Το σχολείο μας ανοίγει…
Την Πέμπτη 11-09-2025 στις 08.30 ‘ π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Μετά τον Αγιασμό, οι μαθητές/τριες θα παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.
Καλή σχολική χρονιά!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
