Καλωσήρθατε

20240313 125632

20240313 12562720240313 12563220210904 200407

20210904 200508

20210904 200545

20210908 092736

20210908 101424 1

20210908 110252

20210908 110442

20210908 111349

20210908 111424

20210910 075955

20210910 102159

20210910 102212

20210910 102229

20210910 102242

20210910 102312

20210910 102326

20210916 131444

20210920 102634

20210920 103352

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ

20240313 125627 20240313 125632 1

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

“Γνώση και αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών! “

Το 1Θ Δημοτικό Σχολείο Αγαθονησίου, την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024,  συμμετείχε στην επιμορφωτική διαδικτυακή ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας – Νεάπολης, σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Π, με τίτλο: 

“Γνώση και αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών! “

Φιλαναγνωσία: 4) “Η οικογένειά μου κι εγώ!”

20241120 122257

Καλλιεργούμε τη Φιλαναγνωσία!

Το τέταρτο   βιβλίο για τη φετινή μας σχολική χρονιά,  ήταν ,“Η οικογένειά μου κι εγώ!” – (Μικρές διδακτικές ιστορίες),  της Μαρίας Μανιέρου!!!

Το διαβάσαμε ομαδικά, με την παρεούλα μας μέσα στην τάξη και ο μαθητής μας της Δ’ Τάξης, συμπλήρωσε το έντυπο της βιβλιοπαρουσίασης, με τη βοήθεια όλων μας!

20241120 122257 20241120 122353

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 13η Ενότητα!»

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 12

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 13ης  Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό τους.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 13ης Ενότητας!

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/502/10-0032-02_Glossa_B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti-T2/

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 1220241120 103605

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 12η Ενότητα!»

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 11 2

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 12ης  Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό τους.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 12ης Ενότητας!

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/502/10-0032-02_Glossa_B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti-T2/

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 11 220241120 103551

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 11η Ενότητα!»

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 10 1

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 11ης  Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό τους.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 11ης Ενότητας!

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/502/10-0032-02_Glossa_B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti-T2/

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 10 120241120 103534 20241120 103545

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 10η Ενότητα!»

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 10

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 10ης  Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό τους.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 10ης Ενότητας!

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/502/10-0032-02_Glossa_B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti-T2/

3b3acbb2fe87d9706e7a6074be21fc73 1020241119 081407

“Το κίνημα της αγκαλιάς!”

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ

Το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς 21.01.2025 , ξεκινά μια πανελλήνια δράση, με στόχο να χορτάσουμε αγκαλιές!

Να μάθουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας την ΔΥΝΑΜΗ της αγκαλιάς, να γίνουμε αυτοί που ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΙ και ΟΧΙ αυτοί που ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία, να γεμίσουμε αγκαλιές αγάπης και χαράς!

Με πολλή χαρά, το 1Θ Δημοτικό Σχολείο Αγαθονησίου, συμμετέχουμε στην πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα δράση, με στόχο:

“ΝΑ  ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!”

Φτιάξαμε το δέντρο της αγκαλιάς και γράψαμε την ακροστιχίδα με τις λέξεις αγκαλιά και Αγαθονήσι!

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ1Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ



Λήψη αρχείου

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 7η-8η-9η Ενότητα!»

20241118 114640

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 7ης-8ης-9ης  Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό τους.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 7ης-8ης-9ης Ενότητας!
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/1239/19-0306_Glossa-B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti_18pt_Teuxos-A/

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/502/10-0032-02_Glossa_B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti-T2/

20241118 100651 20241118 100659 20241118 100703

20241118 114640

«Σχεδιασμός παρέμβασης για την ενίσχυση του λεξιλογίου, βάσει του μαθήματος της Γλώσσας Β’ Δημοτικού, 6η Ενότητα!»

6η 150x150 1

Γεια σας παιδιά!
Καθώς ολοκληρώσαμε τη μελέτη της 6ης Ενότητας στη Γλώσσα Β’ Δημοτικού, αξιοποιήσαμε δημιουργικά το λεξιλόγιό της.
Πώς γίνεται αυτό;
Αρχικά καταγράφουμε τις λέξεις που συναντήσαμε.
Στη συνέχεια προσπαθούμε να τις ομαδοποιούμε νοηματικά για να δημιουργούμε τις δικές μας προτάσεις!
Κοιτάζοντας παρακάτω, θα δείτε τη δημιουργική αξιοποίηση του λεξιλογίου της 6ης Ενότητας!
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/1239/19-0306_Glossa-B-Dimotikou_Vivlio-Mathiti_18pt_Teuxos-A/

6η 150x150 120241118 100636 20241118 100645