Η Δομή Επιλογής στη Γλώσσα Προγραμματισμού Scratch: Μια Μελέτη Περίπτωσης με Μαθητές Γυμνασίου

Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού Scratch μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εισαγωγική γλώσσα προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ενώ παρέχει ένα ελκυστικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιείται για τη διδασκαλία της δομής επιλογής. Η δομή επιλογής χαρακτηρίζεται από γνωστικές δυσκολίες αλλά με τη χρήση διερευνητικών τρόπων μάθησης και διδασκαλίας, έχει φανεί πως οικοδομείται ευκολότερα από ότι με τις παραδοσιακές προσεγγίσεις. Η εργασία διερευνά το κατά πόσο μπορεί να επιτευχθούν τα ίδια αποτελέσματα με χρήση της γλώσσας Scratch. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης για δύο μαθητές της Β’ Γυμνασίου, οι οποίοι χρησιμοποίησαν με ευκολία τη δομή επιλογής στη γλώσσα Scratch αν και προέκυψαν κάποιες δυσκολίες από το οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού.

Σχετική εισήγηση από τα πρακτικά του 5ου συνεδρίου καθηγητών Πληροφορικής

Αφήστε μια απάντηση