Επανάληψη 1ης ενότητας

Στην επανάληψη της πρώτης ενότητας θα χρησιμοποιήσουμε το χρόνο μας ώστε να θυμηθούμε τι είδαμε μέχρι σήμερα και φυσικά να τραγουδήσουμε και να συμπληρώσουμε την άσκηση του βιβλίου.

Πρώτα λοιπόν μπορούμε να ακούσουμε το τραγούδι που βρίσκεται στη τελευταία σελίδα της πρώτης ενότητας.

Στη συνέχεια, θα γράψουμε λέξεις στο πίνακα, από μια κάθε παιδί. Επιλέγουν είτε από το τραγούδι που ακούσαμε, είτε από όσες έχουμε δει μέχρι σήμερα, είτε ακόμη και μια καινούρια. Ζητάμε από κάθε παιδί να γράψει μία χωρίς να την ανακοινώσει και οι υπόλοιποι να την διαβάσουν. Αν δυσκολεύεται, φυσικά και θα το βοηθήσουμε. Ενδιαφέρουσα παραλλαγή της δραστηριότητας είναι αν έχουμε μαγνητικό πίνακα με πολύχρωμα γραμματάκια να επιλέξουν όποια γράμματα τους χρειάζονται και να σχηματίσουν τη λέξη που θέλουν.

Αφού γίνει και αυτή η δραστηριότητα, πάμε να συμπληρώσουμε τα κεφαλαία γράμματα, δίπλα από τα μικρά στην άσκηση του τετραδίου εργασιών. Μετά κάνουμε και τις υπόλοιπες ασκήσεις και εστιάζουμε στη προτεινόμενη προς ανάγνωση πρόταση του βιβλίου: Έχει σπόρια. Μπορούμε τη προτασούλα αυτή να τη γράψουμε με διαφορετική σειρά με ανακατεμένα κεφαλαία και μικρά γράμματα και να ζητάμε από τα παιδιά να εντοπίσουν που βρίσκεται το λάθος.

Χρησιμοποιούμε επίσης για την επανάληψη τα λογισμικά του jele.gr μιας και δεν είχαμε προλάβει να τα δούμε όταν κάναμε τα αντίστοιχα γράμματα. Για σήμερα προτείνουμε το γράμμα Σσ και το Κκ. Κάντε κλικ στις αντίστοιχες εικόνες.

MPALAKI

sofos

Για το τέλος έχουμε αφήσει όλες τις συλλαβές που συναντήσαμε σε αυτή την ενότητα. Τις βρίσκουμε συγκεντρωμένες στο παρακάτω πίνακα και μπορούμε να τις διαβάσουμε όλοι μαζί στη τάξη ή να τις μοιράσουμε στα παιδιά να τις διαβάζουν και στο σπίτι τους. Την καταπληκτική δουλειά παίρνουμε από τη δασκάλα Αμαλία Σαββάκη.

syl