Έναρξη προγράμματος Σχολικά Γεύματα για το σχολ. έτος 2023-24

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί  γονείς  και  κηδεμόνες  του  σχολείου  μας,
σας  ενημερώνουμε  ότι  από αύριο Τετάρτη 11-10-2023 ξεκινά η διανομή γευμάτων στους/στις μαθητές/τριες που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα Σχολικά Γεύματα.
Επισημαίνουμε τα εξής:
Σύμφωνα με την υπ’ αρ. Αριθ. Πρωτ. Φ.14/ΦΜ/106280/Δ1/25-9-2023 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.με θέμα «Υλοποίηση προγράμματος “Σχολικά Γεύματα” στα δημοτικά σχολεία της χώρας για το σχολ. έτος 2023-24» ουδεμία ευθύνη προκύπτει για τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του προγράμματος και για το σχολείο η κατανάλωση των γευμάτων εκτός σχολικού πλαισίου.

Τα γεύματα μοιράζονται στους/στις μαθητές/τριες πριν το σχόλασμα. Οι μαθητές/τριες που δεν φοιτούν στο Ολοήμερο παίρνουν τα γεύματα στο σπίτι τους. Οι μαθητές/τριες που είναι στο Ολοήμερο παίρνουν τα γεύματα και μπορούν να τα καταναλώσουν κατά τη διάρκεια της ώρας της σίτισης του Ολοήμερου ή να τα πάρουν στο σπίτι τους όταν σχολάσουν.

Παρακαλούμε θερμά κάθε μαθητής/τρια να έχει μαζί του ένα τσαντάκι μεταφοράς φαγητού ώστε να μπορεί να μεταφέρει το γεύμα με ασφάλεια.   Επισημαίνουμε ότι το σχολείο δεν έχει τη δυνατότητα να δίνει τσάντες για τη μεταφορά των γευμάτων στους/στις μαθητές/τριες.
Μαθητής/τρια  που δεν επιθυμεί   να καταναλώσει  το γεύμα κάποιας μέρας  να ενημερώνει τον/τη δάσκαλο/α ότι δεν θα το παραλάβει.

Ευχαριστούμε  για  τη  συνεργασία.

Από  τη  Διεύθυνση του  σχολείου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ 1η 2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2023 24 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ 3Η 4Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ