«Γηράσκω δ’ αεί πολλά διδασκόμενος» (Γερνώ μαθαίνοντας πάντα πολλά) Σόλων (630-560 π.Χ.)
Το blog αυτό έχει δημιουργηθεί για να βοηθήσει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ώστε να έχουν ένα υλικό εύκολο προσβάσιμο για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός, έχω διδάξει σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική δεν αποτελεί απλώς ένα εργαλείο για την επιστήμη, αλλά παρέχει μια νέα μέθοδο για σκέψη και ανακάλυψη στη διάθεση της επιστήμης. Ο όρος «υπολογιστική σκέψη» περιγράφει τον τρόπο σκέψης που συνοδεύει τον σχεδιασμό και την ανακάλυψη που συντελείται με την Πληροφορική. Ο όρος αποτελεί στην ουσία εξέλιξη του όρου «αλγοριθμική σκέψη». Επεκτείνοντας τον χώρο των υπολογιστικών προβλημάτων από αυτόν με τη μελέτη των πληροφοριακών διεργασιών, η αλγοριθμική σκέψη εντάσσεται ως διάσταση στην ευρύτερη έννοια της υπολογιστικής σκέψης, η οποία αφορά τη διερμηνεία των προβλημάτων ως πληροφοριακών διεργασιών και την αναζήτηση, στη συνέχεια, της ανακάλυψης μιας υπολογιστικής λύσης. Η Πληροφορική δεν αποτελεί υποσύνολο άλλων επιστημών, καθώς κανένα άλλο πεδίο δεν ασχολείται θεμελιωδώς με τις πληροφορικές διεργασίες και τους μετασχηματισμούς τους. Ταυτόχρονα, η γνώση αυτή είναι πλέον θεμελιώδης για όλα τα επιστημονικά πεδία.