Δημοσιεύθηκε στην Γιορτή μητέρας

Από τα χεράκια μας… με αγάπη!

Τη γιορτάζουμε κάθε μέρα, κάθε στιγμή,κάθε λεπτό! Είναι πάντα εκεί,στα εύκολα και τα δύσκολα,με υπομονή, αγάπη,θυσία κι αυταπάρνηση!

Δε χρειάζεται κανένας απολύτως λόγος για να της πούμε πόσο τη θαυμάζουμε,την αγαπάμε ,τη λατρεύουμε. Τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, όμως,μπορούμε να την κάνουμε να νιώσει ξεχωριστή,να βρούμε μια ευκαιρία να της δείξουμε την αγάπη και την εκτίμηση μας για τον αγώνα που δίνει καθημερινά.Είναι η μαμά,η μάνα,η μανούλα,η μαμάκα!

Με λίγα κι απλά υλικά , δημιουργήσαμε με αγάπη τις πιο ¨ζεστές¨χειροποίητες κατασκευές:

  • Γλαστράκι από χάρτινο ποτήρι,θήκες για κεκάκια,ξυλάκια,χαρτόνι και πράσινο χόρτο με τη φωτογραφία μας,αφού εμείς είμαστε το αμάραντο λουλούδι της μαμάς!

  • Σουπλά για λιγότερο καθάρισμα,έτσι ώστε η μαμά να είναι πιο ξεκούραστη!

  • Diy κορνίζες φτιαγμένες από χαρτόνι με τη μανούλα,όπως φαίνεται στα δικά μας μάτια!

  • Και χειροποίητες σακούλες,ειδικά προορισμένες μόνο για τη μαμά, για να χωρέσουν όλες μας τις κατασκευές!

Γιατί η αγάπη δε θέλει πολλά,παρά μόνο ένα,την παρουσία της μητέρας στη ζωή μας!Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες,νονές,γιαγιάδες!

Τα αρχεία για το σουπλά και τη σακούλα εδώ:

Σουπλά για τη μαμά

Χρόνια Πολλά ,μαμά

ΜΑΜΑ

Δημοσιεύθηκε στην Ανακύκλωση, Γιορτή μητέρας, Κατασκευές

Σ΄αγαπώ μαμά…

Κάθε δεύτερη Κυριακή του Μάη γιορτάζουμε το πιο σημαντικό πρόσωπο της ζωής μας,τη μητέρα μας.Μάνα,μητέρα,μαμά,μανούλα σημαίνει  άδολη αγάπη,ανιδιοτελής προσφορά κι απάνεμο καταφύγιο ενάντια σε κάθε μπόρα.

Με αφορμή αυτόν τον εορτασμό κι όταν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες καλούνται να δημιουργήσουν για τη μαμά τους θαρρείς πως κρατούν ένα μαγικό ραβδί και μεταμορφώνουν κάτι απλό κι ασήμαντο σε ένα ονειρικό και σπουδαίο καλλιτέχνημα.Κάπως έτσι λειτούργησαν,λοιπόν,και τα παιδιά της τάξης μας και ως μικροί δημιουργοί έδωσαν πνοή σε ένα άψυχο κουτί παπουτσιών το οποίο μετέτρεψαν στο “Κουτί των αναμνήσεων”,ένα κουτί που θα φυλάγει η μητέρα όλα αυτά που της έχει χαρίσει το παιδί της με περισσή αγάπη και σε ένα απλό βάζο το οποίο μεταμορφώθηκε στο “Βάζο της ευγνωμοσύνης” και γέμισε πολύχρωμα χαρτάκια ¨κεντημένα¨ με λόγια αγάπης προς τη μανούλα.

Η ευφάνταστη δημιουργικότητα ολοκληρώθηκε με μία προσωποποιημένη σοκολάτα με χειροποίητο περιτύλιγμα επιμελημένο με λατρεία από τα αθώα παιδικά χεράκια και μια χάρτινη σακούλα με προσωπικές πινελιές,έτοιμη να χωρέσει όλες τις υπέροχες δημιουργίες που θα δώσουν απερίγραπτη χαρά στη μανούλα.Επιστέγασμα όλης αυτής της δράσης ήταν η ανάγνωση του βιβλίου “Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει” το οποίο μας γέμισε με συναισθήματα συγκίνησης και βαθιάς αγάπης προς το πρόσωπο που μας αγαπάει άνευ όρων.Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες!

Το  εκτυπώσιμο αρχείο για τα κουτιά και τα βάζα μπορείτε να το βρείτε εδώ:

Γιορτή μητέρας

Το υπέροχο τραγούδι  που ακούγεται στο βίντεο είναι το ¨Σ΄αγαπώ μαμά¨.

Φωνητικά: Κατερίνα Κουκουράκη, Στίχοι: Κατερίνα Κουκουράκη, Κωνσταντίνα Κουκουράκη, Μουσική: Κατερίνα Κουκουράκη Μουσική Παραγωγή: Θοδωρής Ντάρμας

Δημοσιεύθηκε στην Γιορτή μητέρας, Εφημερίδα

Γιορτάζει η μανούλα

 

  IMG 20240513 113252 IMG 20240513 113600 1

        Χρόνια πολλά στη μητέρα,στη ζωοδόχο πηγή της ζωής,στον φύλακα άγγελό μας που στέκεται ακοίμητη φρουρός στο πλάι μας,σιωπηλή συνοδοιπόρος στις λύπες μας,τις αγωνίες,τις χαρές μας! Χρόνια πολλά στη μητέρα η οποία είναι κάθε γυναίκα που προσέχει,φροντίζει,συμβουλεύει ένα παιδί είτε το γέννησε είτε όχι.

    Στην πρώτη και παντοτινή μας αγάπη αξίζουν όλα τα δώρα του κόσμου μα εμείς αρκεστήκαμε να της φτιάξουμε ένα λιτό,χειροποίητο χιαστί τσαντάκι από  ανακυκλώσιμα υλικά και συγκεκριμένα από κουτιά corn flakes. Το κάθε παιδί ζωγράφισε πάνω στο τσαντάκι της μητέρας του κι έγραψε προσωποποιημένες ευχές. Στη συνέχεια τα τυλίξαμε σε κόλλες Α3,τις οποίες επίσης διακόσμησαν οι μαθητές/τριες, ο καθένας με τον δικό του τρόπο.Δε θα μπορούσε,όμως, να λείπει και η εφημερίδα μας η οποία είχε έκτακτο δισέλιδο αφιέρωμα στη μαμά. Χρόνια σας πολλά,μανούλες!

 

IMG 20240513 110339 1 20240513 142235 COLLAGE 1

  • «Όταν ήμουν παιδί, η μητέρα μου μού είπε: «Αν γίνεις στρατιώτης, θα φτάσεις να γίνεις στρατηγός. Αν γίνεις μοναχός, θα φτάσεις να γίνεις πάπας». Τελικά έγινα ζωγράφος και έφτασα να γίνω ο Πικάσο». – Πάμπλο Πικάσο (1881-1973)

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΜΑΜΑΔΕΣ