Αργία και η 26η Ιανουαρίου 2022 (Χωρίς τηλεκπαίδευση για τους μαθητές)

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι και αύριο Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022 το σχολείο θα παραμείνει κλειστό και δε θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση.

Για τη διενέργεια Self-test, στις περιοχές που έχει αναστασταλεί η λειτουργία των σχολικών μονάδων, θα δοθούν νέες οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου