Το κοτσύφι

Το σημερινό μάθημα αφορά τη βόλτα μας στο δάσος και τη γνωριμία με ένα κοτσύφι. Θα γνωρίσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του από την εγκυκλοπαίδεια που δανείστηκε η Μαρίνα. Έχουμε και τη παρακάτω εικόνα να το δούμε από κοντά, αλλά και επιπλέον υπάρχουν  βιντεάκια εδώ.

Κοτσυφας

Φυσικά αυτές τις πληροφορίες μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε αφού διαβάσουμε το μάθημα και κατανοήσουμε για ποιο θέμα θα μιλήσουμε. Διαβάζουμε το μάθημα αρκετές φορές με τη βοήθεια των παιδιών αλλά και με τη βοήθεια του λογισμικού αλλαγής της φωνής. Πλέον η πλειοψηφία της τάξης, μπορεί να διαβάζει και αρκετές φορές ακόμη και οι πιο αδύναμοι μαθητές θέλουν να προσπαθήσουν να διαβάσουν κι ας μη γνωρίζουν τέλεια τις νέες άγνωστες λέξεις. Σημασία πάντως έχει η προσπάθεια, οπότε εγώ τους επιτρέπω και τους παρακινώ να διαβάζουν ακόμη και τα νέα κείμενα, ή τις εκφωνήσεις των ασκήσεων.

Αφού διαβάσουμε το μάθημα περνάμε στις ασκήσεις. Το τετράδιο εργασιών δεν έχει και πολλές, αλλά θα μάθουμε δύο νέους ορθογραφικούς κανόνες. Τα ρήματα σε -ιζω γράφονται πάντα με ι (γιώτα) και τα ρήματα σε -ευω πάντα με ευ (έψιλον-ύψιλον) εκτός από το ρήμα κλέβω. Καλό είναι ίσως να υπενθυμίσουμε ότι ρήματα λέγονται οι λέξεις, οι οποίες μας δείχνουν ότι κάποιος κάτι κάνει, ή κάτι παθαίνει.

Φυσικά υπάρχουν πάντα οι επιπλέον ασκήσεις από την ΤάξηΑστεράτη, την οποία ευχαριστούμε πολύ!

Δείτε το στο slideshare.net