Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας κατέκτησε την τρίτη θέση στον Μαραθώνιο Ανακύκλωσης που οργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου για τη σχολική χρονιά 2026-27, ύστερα από τη συνολική καταμέτρηση των πόντων. Η διάκριση αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας, της προσπάθειας και της περιβαλλοντικής ευαισθησίας μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Η συμμετοχή μας απέδειξε πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία μιας υπεύθυνης οικολογικής σχολικής κοινότητας.
Συγχαρητήρια σε όλους/ες όσους /ες συμμετείχαν και στήριξαν αυτή μας την προσπάθεια!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου

