Ευχαριστήρια Επιστολή


Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020, οι γονείς (συνοδοί) που μεταφέρουν τα παιδιά τους στο σχολείο θα πρέπει, για να αποφύγουν τυχόν πρόστιμα, να :
Με δραστηριότητες εντός τάξης, από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Σχολείου, αλλά και με μια σεμνή τελετή κατά το πέρας των εκδηλώσεων, γιορτάσαμε και τη φετινή χρονιά το Έπος του ’40.
Ευχόμαστε σε όλους χρόνια πολλά και η δοκιμασία που περνά η ανθρωπότητα να λήξει γρήγορα .
Σας γνωρίζουμε ότι το Σχολείο μας συμμετέχει και φέτος στον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940 και διαμορφώνει το πρόγραμμά του, με βάση τα προτεινόμενα μέτρων λόγω covid-19, ως εξής:
Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές των Νηπιαγωγείων και της Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ σχετικά με απουσίες μαθητών.
Αγαπητά μας παιδιά. Αγαπητοί γονείς. Στη συνέχεια της ενημέρωσής σας, σχετικά με την υποχρεωτική χρήση μάσκας εντός του σχολικού χώρου, σας παραθέτουμε οδηγίες που μας απεστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ και παρακαλούμε να τις διαβάσετε προκειμένου να έχουμε σωστή λειτουργία της Σχολικής μας μονάδας. Και να γνωρίζετε ότι η κατανόηση του φαινομένου και η Αγαπητοί γονείς και παιδιά. Αφού σας ευχηθούμε καλή εβδομάδα, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να ενημερωθείτε για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων, εν όψει και του φαινομένου του ιού, ακολουθώντας τον παρόντα σύνδεσμο >odigies-dhmotika Σύνθημά μας ας είναι το: “Επιστρέφουμε αλλά προσέχουμε”Εγγραφή μαθητών Α΄τάξης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Απουσίες μαθητών
Φόρτωση PDF… Συμπληρωματικές οδηγίες
Οδηγίες ενημέρωσης για τον Κορωνοϊό