9 Σεπτεμβρίου 2014 αρχείο

Για ένα θετικό σχολικό κλίμα

Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις των καθηγητών του σχολείου μας με την κ. Ελισάβετ Σιμουλίδου, υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με θέμα:

“Συμβουλευτική για τη διαμόρφωση ενός θετικού σχολικού κλίματος στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς”

Οι συναντήσεις έγιναν την Τρίτη 9-9-2014 στον χώρο της βιβλιοθήκης. Στην πρώτη συνάντηση συμμετείχαν καθηγητές μαθημάτων που διδάσκονται σε ένα σύνολο μαθητών, ενώ στην δεύτερη μόνο καθηγητές ατομικών μαθημάτων. Η οργάνωση έγινε από την Αναστασία Πένογλου, Υπεύθυνη δράσης για θέματα σχολικής βίας στο σχολείο.

Καλό ξεκίνημα λοιπόν!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση