Μαραθώνιος Ανακύκλωσης…διάκριση για το σχολείο μας!

    Με ιδιαίτερη χαρά   ανακοινώνουμε  ότι  το σχολείο μας κατέκτησε την τρίτη θέση στον Μαραθώνιο Ανακύκλωσης  που  οργάνωσε  ο  Δήμος  Περιστερίου  για  τη  σχολική χρονιά  2026-27,  ύστερα από τη συνολική καταμέτρηση των πόντων.   Η διάκριση αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας, της προσπάθειας και της περιβαλλοντικής ευαισθησίας μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

  Η συμμετοχή μας απέδειξε πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία  μιας υπεύθυνης  οικολογικής σχολικής κοινότητας.

Συγχαρητήρια σε όλους/ες   όσους /ες    συμμετείχαν και στήριξαν αυτή  μας την προσπάθεια!

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

IMG 20260602 111316IMG 20260602 111222