Δώρα για την Ιωάννα

Συνέχεια το σημερινό μάθημα με τον θείο Παύλο που φτάνει πια στην Ελλάδα. Θα χρησιμοποιήσουμε τον παρακάτω χάρτη για να δούμε το ταξίδι του και το πως έφτασε τελικά στη πατρίδα μας. Θα μας χρειαστεί όμως και για να δούμε από ποια περιοχή έφερε το κάθε δώρο στη συνέχεια.

img21_1

Αφού λοιπόν διαβάσουμε το κείμενο πάντα με τη βοήθεια τον παιδιών και αρκετές φορές για να το αφομοιώσουν, μπορούμε επειδή είναι αρκετά μεγάλο να ζητήσουμε να διαβάσουν το μισό περίπου για το σπίτι, ειδικά αυτοί που δυσκολεύονται. Συζητάμε πλέον στη τάξη τι διαβάσαμε. Για ποιον μιλάει το κείμενο, τι βλέπουμε την εικόνα, από που ήρθε το κάθε δώρο, ποιο μεγάλο γεγονός συνέβη, τι μας έκανε εντύπωση. Αφού εξηγήσουμε τα παραπάνω και λύσουμε τις όποιες απορίες, περνάμε στις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών καθώς το βιβλίο δεν έχει. Οι ασκήσεις αφορούν στον τονισμό λέξεων και στο διαζευκτικό ή. Επισημαίνουμε στα παιδιά ότι όταν το η πρέπει να διαλέξει, θα τονίζεται για να το φωνάζουμε, όπως κάθε φορά που βάζουμε έναν τόνο. Για το τέλος μένει η ορθογραφία από την τελευταία άσκηση.

Κλείνοντας, μιας και στο προηγούμενο μάθημα ασχοληθήκαμε με τη σύνταξη απλών προτάσεων, σήμερα μπορούμε επιπλέον να παίξουμε ένα παιχνίδι που θα μας βοηθήσει, εφόσον υπάρχει ο χρόνος.

απλες προτασεις