Επέτειος Πολυτεχνείου

Ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου, κάναμε τη γιορτούλα μας.

Κολλήσαμε αφίσες που κατασκεύασαν τις προηγούμενες ημέρες τα νηπιαγωγάκια μας.

Έπειτα άφησαν τα γαρίφαλά τους στην πόρτα του πολυτεχνείου.

Διαβάσαμε χρονικά, είπαμε ποιήματα, τραγουδήσαμε και κάναμε ένα σκετσάκι.

Στο σκετσάκι αυτό σα μαθητές συζητάμε τι γιορτάζουμε τη μέρα αυτή και εξιστορούμε τα γεγονότα που διαδραματίσηκαν.

    

Υπευθ.εκπ.:

Γιόκκα Μαρία

Σαββάκη Αμαλία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *