https://archive.org/about/

Από το 1996 ξεκίνησε η προσπάθεια αρχειοθέτησης έργων πολιτιστικής κληρονομιάς σε ψηφιακή μορφή από τον μη κερδοσκοπικό φορέα Internet Archive.

(Ιστοσελίδες, κείμενα, βίντεο, εικόνες, ήχο, λογισμικό)

https://archive.org/about/

Παρέχει:

α) ένα περιβάλλον για την αρχειοθέτηση: https://archive-it.org/

β) ένα περιβάλλον για την αναζήτηση υλικού:  Wayback Machine

 

Βιωματικό εργαστήριο για την Διαχείριση του άγχους, για την Γ Λυκείου 2018-19

Η τελευταία τάξη του Λυκείου αποτελεί για τους/τις εφήβους μια βασική μεταβατική περίοδο για της ζωή τους. Η προετοιμασία για την επιλογή του μελλοντικού επαγγέλματος, η διαδικασία των εξετάσεων, το πέρας της εφηβείας και η πορεία προς την ενηλικίωση είναι θέματα που προβληματίζουν κι απασχολούν εφήβους.

Μέσα στο οικείο και ασφαλές περιβάλλον του σχολείου, τους δόθηκε η δυνατότητα να συμμετέχουν σε ένα δίωρο βιωματικό εργαστήριο για τη διαχείριση του άγχους, την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018.

Το εργαστήριο με βιωματικό τρόπο έδωσε την ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες να καταγράψουν συναισθήματα και καταστάσεις, να μοιραστούν κοινά συναισθήματα και να προτείνουν τρόπους που μειώνουν την ανησυχία κι ενισχύουν την αυτοεκτίμηση.

Ευχαριστούμε θερμά την εμψυχώτρια κα Ιωάννα Ντέρη, υπεύθυνη Αγωγής Υγείας, για την συμμετοχή της.

Ευχαριστούμε τους συναδέλφους για την στήριξη της δράσης.

Υπεύθυνη: Αναστασία Πένογλου, Πληροφορικός.

2017 & 2018: Τι συμβαίνει στο διαδίκτυο σε ένα λεπτό

https://www.allaccess.com/assets/img/content/merge/2018/m-04-03-pic1-lg.jpg

Αναγνώριση Προσώπων στο Soho και όχι μόνον

Εβδομάδα δοκιμών για την αστυνομία του Λονδίνου, στην αναγνώριση προσώπων. Δευτέρα και Τρίτη 17,18 Δεκεμβρίου καλούνται οι πολίτες να συμμετέχουν σε δοκιμαστική εφαρμογή της αντίστοιχης τεχνολογίας. Διαμαρτυρίες από οργανώσεις πολιτών για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
Διαβάστε σχετικό άρθρο του BBC: https://www.bbc.com/news/uk-england-london-46584184?mc_cid=06d8c27498&mc_eid=e389ca4f32

Από την περσινή χρονιά, Οκτώβριος του 2017, οι παρουσίες των φοιτητών γίνονται ηλεκτρονικά μέσω εφαρμογής αναγνώρισης προσώπων, σε ένα πανεπιστήμιο της Κίνας. Επιφυλάξεις εκφράζονται από κάποιους φοιτητές.
Διαβάστε σχετικό άρθρο του BBC: https://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-41749929

Βιωματικό εργαστήριο για την Γ’ Λυκείου, με αφετηρία το εργαστήριο

Η τελευταία τάξη του Λυκείου αποτελεί για τους/τις εφήβους μια βασική μεταβατική περίοδο για της ζωή τους. Η προετοιμασία για την επιλογή του μελλοντικού επαγγέλματος, η διαδικασία των εξετάσεων, το πέρας της εφηβείας και η πορεία προς την ενηλικίωση είναι θέματα που προβληματίζουν κι απασχολούν εφήβους.

Μέσα στο οικείο και ασφαλές περιβάλλον του σχολείου, τους δόθηκε η δυνατότητα να συμμετέχουν σε ένα δίωρο βιωματικό εργαστήριο για τη διαχείριση του άγχους, την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018.

Το εργαστήριο με βιωματικό τρόπο έδωσε την ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες να καταγράψουν συναισθήματα και καταστάσεις, να μοιραστούν κοινά συναισθήματα και να προτείνουν τρόπους που μειώνουν την ανησυχία κι ενισχύουν την αυτοεκτίμηση.

Ευχαριστούμε θερμά την εμψυχώτρια κα Ιωάννα Ντέρη, υπεύθυνη Αγωγής Υγείας, για την συμμετοχή της.

Ευχαριστούμε τους συναδέλφους για την στήριξη της δράσης.

Υπεύθυνη: Αναστασία Πένογλου, Πληροφορικός.

Πίνακας ζωγραφικής φτιαγμένος από αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης

Ετήσια Αναφορά SaferInternet4Kids 2017-2018

SaferInternet4Kids 2017 on SaferInternet4kids | Κατεβάστε από εδώ την ετήσια αναφορά της SaferInternet4Kids για το έτος 2017. Μπορείτε επίσης να την δείτε παρακάτω σε προεπισκόπηση:

Πηγή: SaferInternet4Kids 2017

Ιστορίες με ιστορία

Σπόροι και Νότες, Γάτες και Διαδίκτυο, Βιβλία και Θέματα Τεχνολογίας στις ιστορίες-εργασίες των μαθητών της α’ γυμνασίου για τη σχολική χρονιά 2017-18.

Μετάβαση στο padlet.com

Ο κωδικός πρόσβασης των μαθητών στο padlet, ήταν από το τραγούδι:

Eκδήλωση για το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων

Την Τετάρτη 30 Μαΐου έγινε η εκδήλωση για το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, στο αμφιθέατρο του ΜΣΘ.

Παρουσιάστηκαν:

  • από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, saferinternet4kids, η σχετική παρουσίαση (https://saferinternet4kids.gr/diathesimes-parousiaseis/), εμπλουτισμένη με τις γελοιογραφίες του γάλλου Pierre Kroll, από την μπροσούρα της ΕΕ για τον νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (Γελοιογραφίες για το ΓΚΠΔ).

  • Παρουσιάστηκαν δύο παραδείγματα πολιτικών προστασίας προσωπικών δεδομένων:

        WWF: http://www.wwf.gr/politiki-prostasias-prosopikon-dedomenon

        FACEBOOK: aναφέρθηκαν οι εταιρείες και τα εργαλεία του facebook καθώς και:

  1. επιλογές των χρηστών για το πως η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγει από διαφημιζόμενους, προγραμματιστές εφαρμογών και εκδότες για να δείχνει διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά των χρηστών

  2. επιλογή για την ενεργοποίηση της αναγνώρισης προσώπου

  3. τι περιλαμβάνει η άδεια χρήσης του περιεχομένου που δημιουργούν είτε και κοινοποιούν οι χρήστες.

  4. σκιώδη προφίλ

  • το βίντεο ο GDPR στην εκπαίδευση (https://www.youtube.com/watch?v=d6uo5gaMvRY)

  • Αντί επιλόγου προβλήθηκε μία παρουσίαση με ρήσεις, του Οδ. Ελύτη και του Tom Chatfield, περί της ψηφιακής εποχής.

Η εκδήλωση έκλεισε με γόνιμο διάλογο με τους μαθητές.

Παρουσίαση:

Νίκη Αγγελοπούλου, μαθήτρια γ’ γυμνασίου

Αναστασία Πένογλου, Πληροφορικός ΜΣΘ

Πως λειτουργούσε ο πρώτος ψηφιακά προγραμματιζόμενος αργαλειός

Ένα βίντεο από το Victoria & Albert Museum (μουσείο τέχνης και σχεδίου) του Λονδίνου, που παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε ο αργαλειός του υφαντουργού, μηχανικού και εφευρέτη Joseph-Marie Jacquard, χρησιμοποιώντας διάτρητες κάρτες (1804).

Οι διάτρητες κάρτες ήταν το μέσο στο οποίο αποθήκευσε τις οδηγίες για την ύφανση του μοτίβου του υφάσματος, δηλ. το πρόγραμμά που εκτελούσε ο αργαλειός του.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση