Τη Δευτέρα 27-04-2026 οι μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον χώρο της Βουλής , ξεναγήθηκαν από τη βουλευτή του Κοινοβουλίου κ. Γιαννακοπούλου Νάντια, έθεσαν τα ερωτήματά και τις απορίες τους και έμαθαν πολλά για τον ναό της Δημοκρατίας και τη λειτουργία του.
Η επίσκεψη αυτή δεν ήταν μόνο μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, αλλά μια εμπειρία που θα θυμούνται για πάντα!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου




