Θέμα: Φθινόπωρο
Στόχοι:
- βιωματική προσέγγιση της έννοιας (παρατήρηση της φύσης)
- συμμετοχή σε συζητήσεις (ο καιρός το φθινόπωρο, οι μήνες του φθινοπώρου, ο κύκλος του νερού, τα φθινοπωρινά φρούτα, η παγκόσμια ημέρα των ζώων κλπ)
- εμπλουτισμός προσληπτικού και εκφραστικού λεξιλογίου
- ακρόαση και κατανόηση σχετικών ιστοριών και ποιημάτων
- εξάσκηση λεπτής κινητικότητας και οπτικο-κινητικού συντονισμού
- εκμάθηση χρωμάτων και συσχέτισή τους με συγκεκριμένα αντικείμενα/φρούτα
- εξάσκηση προ-αναγνωστικών δεξιοτήτων (ταύτιση εικονο-λέξεων, αναγνώριση λέξεων)
- εκμάθηση σχετικών τραγουδιών
- εξάσκηση προ-μαθηματικών δεξιοτήτων (ομαδοποιήσεις, αντιστοιχίσεις, ταυτίσεις, απαρίθμηση, σειροθέτηση αριθμών)
- δραματοποίηση ιστοριών
- συνεργασία
- ενίσχυση δημιουργικότητας και επαφή με ποικίλα υλικά και υφές
- εξάσκηση προ-γραφικών δεξιοτήτων (“γραφή” με πλαστελίνη, ιχνηλάτιση κουκίδων, αντιγραφή λέξεων κλπ)
Ενδεικτικές ατομικές εργασίες των παιδιών: