Ιστορίες Μαθητών με “Πέντε γραμμές παράλληλες και μία οθόνη”

Είναι η τρίτη χρονιά που οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου καλούνται να συμμετέχουν σε μία τέτοια εργασία.

α. Δίνονται συνήθως δύο έννοιες που θέλουμε να υπάρχουν στην ιστορία τους. Φέτος είχαμε πέντε γραμμές παράλληλες και μία οθόνη.

β. Οι μαθητές γράφουν και εικονογραφούν την ιστορία τους με το χέρι. Παραδίδουν τις χειρόγραφες εργασίες. Δημιουργούν ένα αρχείο κειμένου με την ιστορία τους.

γ.  Λαμβάνουν μία πρόσκληση από το wiki του εργαστηρίου και αφού γίνουν μέλη στο wikispaces και στο αντίστοιχο project δημιουργούν μία σελίδα ο καθένας, όπου καταχωρούν την εργασία τους.

δ. όσοι ζωγράφισαν εικόνες με το χέρι, τις σαρώνουν και τις εισάγουν στην ιστορία τους, οι υπόλοιποι κατεβάζουν εικόνες από το διαδίκτυο, τις επεξεργάζονται και τις εισάγουν.

…και απολαμβάνουμε υπέροχες ιστορίες όπου οι πέντε γραμμές μπορεί να είναι γραμμές του πενταγράμμου ή χορδές μουσικού οργάνου ή γραμμές στίβου ή γραμμές στο skype ή ακόμη και γραμμές από καλώδια της ΔΕΗ!

Ιστορίες που η μόνη μαγεία είναι η μουσική, που η μελωδία ιδρύει το πρώτο Μουσικό σχολείο αλλά και για τα αγγελάκια της φουντωτής γιρλάντας, για τον Στέλιο Υπολογιστάκια, τον ευτυχισμένο μουσικό και πολλές πολλές άλλες.

Η φαντασία των παιδιών δεν έχει τέλος και η συνδυασμένη χρήση εργαλείων για την επεξεργασία κειμένου, το διαδίκτυο, την ηλεκτρονική αλληλογραφία, το wiki και την επεξεργασία εικόνας γίνεται εύκολα και ευχάριστα.

 κάτσιου.jpg

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση