ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

15 14 13 12 11 10 4 5 6 7 8 9 3 2

ΕΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

diadromes16apr

ένας ποιητής στην τάηη μας

 

 

 

Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ – Εκδηλώσεις για τη Γαλλοφωνία 2016

Τιμητική Διάκριση

Το τμήμα Δ2 με υπεύθυνη δασκάλα την κ. Κοπανάκη Ειρήνη και το τμήμα Β2 με υπεύθυνη δασκάλα την κ. Νικολακάκη Άννα συμμετείχαν στον 23ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής για παιδιά στο Πεκίνο της Κίνας. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 27.000 παιδιά από 77 χώρες . Η μαθήτρια του Β2 Μαρικάκη Ευαγγελία βραβεύτηκε με παγκόσμια   τιμητική διάκριση και το έργο της είχε ως θεματική τις σχέσεις των ανθρώπων. Συγχαρητήρια στην Ευαγγελία αλλά και σε όλα τα παιδιά τα οποία συμμετείχαν καταθέτοντας κάτι από την ψυχή τους.

P4070007 P4070008

2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2016

SAM_5666 SAM_5669 SAM_5671 SAM_5672 SAM_5673Η

Εκπαιδευτικοί ιστότοποι κατάλληλοι για παιδιά

Διαδραστικά σχολικά βιβλία- Περιέχει όλα τα βιβλία των τριών σχολικών βαθμίδων με εμπλουτισμένα link, με σχετικά βίντεο και δραστηριότητες ανά ενότητα και βιβλίο.

http://ebooks.edu.gr/new/

Διαδραστικό σύστημα δραστηριοτήτων με βάση την ύλη της Α’, Β΄και Γ’ Δημοτικού. http://www.jele.gr/

Ο μικρός αναγνώστης – Αφήγηση αποσπασμάτων ή ολόκληρων ιστοριών από ταλαντούχους ηθοποιούς. (Του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου) http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp

Παραμύθια online, με αφήγηση στα ελληνικά http://www.bedtimestoriescollection.com/index.php

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Δημοτικού, από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υ. Π http://www.pi-schools.gr/software/dimotiko/

Εργαστήριο Ενέργειας- 4διασκεδαστικάπαιχνίδια για την Ενέργεια και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

. http://www.energolab.gr/index.asp?c=3

Υλικό για διάφορα μαθήματα, με online παιχνίδια για την αλφαβήτα, μαθηματικά, προπαίδεια, ώρα κλπ Περιβάλλον, η προστασία του δάσους – Του Υπουργείου Παιδείας http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-perivallon-i-prostasia-tou-dasous/INDEX/index.html

Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά http://www.mikrapaidia.gr/

Παιχνίδια μνήμης, λογικής, γνώσεων- του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού http://www.imeakia.gr/

Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια (λογισμικό) Κατεβάστε το Α’ http://data.e-yliko.gr/softpackets/No178_Kykloforw_Me_Asfaleia_A/Kykloforw_Me_Asfaleia_A.zip         και το Β’ http://data.eyliko.gr/softpackets/No179_Kykloforw_Me_Asfaleia_B/Kykloforw_Me_Asfaleia_B.zip

1η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ :Συνεργαζόμενα Δημ.Σχολεία (Ναυστάθμου / Λεοντείου / 1ο πειραματικό ΠΤΔΕ-ΑΠ Θεσσαλονίκης / 6ο Δ. Σχ. Κέρκυρας

IMG_20160309_094929

ΤΠΕ και Δημιουργικότητα: Από την Θεωρία στην Πράξη

Πρόγραμμα “ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2016” με θέμα: Πανανθρώπινες Αξίες.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές από 18 δημοτικά σχολεία, συνεργάζονται από απόσταση μέσω τηλεδιάσκεψης και αξιοποιούν παιδαγωγικά τις νέες τεχνολογίες με στόχο την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας.

Θέμα: Πανανθρώπινες Αξίες.

Έναρξη: Μάρτιος 2016

Διοργάνωση: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εργαστήριο Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) www.edivea.org

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΧΑΝΙΩΝ

Επίσκεψη Δ΄Δημοτικού στην ΕΡΤ ΧανίωνΦωτογραφία της Δ δημοτικού από την επίσκεψη στην ΕΡΑ Χανίων, όπου οι μαθητές μας, εκτός από ξενάγηση, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν ραδιοφωνική εκπομπή!

Παρουσίαση από την Στ τάξη της εφημερίδας “Μαθητικά Χαμόγελα”

Την Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015, και ώρα 6 το απόγευμα, η Στ τάξη  θα παρουσιάσει τη μαθητική εφημερίδα “Μαθητικά Χαμόγελα” στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων, στα πλαίσια του 2ου ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ «ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ».

Συνέχεια ανάγνωσης

Το μουσείο ζωντανεύει Διαθεματικό (Δημοτικό)

Αξιοποίηση υλικού, ανατροφοδότηση και αξιολόγηση (Δημιουργός Σεναρίου: Σταυρούλα Λαδά δασκάλα)

Διδακτικοί Στόχοι:
  1. Οι μαθητές να συλλογιστούν την αξία του μουσείου για τον πολιτισμό, την ιστορία μας και τη ζωή μας
  2. Να έρθουν σε επαφή με τα εκθέματα και να τα προσεγγίσουν βιωματικά
  3. Να δημιουργήσουν πρωτότυπο υλικό και να το θέσουν στη διάθεση άλλων μαθητών που θα το επισκεφτούν
  4. Να σταθούν κριτικά απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά και στην αξιοποίησή της
  5. Να επαναπροσδιορίσουν την αξία των μουσείων μας σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση αλλά & διαχρονικά

http://aesop.iep.edu.gr/node/13582

to_moyseio_zontaneyei-titlos

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση