1. Συναισθηματική αγωγή – Ο εαυτός μου, η εικόνα μου και οι άλλοι

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Ο εαυτός μου, η εικόνα μου και οι άλλοι»

ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • Γνωρίζω τον εαυτό μου [ατομική ταυτότητα, αυτοεικόνα, αυτοεκτίμηση]
  • Η σχέση μου με τους άλλους [φιλία, ομάδα, ενεργητική ακρόαση]
  • Η μοναδικότητα του κάθε ατόμου
  • Αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Οι μαθητές να:

  • γνωρίσουν τον εαυτό τους, να συνειδητοποιήσουν ότι καθένας είναι ξεχωριστός, μοναδικός, αλλά και μέλος μιας ομάδας, τόσο διαφορετικός, αλλά και τόσο όμοιος με τα υπόλοιπα μέλη
  • γνωρίσουν την αξία της αυτοεκτίμησης
  • μάθουν ότι για να σεβαστούν και να αποδεχθούν τους άλλους, πρέπει πρώτα να μάθουν να σέβονται και να αγαπούν τον εαυτό τους
  • βάλουν θεμέλια καλής συνεργασίας και να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα

 

Παιχνίδια αλληλοβοήθειας κι εμπιστοσύνης

 


Οι μαθητές επιλέγουν ένα «μυστικό» άτομο στην τάξη και βρίσκουν τον τρόπο να του εκφράσουν το ενδιαφέρον τους μέσα στην βδομάδα.


Στο τέλος αποκαλύπτεται το πρόσωπο του ενδιαφέροντός τους και αν το επιθυμούν ανταλλάσσουν μικρά δωράκια για να δείξουν την ευγνωμοσύνη τους σε αυτόν που τους πρόσεχε όλη την εβδομάδα!


Κατασκευή κολάζ    “Εγώ – ένας ξεχωριστός άνθρωπος, οι δεξιότητες και τα επιτεύγματά μου”


«Προσωπικό συμβόλαιο». Δημιουργώντας μια τάξη που ενδιαφέρεται. (Υπόσχομαι ότι θα…, Αναλαμβάνω ευθύνη……)

 


Αξιολόγηση – κλείσιμο προγράμματος

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση