Πολιτικές προώθησης του καπνίσματος από τις καπνοβιομηχανίες

Στις 7 Δεκεμβρίου 2012 έγινε ενημέρωση στα τμήματα της Γ’ Γυμνασίου από τον κ. Λάμπρο Λαζούρα, Ερευνητής Ψυχολόγος για την στρατηγική, προπαγάνδα των καπνοβιομηχανιών για τα προϊόντα τους, τα ανοικτά πλέον στο κοινό έγγραφα επικοινωνίας τους, τις κινήσεις τους σε χώρες που δημιουργείται νομοθεσία κατά του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους, κ.ά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι σε πολλές χώρες οι διαφημίσεις των τσιγάρων βρίσκονται πια γύρω από δημοτικά και στο ύψος των παιδιών της ηλικίας του δημοτικού, γιατί αυτές είναι οι νέες ηλικίες-στόχοι. Τελικά είναι δική τους η απόφαση να καπνίσουν ή μήπως ….

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Αναστασία Πένογλου, Μαρία Ζορμποπούλου

Σχετικό υλικό:

  • Διευθύνσεις πρόσβασης στα έγγραφα εσωτερικής επικοινωνίας των καπνοβιομηχανιών: 0014
  • Η νέα ηλικία στόχος είναι τα παιδιά: 0008

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση