Μια γλυκιά δράση «υιοθεσίας»

 ανάμεσα

 σε πρωτάκια και εκτάκια

A ST YIOTHESIA 25

Την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού με τη βοήθεια της δασκάλας τους, Παπαθανασίου Ανθής, κατασκεύασαν μικρά δωράκια για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ Δημοτικού.

 

Κρατώντας ένα ραβδί με αστεράκι και το μήνυμα: «Ένα αστεράκι σου χαρίζω εκτάκι μου καλό, να σ’ έχω συντροφιά μου και στήριγμα γερό!», οι μικροί μαθητές πρόσφεραν με χαρά τα δώρα στους μεγαλύτερους μαθητές του σχολείου μας.

Με αυτόν τον τρόπο ξεκίνησε μια όμορφη συνεργασία και φιλία ανάμεσα στις δύο τάξεις. Κάθε πρωτάκι συνδέθηκε με τουλάχιστον ένα εκτάκι, που θα το συνοδεύει, θα το στηρίζει και θα το καθοδηγεί στη σχολική του πορεία τη φετινή χρονιά. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ζωγραφίσουν μαζί και να γνωριστούν καλύτερα, ανοίγοντας τον δρόμο για μια ζεστή και υποστηρικτική σχέση.

 

Στη δράση αυτή συμμετείχαν ενεργά και η δασκάλα της Στ΄ Δημοτικού, Καρακώστα Χριστίνα,  καθώς και η ειδική παιδαγωγός του τμήματος, Κατσάμπουλα Ειρήνη, οι οποίες συνόδευσαν τους μαθητές τους στην τάξη των μικρών μαθητών και συνέβαλαν με τον δικό τους τρόπο στη δημιουργία μιας χαρούμενης και δημιουργικής ατμόσφαιρας.

 

Η δράση αυτή ενίσχυσε το πνεύμα της αλληλεγγύης και της αλληλοϋποστήριξης στο σχολείο μας, δίνοντας χαρά και στις δύο πλευρές.

Η πρωτοβουλία αυτή δεν περιορίζεται σε μία μόνο συνάντηση, αλλά θα συνεχιστεί με ανάλογες δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ενδυναμώνοντας τους δεσμούς ανάμεσα στους μαθητές και τις μαθήτριες και καλλιεργώντας αξίες όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα και ο σεβασμός.

 

ΤΑ ΧΕΡΙΑ

Μια υπέροχη γιορτή για τη λήξη των μαθημάτων του σχολικού έτους 2024-2025

ετοίμασαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας

σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. 

Στα πλαίσια του εορτασμού

της Παγκόσμιας Ημέρας Οικογένειας (15 Μαΐου) και της Γιορτής της Μητέρας (11 Μαιου),

η Α΄ τάξη του σχολείου μας

διοργανώνει τη δική της ξεχωριστή γιορτούλα

αφιερωμένη στα αγαπημένα πρόσωπα της ζωής μας.

giorth oikogeneias 10 5 25

 

Η σύσσωμη η σχολική κοινότητα

τίμησε τη ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ.

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου και

η Έναρξη της Επανάστασης του 1821.

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης, με την εκπαιδευτικό του τμήματος κυρία Νικολέτα Γαλανοπούλου,  σε συνεργασία και με την κυρία Ματίνα Αναστασίου μας συγκίνησαν και φέτος με τη γιορτή που μας πρόσφεραν!

Συγχαρητήρια σε όλους!!!

 

2 3

Το Σχολείο μας εκπροσωπήθηκε όπως κάθε χρόνο στη δοξολογία της 25ης Μαρτίου και στην παρέλαση στην Κοινότητα Αφιδνών και στον Δήμο Ωρωπού.

1 3

 

Και φέτος όπως κάθε χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας αποδίδουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, φόρο τιμής στο μεγαλείο των 3 Ιεραρχών!

Συντελεστές γιορτής

Οι μαθητές  των τμημάτων Γ1 και Γ2

Οι δασκάλες των τάξεων : Βιλανάκη Ειρήνη  – Χαραλαμπίδου Ελένη

Μουσική επιμέλεια και διδασκαλία

Στίχοι προσευχής

η μουσικός του Σχολείου  μας : Φλώρου Κυριακή

προγραμμα 3 ιεραρχων

 

1738228769213 1738228769291 1738228769466 1738228769555 1738228769565

 

Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2024-2025

 

            Σας ενημερώνουμε ότι την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών θα πραγματοποιηθεί , σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου  (Αρ.Πρωτ.Φ1/2885/ΓΔ4/13-01-2025/ΥΠΑΙΘΑ) εκκλησιασμός και εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα.

Ο εορτασμός θα γίνει μετά τον εκκλησιασμό,

στο ναό της Κοινότητας Αφιδνών, Κοίμηση της Θεοτόκου  στις 10πμ .

Όσοι επιθυμούν μπορούν να παραβρεθούν.

3ΙΕΡΑΡΧΕΣ 1

 

KANE MIA EYXH

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024

Κάθε χρόνο ολόκληρη η σχολική κοινότητα,

ενόψει της μεγάλης πανανθρώπινης γιορτής της Γέννησης του Χριστού,

προβαίνει σε διάφορες δράσεις αλληλεγγύης και αγάπης.

Μία από αυτές είναι και και το ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ!!!

Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.
Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.

 

Σε συνέχεια της δράσης μας λοιπόν με χαρά παραλάβαμε και το πιστοποιητικό της !

 

Από το Σύλλογο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) https://makeawish.gr/

 

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς, 

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025. Με τη δωρεά σας συμμετέχετε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. 

Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας!

make a wish 2024 25

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ