Βόλτα στο βουνό

Το καινούριο κεφάλαιο, έχει σχέση με τη χρονική σειρά γεγονότων. Θα αναλύσουμε όπως πάντα την εικόνα και στη συνέχεια το κείμενο. Για το κείμενο ζητάμε φυσικά βοήθεια από τα παιδιά τα οποία και όπου μπορούν μας διαβάζουν, ενώ βοηθάμε κι εμείς όπου χρειαστεί. Φτάνοντας στο τέλος της χρονιάς, μπορούμε να πούμε ότι μεγάλη επιτυχία είχε η χρήση προγράμματος διαφοροποίησης φωνής, καθώς τα παιδιά ζητούσαν συνεχώς να ακούνε διάφορους χαρακτήρες να τους διαβάζουν το μάθημα, δίνοντας μια διαφορετική νότα στο μάθημα.

Αφού διαβάσουμε το μάθημα αρκετές φορές και εξηγήσουμε τι έχει συμβεί, καθώς και με αρκετές ερωτήσεις κατανόησης δούμε ότι τα παιδιά κατανόησαν το μάθημα, περνάμε στις δραστηριότητες του βιβλίου. Εκεί θα δούμε την πρώτη άσκηση με τη σειρά των εποχών. Για τη καλύτερη κατανόησή τους, μπορούμε να θυμηθούμε ποιες είναι οι εποχές από το παρακάτω βιντεάκι.

Φυσικά δίνοντας και μια αίσθηση κουλτούρας στα παιδιά μπορούμε να τους βάλουμε να ακούσουν το τραγούδι 4 Seasonsτου Vivaldi.

Μιας και στις ασκήσεις που θα δούμε στη συνέχεια, θα ασχοληθούμε με τη κλίση των ρημάτων μπορούμε να παίξουμε και το παρακάτω παιχνίδι.

Klish rhmatvn

Στην ενότητα αυτή θα ξαναθυμηθούμε τη κλίση του ρήματος εγώ είμαι σε όλα τα πρόσωπα, καθώς θα στηριχθούμε σε αυτό για να βρούμε πως κλίνονται και όλα τα άλλα ρήματα που τελειώνουν σε -ω για αρχή και όλα τα υπόλοιπα στη συνέχεια. Λέμε με τα παιδιά πολλά παραδείγματα προφορικά και γράφουμε μερικά στον πίνακα, αλλά και στο τετράδιό μας. Καλό είναι σχεδόν κάθε μέρα μέχρι το τέλος να βάζουμε τα παιδιά να γράφουν από ένα ρήμα στο τετράδιό τους είτε στο σπίτι, είτε στη τάξη.

Όπως πάντα μας περιμένουν πολύ όμορφες ασκήσεις από την ΤάξηΑστεράτη για επανάληψη και καλύτερη κατανόηση.

Δείτε το στο slideshare.net