Ο νέος μας κηπάκος
Για άλλη μια φορά οι μικροί μας κηπουροί ανέλαβαν δράση!
Φυτέψαμε μαρούλια,λάχανα, μπρόκολα, κουνουπίδια, ρόκα και έπεται συνέχεια!
Για άλλη μια φορά οι μικροί μας κηπουροί ανέλαβαν δράση!
Φυτέψαμε μαρούλια,λάχανα, μπρόκολα, κουνουπίδια, ρόκα και έπεται συνέχεια!
Για την κατασκευή του δέντρου εκτύπωσα 3 μεγέθη κύκλων σε πολύχρωμα χαρτόνια κάνσον, τα οποία έκοψαν οι μαθητές.
Όπως και πέρυσι για να κατανοήσουμε τα σύμβολα της ανισότητας χρησιμοποιήσαμε τους κροκόδειλους και τις φάλαινες ,που για να χορτάσουν ανοίγουν το στόμα τους να φάνε τον μεγαλύτερο αριθμό. Για το ίσον είπαμε ότι επειδή οι αριθμοί είναι ίδιοι δεν ξέρουν ποιο να φάνε και κρατούν το στόμα τους κλειστό.
Παίξαμε με τα ψαράκια μετρώντας
Την ώρα των καλλιτεχνικών και σαν συνέχεια του μαθήματος “Τιτίνα ή κότα” φτιάξαμε την Τιτίνα σε διάφορες παραλλαγές:
Ο σχολικός ταχυδρόμος μας επισκέπτεται κάθε φορά που μαθαίνουμε ένα καινούριο γραμματάκι.
(Επιλέγω με κλήρωση ένα από τα μεγάλα μου παιδιά, μιας και αυτά με ενθουσιασμό θέλουν να συμμετέχουν)
Αφού την προηγούμενη μέρα είχαμε μιλήσει για τα επίθετα, τα ουσιαστικά τα άρθρα και τα ρήματα, αποφασίσαμε να δούμε τι έχουμε καταλάβει, παίζοντας!
Εκτύπωσα σε χαρτόνια διαφορετικού χρώματος(ώστε να ξεχωρίζουν οι ομάδες), διάφορες λέξεις ( επίθετα, ουσιαστικά άρθρα και ρήματα).
Τα μοίρασα στις ομάδες, οι οποίες χωρίς να βιάζονται, συζητούσαν και αποφάσιζαν
Παραδίδοντας το μάθημα της μελέτης, μάθαμε τα γεωγραφικά διαμερίσματα, με τη βοήθεια ενός διαδραστικού χάρτη.
Την επόμενη διδακτική ώρα,για να δούμε τι θυμόμαστε χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε ομάδα έπρεπε να τοποθετήσει σωστά πάνω στο χάρτη τα γεωγραφικά διαμερίσματα.
Μαζευτήκαμε δημοτικό και νηπιαγωγείο, παρεούλα σε μία αίθουσα να μιλήσουμε για το 1940.
Είπαμε για τους ήρωες, τις συνθήκες κάτω από τις οποίες επιβίωναν και συνέχιζαν να αγωνίζονται οι τότε υπόδουλοι Έλληνες και Ελληνίδες.Ακούσαμε διαγγέλματα της τότε ελληνικής ηγεσίας και είδαμε εικόνες της περιόδου εκείνης.
Έπειτα είδαμε ένα από τα πρώτα animation που φτιάχτηκαν
Φτάνοντας στο τέλος της περυσινής σχολική χρονιάς, ακόμη γεμάτες όρεξη, ξεκινήσαμε να βάφουμε τα σκαλοπάτια της εισόδου στο σχολείο μας. Ένα τελευταίο δωράκι στα καμάρια μας, που μας χάρισαν μία υπέροχη χρονιά!
Πριν λίγο καιρό είχα δει την συγκεκριμένη ιδέα, σε φωτογραφίες από σχολείο του εξωτερικού.
Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν οπτικά ερεθίσματα με γνωστικά αντικείμενα στο σχολικό περιβάλλον, είτε μέσα στην τάξη, είτε στον προαύλιο χώρο.
Έτσι αποφασίσαμε, με τη συνάδελφό μου Μαρία Δασταμάνη, να βάψουμε στα σκαλοπάτια, που ανεβαίνουν κάθε μέρα τα αστεράκια μας, στολίζοντάς