Οι Ανακυκλωσούληδες του Νηπιαγωγείου μας

 

https://free-recycle.gr/plastika-apovlita.html

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας αποφάσισαν να κάνουν ανακύκλωση  στο σχολείο μας . Ζήτησαν από τους γονείς να μας βοηθήσουν και να μας φέρουν κάδους . Κατόπιν έγραψαν ταμπέλες για κάθε κάδο ξεχωριστά και ξεκίνησαν την ανακύκλωση!

kartes-kalosorismatos

https://app.myadvent.net/calendar?id=0ghpbzz3dh31721v2x62pff9c7kwt82s

https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11346?locale=el

https://youtu.be/crKzaTn75Hk?si=3NZ7PLgr3PTrId2o