 22 20 07 51 750 εικόνα Viber 2024 12 22 20 07 48 141 εικόνα Viber 2024 12 22 20 07 26 494 εικόνα Viber 2024 12 22 20 07 24 306 Μ4  Μ3 Μ2 Μ1

Και τη σκυτάλη την πήρε η Ε΄ τάξη  φτιάχνοντας τρουφοκαλικαντζαράκια!

εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 31 301

εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 31 301    εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 825 εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 855 εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 888    εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 855  εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 671  εικόνα Viber 2024 12 21 13 39 29 641 εικόνα Viber 2024 12 21 14 51 12 932 εικόνα Viber 2024 12 21 14 51 13 090

Η εβδομάδα χριστουγεννιάτικων ζαχαροπλαστικών δράσεων ολοκληρώθηκε με την  Στ΄ τάξη πλάθοντας αλμυρά και γλυκά κουλουράκια.

εικόνα Viber 2024 12 20 09 10 33 993 εικόνα Viber 2024 12 20 09 11 08 037 εικόνα Viber 2024 12 20 09 11 19 204 εικόνα Viber 2024 12 20 09 13 52 658 εικόνα Viber 2024 12 20 09 31 26 157 εικόνα Viber 2024 12 20 09 31 56 603 εικόνα Viber 2024 12 20 09 32 41 969 εικόνα Viber 2024 12 20 09 49 06 894 εικόνα Viber 2024 12 20 09 49 26 043 εικόνα Viber 2024 12 20 09 49 40 068 εικόνα Viber 2024 12 20 09 49 51 628

Επ! Για πού το βάλατε ; Φεύγουμε χωρίς δωράκια; Όχι, βέβαια!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μας έκανε υπέροχα αναμνηστικά δώρα σε όλα τα παιδιά και χάρισαν ημερολόγια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

ΔΩΡΑ1 ΔΩΡΑ2

Και του χρόνου , με υγεία !

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ

Μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Ε΄ και  Στ΄ παρακολούθησαν το κλασσικό έργο του Ουίλιαμ Σέξπιρ, Ρωμαίος και Ιουλιέτα , μια ιστορία αγάπης όπου προβάλλεται η εξουσία  των οικογενειών  πάνω στα παιδιά τους και από την άλλη το φιλελεύθερο πνεύμα των δύο νεαρών που αγαπιούνται, αψηφώντας την πατρογονική έχθρα.

Μια αρκετά καλή θεατρική παράσταση  που τράβηξε το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών μας και στο τέλος φωτογραφηθήκαμε και με τους πρωταγωνιστές της θεατρικής παράστασης.

1 2   2 2

3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία , οι μαθητές της  Γ’ τάξης υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά κι ενθουσιασμό τέσσερις μαθητές από το ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους.

Αφού πρώτα καλωσορίσαμε  τα παιδιά του Ειδικού σχολείου, τους κάναμε ξενάγηση στον χώρο του σχολείου μας. Έπειτα  μπήκαμε στην αίθουσα της Γ’ τάξης.

Εκεί, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μέσα σε κλίμα αγάπης, συνεργασίας και σεβασμού, γνωριστήκαμε, ανταλλάξαμε δώρα, ζωγραφίσαμε, διαβάσαμε, τραγουδήσαμε, παίξαμε παιχνίδια μαθηματικών χρησιμοποιώντας Η/Υ, δώσαμε τα χέρια, γίναμε φίλοι και φυσικά… ως καλοί οικοδεσπότες, κεράσαμε μελομακάρονα τους καλεσμένους μας λόγω των ημερών!

Τα παιχνίδια μας συνεχίστηκαν και στον προαύλιο χώρο. Μετά από  αρκετή ώρα ομαδικού παιχνιδιού, οι μαθητές του Ειδικού σχολείου αποχώρησαν μαζί με τις δασκάλες τους  αφού πρώτα όλοι  ευχηθήκαμε: “Καλές γιορτές κι εννοείται θα τα ξαναπούμε!”.

 

Ευχαριστούμε θερμά τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού σχολείου για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας καθώς και για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Η ημέρα αυτή θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας! Οι μαθητές μας αισθάνθηκαν  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τι σημαίνει ενσυναίσθηση, σεβασμός, βοήθεια κι αποδοχή του διαφορετικού.

“ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ,ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ,ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ”

ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΒΟΥΝΤΖΗ

 

εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 051 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 140 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 153 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 165 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 180 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 12 210 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 472 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 541 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 554 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 570 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 584 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 597 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 609 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 623 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 637 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 662 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 676 εικόνα Viber 2024 12 16 21 54 14 689   εικόνα Viber 2024 12 18 23 34 40 502 εικόνα Viber 2024 12 18 23 34 40 422

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία στις 3 Δεκέμβρη, οι μαθητές της Δ’ τάξης συμμετείχαν σε μια πανελλήνια δράση που λέγεται “Αυτό που μας ενώνει” και γίνεται τα τελευταία χρόνια με σκοπό την ευαισθητοποίηση για διάφορα θέματα που αφορούν τα ΑΜΕΑ καθώς και την ανάδειξη των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν! Έτσι, λοιπόν, ανταποκριθήκαμε σ΄ αυτό το κάλεσμα και φτιάξαμε ένα τραγούδι με την καθοριστική συμβολή του μουσικού μας κύριου Γ. Αγγελόπουλου που το μελοποίησε, το οποίο καλεί τον Όμηρο, ένα παιδί με αναπηρία, όπως αναφέρεται στη σχετική πρόσκληση της δράσης, αλλά και  σε  όλα τα παιδιά του κόσμου, να επισκεφτούν τον τόπο μας, αναδεικνύοντας τις ομορφιές του, ενώ παράλληλα συζητήσαμε για τις δυσκολίες της προσβασιμότητας γι΄ αυτά τα άτομα στο  χωριό μας και το δικαίωμα ισότητας στην πρόσβαση όλων των ανθρώπων σε όλους τους χώρους και σε όλα τα μέρη του κόσμου αυτού!
Στις 2 Δεκεμβρίου έγινε διαδικτυακά η σύνδεση με όλα τα σχολεία, χαιρετήσαμε κι εμείς και είδαμε αποσπάσματα απ΄ όλες τις συμμετοχές, και φυσικά περιμένουμε με χαρά να παραλάβουμε τη βεβαίωση της συμμετοχής μας και γιατί όχι και μια διάκριση για την εμπνευσμένη μας δημιουργία!

 Στη συνέχεια στο πλαίσιο των ποικίλων δράσεων που αφορούν την ανάγκη μας για σύνδεση και αγάπη με τα παιδιά, και την κοινωνία γενικότερα, και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας στις 3 Δεκέμβρη, δάσκαλοι και μαθητές, έστειλαν το μήνυμα της αγάπης και της ανιδιοτελούς προσφοράς, ζωγραφίζοντας σε έναν τοίχο του σχολείου μας λουλούδια με καρδιές με σύνθημα το στίχο του Σ. Ποταμίτη “Σπείρε αγάπη κι ας μη θερίσεις, έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος…”
Πρόκειται για μια δράση που ξεκίνησε φέτος από έναν εμπνευσμένο δάσκαλο τον κ. Μάζαρη Μάριο και έχει πάρει πανελλήνια διάσταση αφού το μήνυμα έχει γραφτεί σε πάρα πολλά σχολεία πια και συνεχίζει να ζωγραφίζεται, μιας και αγάπη είναι μεταδοτική και τίποτα δεν μπορεί να τη σταματήσει!
Με πρωτοβουλία λοιπόν του κυρίου Μάζαρη όλα τα έργα από όλα τα σχολεία θα συγκεντρωθούν φωτογραφικά σε μια ειδική έκδοση την άνοιξη του 2025 με το τέλος της δράσης!

 

1 2 3 4 5 6 7

Συγγραφική ομάδα : Βασιλική Κοκκώνη και Ελένη Μπαϊρακτάρη