Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την ημέρα του Halloween. Σε μία διαθεματική δράση του μαθήματος Εικαστικών κι Αγγλικών μαζευτήκαμε στην αίθουσα των αγγλικών σε ομάδες και μιλήσαμε για το τι σημαίνει ο όρος, είπαμε οτι δεν είναι μία γιορτή που γιορτάζουμε στην Ελλάδα αλλά στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών μαθαίνουμε για την κουλτούρα και τον ευρωπαικό πολιτισμό. Ακόμη κάναμε κατασκευές και στολίσαμε την τάξη με το ανάλογο θέμα. Τέλος κάναμε face-painting και οι μαθητές/τριες έμαθαν για το έθιμο trick or treat (φάρσα ή κέρασμα). Τα παιδιά χάρηκαν για τη διαφορετική μέρα που περάσαμε κι αυτό αποτυπώθηκε στα πρόσωπα όλων μας.
Halloween
21 Νοέ 2024 από Ρίτα Μητρογώγου
Η Τετάρτη 16 Οκτωβρίου έχει οριστεί ως παγκόσμια ημέρα επανεκκίνησης καρδιάς. Η ΣΤ΄τάξη του 10ου ΔΣ Ρεθύμνου αποφάσισε να πάρει μέρος στο πανελλήνιο ρεκόρ ταυτόχρονης ΚΑΡΠΑ που διοργανώθηκε από την ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES (https://kidssavelives.gr/).

Με τα χειροποίητα προπλάσματα που φτιάξαμε με μπλουζάκια, πλαστικά μπουκάλια και τα αγαπημένα μας κουκλάκια εξασκηθήκαμε στην ΚΑΡΠΑ όπως είχαμε μάθει στην εκπαίδευση που παρακολουθήσαμε διαδικτυακά την προηγούμενη ημέρα.
Έτσι συμμετείχαμε μαζί με άλλους 21.000 μαθητές και μαθήτριες σχολείων στο πανελλήνιο ρεκόρ ΚΑΡΠΑ!
Φυσικά οι δεξιότητες μας σε αυτόν τον τομέα πρέπει να τελειοποιηθούν για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε κάποιον συνάνθρωπό μας αν παραστεί ανάγκη.
Όμως κερδίσαμε πολύτιμες γνώσεις και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για το σχολείο και την κοινότητά μας που θα σας αποκαλύψουμε σύντομα…!
Διαβάστε περισσότερα για την εκδήλωση στο ρεπορτάζ της ΕΡΤ: https://www.ertnews.gr/video/pagkosmia-imera-epanekkinisis-kardias-mathites-sxoleion-mathainoun-karpa-oloi-mporoume-na-sosoume-mia-zoi/
Yιοθεσία Α΄ τάξης από ΣΤ’
5 Οκτ 2024 από ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗ
Τα εκτάκια του σχολείου μας από την πρώτη ημέρα της φετινής χρονιάς ανυπομονούσαν να έρθει η στιγμή που θα υιοθετήσουν τα μικρά του σχολείου μας. Επιτέλους, η ημέρα ήρθε και όλα τα παιδιά μαζεύτηκαμε στην αυλή του σχολείου μας με την ανυπομονησία να είναι πολύ μεγάλη.
Κάθε παιδί της ΣΤ’ τάξης “υιοθέτησε” δύο πρωτάκια αφού οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες είναι περισσότερα από τα εκτάκια μας.
Κάτσαμε μαζί παρεούλα, γνωριστήκαμε μεταξύ μας, ανταλλάξαμε τα δωράκια μας, παίξαμε δυο μικρά παιχνιδάκια γνωριμίας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη δράση μας.
Υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί: Δραγάτη Πένυ, Δολιανίτου Μαργαρίτα, Μαρουλάκης Νικόλαος, Πιερράτος Χριστόφορος, Πρινιωτάκη Μαρία, Παπαδόπουλος Χρήστος




















