Φιλαναγνωσία 13: “Η κυρά Δημοκρατία”!

Καλλιεργούμε τη Φιλαναγνωσία και τη φετινή σχολική μας χρονιά!
Το δέκατο τρίτο βιβλίο για τη φετινή μας σχολική χρονιά, ανήμερα της 17ης Νοεμβρίου (52η Επέτειος Πολυτεχνείου), ήταν,
“Η κυρά Δημοκρατία”!
Το διαβάσαμε ομαδικά, και με την παρεούλα μας μέσα στην τάξη συμπληρώσαμε το έντυπο της βιβλιοπαρουσίασης!
“52η Επέτειος Πολυτεχνείου!”
«Παιδική Παχυσαρκία»!

Το 1Θ Δημοτικό Σχολείο Αγαθονησίου,
παρακολούθησε την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025,
το Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο:
«Παιδική Παχυσαρκία»!
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.























