Οι δυο φίλοι

Επαναληπτική ενότητα και το μάθημα σήμερα συνοδεύεται από τραγούδι που έχει συνοδευτεί με ταιριαστές εικόνες στο επόμενο βίντεο.

Στην ενότητα αυτή μπορούμε να αξιοποιήσουμε και πάλι το λογισμικό Γλώσσας Α-Β με τις δραστηριότητες του Φαγαλέξη. Φυσικά δε θα ασχοληθούμε με τα αυ-ευ που δε τα έχουμε διδαχθεί ακόμη. Κάντε κλικ στην εικόνα.

fag

Και από το λογισμικό jele μπορούμε να κάνουμε όποιο παιχνίδι δε προλάβαμε ή σε όποιο δυσκολεύτηκαν τα παιδιά.

jel

 

Αφού διαβάσουμε το κείμενο διαισθητικά θα επικεντρθούμε κυρίως στην αναγνώριση ενός/πολλών αντικειμένων με άλλα λόγια σε ενικό/πληθυντικό. Βρίσκουμε παραδείγματα από το βιβλίο και αρκετές από τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών προσφέρονται για την ίδια δουλειά. Κάνουμε τις ασκήσεις προσφέροντας βοήθεια στα παιδιά όπου χρειάζεται. Για τυτη δραστηριότητα όπου τα παιδιά καλούνται να γράψουν μια ιστορία με τους σκύλους της εικόνας, θεωρώντας ότι είναι κάπως δύσκολη για το επίπεδό τους, θα μπορούμε να ακούσουμε προτάσεις και να τη γράψουμε μαζί στο πίνακα. Η ιστορία εξάλλου δεν θα είναι μεγάλη σε 3-4 γραμμές να επεκτείνεται περίπου.

Επαναληπτικές ασκήσεις για την 5η ενότητα από την ΤάξηΑστεράτη.

Δείτε το στο slideshare.net

Πολλές ακόμη ασκήσεις υπάρχουν στη σελίδα stintaxi.com για περισσότερη εξάσκηση.

Ασκήσεις για επανάληψη