Ένα από τα εύλογα ερωτήματα όσων ενδιαφέρονται για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, είτε άμεσα είτε σε εύθετο χρόνο, είναι και η κατάσταση της μπαταρίας με την αύξηση των χιλιομέτρων που διανύονται και με την πάροδο του χρόνου.
Πόσο καλή και απροβλημάτιστη θα είναι η λειτουργία της και πόσο θα έχει μειωθεί η χωρητικότητά της και κατά συνέπεια και η αυτονομία που εξασφαλίζει.
Προκειμένου να το διαπιστώσει αυτό η ADAC, η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου που είναι και η πιο μεγάλη στην Ευρώπη, διένυσε περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με ένα VW ID.3 Pro S με τη μπαταρία των 77,0 kWh (καθαρή χωρητικότητα).
Για την οποία η γερμανική εταιρεία εγγυάται πως μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα θα εξακολουθεί να έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της.
Αυτό που διαπίστωσαν οι μηχανικοί της ADAC ήταν πως μετά από τις 100.000+ χιλιόμετρα η μπαταρία του ID.3 εξακολουθούσε να έχει το 93% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της.
Και αυτό παρόλο που η φόρτιση γινόταν τις περισσότερες περιπτώσεις σε ταχυφορτιστές DC -η συχνή ταχυφόρτιση επηρεάζει αρνητικά τη μπαταρία όπως την επηρεάζει και η στάθμευση του αυτοκινήτου για πολλές ημέρες και με τη μπαταρία στο 100%.
Αυτό που συστήνει από την πλευρά της η ADAC είναι η εγκατάσταση των ενημερώσεων λογισμικού, οι οποίες έχουν θετική επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και συνεπώς στην αυτονομία.
Πιο συγκεκριμένα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το νέο λογισμικό βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας για μικρές αποστάσεις και λειτουργία σε χειμερινές θερμοκρασίες από 0 έως 5°C.
Πηγή: cnn
Κάτω από : Τεχνολογία | Με ετικέτα: Αυτοκίνηση