Παίζουμε παντομίμα;

Στο κεφάλαιο αυτό αφού αναλύσουμε το κείμενο περνάμε στις δραστηριότητες του τετραδίου εργασιών, καθώς το βιβλίο δεν έχει ασκήσεις, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο κείμενο στο οποίο γνωρίζουμε τις οδηγίες που παίζεται το παιχνίδι. Συζητάμε για τη χρησιμότητα των οδηγιών και των κανόνων στα παιχνίδια, όπως τα έχουμε ήδη συζητήσει στο αντίστοιχο κεφάλαιο της Μελέτης.

Στη συνέχεια περνάμε στις ασκήσεις στις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τα παρακάτω παιχνίδια για καλύτερη κατανόηση, αλλά και παιχνίδι. Πρώτο βλέπουμε το παιχνίδι με τις ερωτηματικές αντωνυμίες.

Ερωτηματικες αντωνυμιες

Στη συνέχεια υπάρχει ένα παιχνίδι με τα αρσενικά και τα θηλυκά σε -ης και σε -ος. Το παιχνίδι λέγεται ο πεζόδρομος. Εδώ θα θυμηθούμε τον κανόνα που είδαμε στις ασκήσεις ότι τα αρσενικά που τελειώνουν σε -ης και -ος γράφονται πάντα με η (ήτα) και ο (όμικρον) αντίστοιχα.

Πεζοδρομος

Τελευταία άσκηση αυτή με το σακίδιο της Εργατικής όπου θα θυμηθούμε τον κανόνα για τα ουδέτερα σε -ι και σε -ο.

Σακιδιο εργατικης

Δε ξεχνάμε να αναφέρουμε ότι σε αυτό το κεφάλαιο θα δούμε την κλίση του ρήματος εγώ είμαι σε όλα τα πρόσωπα. Το βιβλίο έχει μόνο μια άσκηση, ωστόσο είναι βασικό ρήμα για τη συνέχεια και καλό είναι τα παιδιά να τα κατανοήσουν όσο καλύτερα γίνεται καθώς ειδικά τα πρόσωπα θα χρησιμοποιούνται πλέον κάθε φορά που θα κλίνουμε ένα ρήμα.

Φυσικά όπως πάντα για το τέλος εφόσον χρειαζόμαστε περισσότερες ασκήσεις κατανόησης υπάρχουν οι πολύ χρήσιμες ασκήσεις από την ΤάξηΑστεράτη.

Δείτε το στο slideshare.net