Το σχολείο μας σε συνεργασία με την ΤΟΜΥ (Τοπική Μονάδα Υγείας) Ζακύνθου, υλοποίησε πρόγραμμα ενημέρωσης για θέματα υγείας και κοινωνικής μέριμνας. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Αγωγής Υγείας και Πρόληψης, του Υπουργείου Υγείας και αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση δράσεων-παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής
Μέσα σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή , την οποία παρακολούθησαν αρκετοί γονείς των μαθητών μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά της Τετάρτης (Δ΄) τάξης και της δασκάλας τους κ. Οικονόμου, για την όμορφη θεματολογία και θεατρική παρουσία τους. » (συνέχεια…)
Ημέρα κατά της βίας η 6η Μαρτίου και το Σχολείο μας προγραμμάτισε για σήμερα Παρασκευή 8 Μαρτίου σχετικές δράσεις με την καθοδήγηση και βοήθεια των εκπαιδευτικών. Συγκεντρωθήκαμε όλοι, σαν μια μεγάλη οικογένεια που είμαστε, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και εκεί έγινε η παρουσίαση και ανάλυση του φαινομένου της βίας με προβολή σχετικών Video
Δημοσιεύτηκε από τη Διεύθυνση Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας ο Σχολικός Οδηγός, ο οποίος απευθύνεται στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών των Δημόσιων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων.
Παρακάτω μπορείτε να τον διαβάσετε σε μορφή pdf ή και να τον κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
Σε λίγες ημέρες θα διανεμηθεί από τα σχολεία μας σε έντυπη μορφή.
Από το εθιμοτυπικό της Τσικνοπέμπτης δε θα μπορούσε να απουσιάζει και το Σχολείο μας. Μετά από καλό προγραμματισμό και με σύμμαχο τον θαυμάσιο καιρό και το κέφι για διασκέδαση, δε καταλάβαμε πότε κύλισε ο χρόνος μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου μας για την άψογη συνεργασία και διάθεση προσφοράς.
Στα πλαίσια της ενημέρωσης εκπαιδευτικών και μαθητών, των σχολικών μονάδων του νησιού μας, είχαμε την επίσκεψη στο σχολείο μας της Δρ Κούρου Ασημίνας, Γεωλόγου, Προϊστ. Τμημ. Εκπαίδευσης – Ενημέρωσης του Ο.Α.Σ.Πκαθώς και μελών του ΚΠΕ Λιθακιάς. Στα πλαίσια της συνάντησης αυτής προηγήθηκε ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και
Σήμερα Δευτέρα είχαμε την ευκαιρία να έχουμε κοντά μας τη διατροφολόγο κ.Γελαδά Έλενα, και να συζητήσουμε για την καθημερινή διατροφή μας. Πιστεύουμε ότι τέτοιες συναντήσεις πρέπει να γίνονται όχι με εμάς τα παιδιά αλλά και με τους γονείς μας, οι οποίοι πολλές φορές ξεφεύγουν. » (συνέχεια…)
Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου ο υπεύθυνος ενημέρωσης του ΦΟΔΣΑ Ζακύνθου κ. Μαλαπέτσας Ντ. πραγματοποίησε προγραμματισμένη επίσκεψη στο Σχολείο μας και ενημέρωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη δράση της ανακύκλωσης. Μια δράση με καθημερινή εφαρμογή για να έχουμε ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους μας. Δες δημοσίευση στην τοπική εφημερίδα Ημέρα » (συνέχεια…)
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.