Προβεβλημένα
Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, ΣΤ΄ τάξη

“Ο τοίχος της τάξης μας”

Σε αυτό το padlet θα ενημερώνεστε για τις εργασίες που σας έχουν ανατεθεί και θα μπορείτε να αναρτήσετε τα δικά σας κείμενα.

Μετάβαση στο padlet.com

 

Δημοσιεύθηκε στην Ιστορία, ΣΤ΄ τάξη

Η Στ΄τάξη ταξιδεύει με τη «Μηχανή του Χρόνου» της Διασποράς

 

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας ολοκλήρωσαν φέτος μια ξεχωριστή ψηφιακή δραστηριότητα στο μάθημα της Ιστορίας (Β6.Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών) , με τίτλο «Η Ελληνική Διασπορά και το Ξύπνημα του Γένους: Ένας Διαδραστικός Χάρτης». Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. και συνδύασε την Ιστορία με την Πληροφορική και τη Γεωγραφία.

Μέσα από την πλατφόρμα e-me και το εργαλείο Image Hotspots, οι μαθητές εξερεύνησαν τον χάρτη των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών και των μεγάλων παροικιών του Ελληνισμού. Κάθε ομάδα δημιούργησε το δικό της διαδραστικό σημείο (hotspot), προσθέτοντας κείμενα, εικόνες και βίντεο για πόλεις όπως η Βιέννη, η Οδησσός, η Τεργέστη και η Μασσαλία.

12

Η εργασία δεν έμεινε στη θεωρία. Οι μαθητές έγιναν μικροί ερευνητές: αναζήτησαν ιστορικές πληροφορίες, αξιοποίησαν πηγές από το Φωτόδεντρο και παρουσίασαν στην ολομέλεια τα ευρήματά τους. Με αυτόν τον τρόπο ανακάλυψαν πώς οι Έλληνες της Διασποράς κράτησαν ζωντανό το πνεύμα του Γένους και συνέβαλαν στην προετοιμασία της Επανάστασης.

Η τελική συζήτηση στην τάξη έδειξε πως τα παιδιά όχι μόνο γνώρισαν καλύτερα μια σημαντική ιστορική περίοδο, αλλά και συνειδητοποίησαν τη δύναμη των ψηφιακών εργαλείων στη μάθηση. Η συνεργατική δουλειά, η δημιουργικότητα και η χαρά της ανακάλυψης έδωσαν τον τόνο σε μια πραγματικά ζωντανή εμπειρία.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τον ενθουσιασμό και τη φαντασία τους!

Δημοσιεύθηκε στην Ιστορία

Οι μαθητές μας δημιουργούν το δικό τους Quizizz στην Ιστορία!

img4 24

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Στ΄ τάξης, οι μαθητές μας ανέλαβαν μια ξεχωριστή αποστολή: να δημιουργήσουν οι ίδιοι ένα διαδραστικό Quizizz με ερωτήσεις πάνω στο κεφάλαιο Β1 «Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου».     

Οι ομάδες των μαθητών εργάστηκαν συνεργατικά, μελετώντας το κεφάλαιο, επιλέγοντας τις πιο σημαντικές πληροφορίες και διαμορφώνοντας ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Με αυτόν τον τρόπο, συνδύασαν τη μάθηση με το παιχνίδι και ανέλαβαν ενεργό ρόλο στη διδασκαλία του μαθήματος.       

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!
Οι μαθητές διασκέδασαν απαντώντας στο κουίζ που οι ίδιοι δημιούργησαν, δοκιμάζοντας τις γνώσεις τους και μαθαίνοντας μέσα από τον ψηφιακό κόσμο.       

Στόχοι της δράσης:

  • Εμβάθυνση στη γνώση του μαθήματος της Ιστορίας

  • Καλλιέργεια της συνεργατικότητας και της δημιουργικότητας

  • Εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία μάθησης

  • Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης μέσα από τη δημιουργία ερωτήσεων

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές της Στ΄ τάξης για τη συνεργασία, τον ενθουσιασμό και τη φαντασία τους!
Μπράβο σε όλες τις ομάδες για το υπέροχο αποτέλεσμα!

🔗 Δείτε και παίξτε το Quizizz των μαθητών μας εδώ: [Quizizz] ή σαρώστε τον κωδικό QR

 Stigmiotypo othonhs 175

 

Δημοσιεύθηκε στην ΣΤ΄ τάξη

Τραγούδια για τη γιορτή του Πολυτεχνείου

Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, Ιστορία

Πρoστατευμένο: Το μάθημα της Ιστορίας με “ανεστραμμένη τάξη “

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω: