25 Φεβρουαρίου 2014 αρχείο

Βιωματικά εργαστήρια για τις εξαρτήσεις στους μαθητές του Λυκείου

Την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014 οι μαθητές του Λυκείου συμμετείχαν, ανά τμήμα, σε ένα δίωρο βιωματικό εργαστήριο με θέμα “Έξοδος από τον κύκλο των εξαρτήσεων – Διακοπή καπνίσματος”.

Εμψυχώτρια η κ. Παπαδημητρίου Κυριακή, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Θεαγένειου και της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης. Υπεύθυνη για την οργάνωση η κ. Αναστασία Πένογλου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση