>
Με μια γνωστικής απόχρωσης ορολογία, οφείλουμε, στη φάση αυτή, να δημουργήσουμε νέα νοητικά σχήματα, τα οποία θα περιλαμβάνουν τα εργαλεία του διαδικτύου, του web 2 για παράδειγμα, στον εκπαιδευτικό μας σχεδιασμό.
Επειδή πρόσφατα έχουμε αρχίσει να δουλεύουμε με webquests, χρήσιμο θα ήταν να συλλέξουμε ιδέες άλλων συναδέλφων, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε εφαρμογές με ποικίλες θεματικές, ώστε να αρχίσουμε να διαμορφώνουμε κριτήριο αξιολόγησής τους.
Με την ευκαιρία αυτή, δείτε ένα παράδειγμα που δημιουργήθηκε από τη φιλόλογο Κ. Ασκιανάκη και αφορά σε μια περιήγηση στην Ολυμπία του τότε και του σήμερα. Είναι ένα webquest που φιλοξενείται σε blog. Περιηγηθείτε, σαν να ήσασταν οι μαθητές που υλοποιούν αυτή την ιστοεξερεύνηση και δημοσιεύστε, ως άσκηση 1 , τις παρατηρήσεις σας. Ως άσκηση 2, ανακοινώστε στο blog μας κάποιο άλλο webquest, στα ελληνικά που οι ίδιοι βρήκατε, μέσα από την αναζήτησή σας στο διαδίκτυο.
Πρέπει επίσης, σιγά σιγά, να αρχίσουμε να δημοσιεύουμε τακτικότερα τις σκέψεις που μας δημιουργούνται καθόλη αυτή τη διαδικασία επιμόρφωσης. Είναι ουσιαστικό, για μας τους ίδιους, οι ιδέες μας να αντικειμενοποιούνται και να εκτίθενται. Εξάλλου, τώρα, αυτό γίνεται κυρίως μεταξύ μας.
Περιμένω τα σχόλιά σας.