Mια μικρή εκδήλωση γιορτής – δράσης οργανώθηκε και παρουσιάστηκε σήμερα στο σχολείο μας, στην αίθουσα εκδηλώσεων όπου οι μαθητές των 5 τάξεων παρουσίασαν με παντομίμα, με θεατρικό σκετς, με χοροθέτρο, με εικαστικές παρουσιάσεις, τη δική τους οπτική για το τι είναι bullying και πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται! Σε όλα αυτά οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης εξέφρασαν τη δική τους άποψη γραπτά
με το να γίνουν δημιουργοί περιεχομένου φτιάχνοντας πλαστικοποιημένες κάρτες κατά του bullying για όλα τα παιδιά του σχολείου, όπου τα κράτησαν αναμνηστικά!

















