ΚωννααπόΓερμανία ΑΚυριάκη

Η άποψη ενός παιδιού για τις οικογενειακές συγκρούσεις

=> Πώς να αντιμετωπίζουν γονείς και παιδιά τις συγκρούσεις τους με τον καλύτερο τρόπο; Εμείς μελετάμε, σκεφτόμαστε και σας προτείνουμε… Εσείς τι λέτε; Πρόσφατα διάβασα το ενδιαφέρον άρθρο της ψυχολόγου …

Η άποψη ενός παιδιού για τις οικογενειακές συγκρούσεις Διάβασε περισσότερα
Εξώφυλλο 1

“Ο παχύς και ο αδύνατος”… πολυγλωσσικοί και πολυτροπικοί

Ο συγγραφέας Άντον Τσέχοφ ήταν Ρώσος και έγραψε θεατρικά έργα και διηγήματα. Δες το διήγημά του “Ο παχύς και ο αδύνατος”, το οποίο μεταφράσαμε από τα ελληνικά στις μητρικές μας …

“Ο παχύς και ο αδύνατος”… πολυγλωσσικοί και πολυτροπικοί Διάβασε περισσότερα
ΠόντοςΒαμμσεΑίμα

Ενθυμούμαστε και τιμάμε τον Ποντιακό Ελληνισμό

Φέτος ο Θ. Ακριτίδης και ο Ν. Λεπίδης από τη Γ΄ τάξη, η Μ. Παυλίδου και η Μ. Χαλκίδου από τη Β΄ τάξη συμμετείχαν στον Διαγωνισμό για τον Ποντιακό Ελληνισμό, …

Ενθυμούμαστε και τιμάμε τον Ποντιακό Ελληνισμό Διάβασε περισσότερα
ΤραγικόΠρόσωποΑθώα

Χαρακτήρες στην “ΕΛΕΝΗ” του Ευριπίδη… πολυτροπικοί

Παρουσιάζονται πολυτροπικά χαρακτηρισμοί για τα πρόσωπα της τραγωδίας “Ελένη”. Διδάσκουσα του μαθήματος, η οποία μας καθοδήγησε στις εργασίες, ήταν η κ. Μαρία Γκουτζιούλη. Δείτε στο video.sch.gr Στο βίντεο που δημιούργησε …

Χαρακτήρες στην “ΕΛΕΝΗ” του Ευριπίδη… πολυτροπικοί Διάβασε περισσότερα
1

Μελετώντας “Στα καμένα” του Μιχάλη Γκανά + δρώντας

Τι ακούσαμε, τι συζητήσαμε, τι γράψαμε, τι ζωγραφίσαμε και τι… φυτέψαμε στη ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ της Β΄ Γυμνασίου. Μάθε παρακάτω. Σενάριο που υλοποιήθηκε στη Β΄ Γυμνασίου με συνεργασία των φιλολόγων γενικής τάξης …

Μελετώντας “Στα καμένα” του Μιχάλη Γκανά + δρώντας Διάβασε περισσότερα
ΣυμβόλαιοΜεσολάβησηΤάξη

ΟΛΟΙ-ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ: Μάθημα Συνύπαρξης

Φέτος δουλέψαμε τη συνεργατική – συστηματική διαχείριση προβλημάτων στη σχολική κοινότητα, κυρίως συμπεριφοράς και διαπροσωπικών σχέσεων μαθητών/τριών. => Ποιοι συνεργαστήκαμε: Τα συμβούλια τάξεων με τον διευθυντή, κ. Μ. Μπέλλα (επιστασία), …

ΟΛΟΙ-ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ: Μάθημα Συνύπαρξης Διάβασε περισσότερα
ΚαραπαίουΠαιδίΦαναριών3

“Για ένα παιδί που κοιμάται”: Συνομιλούμε με το ποίημα

Είδαμε σποτάκι του “Χαμόγελου του παιδιού” για τα παιδιά των φαναριών και διαβάσαμε το ποίημα για έναν μικρό ασυνόδευτο μετανάστη. Κατανοήσαμε και συναισθανθήκαμε τα βάσανα που περνά το παιδί μέσα …

“Για ένα παιδί που κοιμάται”: Συνομιλούμε με το ποίημα Διάβασε περισσότερα
Τέμπη2οΓσιοΝεάπολης

Για τα ΤΕΜΠΗ

Ένα ποίημα κι ένα άρθρο από  μας ≈≈≈ ΤΕΜΠΗ: Aπολογισμός  Πριν από λίγο καιρό ένα φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα συνέβη στα Τέμπη, με αποτέλεσμα 57 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, …

Για τα ΤΕΜΠΗ Διάβασε περισσότερα
2όψεων Πάντσιου

Οι φίλοι, οι φίλες και η ΦΙΛΙΑ

Tι χρειάζεται μια αληθινή φιλία; Σκίτσο – κεντρική ιδέα από τη Γεωργία Πάντσιου. Τι κάναμε για το  θέμα… Στη Νεοελληνική Γλώσσα μελετήσαμε ομαδοσυνεργατικά γραπτά κείμενα και εικόνες για το θέμα “φιλία …

Οι φίλοι, οι φίλες και η ΦΙΛΙΑ Διάβασε περισσότερα
ΜανθάνομενΑ.Ε.κΣκεπτόμεθα

Μετά την ανάγνωση ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ κειμένων…

Διαβάζουμε κείμενα στα ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, σκεφτόμαστε και εκφραζόμαστε… => Oι Φελλόποδες του Λουκιανού και της Λάιμας Πλέομεν ὅσον τριακοσίους σταδίους καὶ νήσῳ μικρᾷ καὶ ἐρήμῃ προσφερόμεθα. Μείναντες δὲ ἡμέρας ἐν …

Μετά την ανάγνωση ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ κειμένων… Διάβασε περισσότερα