Το 5ο στη Βουλή των Ελλήνων

 

  Τη  Δευτέρα  27-04-2026  οι  μαθητές/τριες   της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης  του  σχολείου  μας  πραγματοποίησαν  εκπαιδευτική  επίσκεψη  στη Βουλή των Ελλήνων.

Τα παιδιά  είχαν  την  ευκαιρία  να  γνωρίσουν   από κοντά   τον  χώρο  της  Βουλής , ξεναγήθηκαν  από  τη  βουλευτή  του  Κοινοβουλίου  κ.  Γιαννακοπούλου  Νάντια,  έθεσαν τα  ερωτήματά    και  τις  απορίες  τους   και  έμαθαν  πολλά  για  τον  ναό της  Δημοκρατίας  και  τη  λειτουργία  του.

Η επίσκεψη αυτή δεν  ήταν  μόνο μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, αλλά  μια  εμπειρία  που  θα  θυμούνται  για  πάντα!

           

Από  τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

 

boylh 4

boylh 2 boylh 3 boylh 1boylh 5