Βράβευση Δικτύου Οικολογικών Σχολείων
Το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Θωμά με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια παρέλαβε την πράσινη σημαία του Διεθνούς Δικτύου “Οικολογικά Σχολεία”
Η διάκριση αυτή αποτελεί επιστέγασμα συλλογικής προσπάθειας δύο ετών. Οι “Οικοδιασώστες” μας με ενθουσιασμό, συνέπεια και αγάπη για το περιβάλλον, εργάστηκαν μεθοδικά, υλοποίησαν δράσεις, συνέλεξαν ερευνητικά δεδομένα, προτείναν λύσεις στην τοπική κοινωνία και απέδειξαν έμπρακτα ότι η αλλαγή ξεκινά από εμάς.
Η βράβευση του σχολείου μας δεν αποτελεί μόνο τιμή, αλλά και μια υπενθύμιση της ευθύνης που έχουμε να καλλιεργούμε τις αξίες της αειφορίας.
Συνεχίζουμε με την ίδια δημιουργικότητα και ακόμη μεγαλύτερη διάθεση για προσφορά, με στόχο ένα πιο βιώσιμο και πράσινο μέλλον.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη διαδρομή!
Ευχαριστούμε τους γονείς του σχολείου για τη στήριξη!
