Σε μια προσπάθεια βιωματικής μάθησης με αναμμένα ρεσό, επιχειρήθηκε οι μαθητές να ζήσουν την εμπειρία σχεδιασμού των χριστιανικών συμβόλων, εικάζοντας πως βρίσκονται σε κατακόμβες.
Αξιοποιήθηκαν πηλός, πλαστελίνη, χαρτί ως επιφάνειες γραφής.
Σε μια προσπάθεια βιωματικής μάθησης με αναμμένα ρεσό, επιχειρήθηκε οι μαθητές να ζήσουν την εμπειρία σχεδιασμού των χριστιανικών συμβόλων, εικάζοντας πως βρίσκονται σε κατακόμβες.
Αξιοποιήθηκαν πηλός, πλαστελίνη, χαρτί ως επιφάνειες γραφής.