Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Αρχική
  • ΣΤ’ ΤΑΞΗ
    • Γλώσσα
      • Αφήγηση
      • 1η ενότητα: “Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα”
        • 1α. “Ο θαλασσοπόρος”
        • 1β. ” Τα ψάθινα καπέλα”
        • 1γ. “Ταξιδεύοντας με ελέφαντα”
        • “Πώς εκφράζουμε τον χρόνο στον λόγο”
      • 2η ενότητα “Κατοικία”
        • 2α. “Το σπίτι μου”
        • 2β . “Το σπίτι του Καβάφη”
        • 2γ. “Μικρές αγγελίες”
      • 6η ενότητα: ” Η ζωή σε άλλους τόπους”
        • 6α. “Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά”
        • “Φτιάχνοντας τα δικά μας λίμερικ”
        • 6β. “Αιολική γη”
      •  Quizzes : Δικατάληκτα επίθετα σε -ης, -ες, 
    • Μαθηματικά
      • 1η Ενότητα: «Αριθμοί και πράξεις»
        • 1. “Καλημέρα, φίλε μου Αριθμέ (Φυσικοί αριθμοί)”
          • 2. “Αριθμοί…με συνοδεία”(Δεκαδικοί αριθμοί)
        • 3. “Οι αριθμοί αλλάζουν εμφάνιση” Μετατροπή δεκαδικών σε κλάσματα και αντίστροφα
        • 4. ” Σύγκριση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 5. ”Πρόσθεση και αφαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 6. “Πολλαπλασιασμός φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 7. ” Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών”
        • 8. “Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις”
        • 11. ” Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 12. “Διαιρέτες ενός αριθμού-Μ.Κ.Δ αριθμών”
        • 13. “Κριτήρια διαιρετότητας”
        • 14. “Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί”
      • 2η ενότητα “Εξισώσεις”
        • 25. “Η έννοια της μεταβλητής”
        • 26. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος”
        • 27. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος”
        • 28. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου”
        • 29. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι διαιρετέος ή διαιρέτης”
        • Μαθηματικά Στ΄ Κεφ. 40-41 “Εκτιμώ και βρίσκω το ποσοστό”
        • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: κεφ.49 “Μετρώ το μήκος”
    • Ιστορία
      • Ενότητα Α: Οι εξελίξεις στην Ευρώπη κατά τους Νεότερους Χρόνους (μέσα 15ου αιώνα – αρχές 19ου αιώνα)
        • Α1. “Η Αναγέννηση και η θρησκευτική Μεταρρύθμιση”
        • A2. ” Από τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις στον Διαφωτισμό”
        • Α3. ” Η Αμερικανική και η Γαλλική Επανάσταση”
        • Επανάληψη Α΄ενότητας Κεφ. 1-3
      • Ενότητα Β: Οι Έλληνες κάτω από την οθωμανική και τη λατινική κυριαρχία (1453-1821)
        • Β1. “Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου”
        • Β2 ” Οι συνθήκες ζωής των υπόδουλων”
        • Β3. “Η θρησκευτική και πολιτική οργάνωση των Ελλήνων”
        • Β4. Οι Κλέφτες και οι Αρματολοί”
        • Β5. ” Η οικονομική ζωή”
        • Β6. ” Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών”
        • Β7. ” Οι δάσκαλοι του Γένους”
        • B8. “Ο Ρήγας Βελεστινλής και ο Αδαμάνιος Κοραής”
        • B9. ” Tα κυριότερα επαναστατικά κινήματα”
        • Β10. ” Οι αγώνες των Σουλιωτών”
      • Ενότητα Γ: Η Μεγάλη Επανάσταση (1821-1830)
        • Γ1. “Η Φιλική Εταιρεία”
        • Γ2. “Η εξέγερση στη Μολδοβλαχία”
        • Γ3. “Η επανάσταση στην Πελοπόννησο”
        • Γ4. ” Η επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα”
        • Γ5. “Η επανάσταση στα νησιά του Αιγαίου”
        • Γ6. ” Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία”
        • Γ7. ” Η άλωση της Τριπολιτσάς”
        • Γ8. “Οι αγώνες του Κανάρη”
        • Γ9. “Η εκστρατεία του Δράμαλη-Δερβενάκια”
        • Γ10. “Ο Μάρκος Μπότσαρης”
        • Γ11. “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο – ο Παπαφλέσσας”
          • Ιστορία ΣΤ΄: Κεφ. Γ11 “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο-Ο Παπαφλέσσας”
        • Γ12. “Η δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου – ο Διονύσιος Σολωμός”
        • Γ13. “Οι αγώνες του Καραϊσκάκη”
        • Γ14. “Ο Φιλελληνισμός”
        • Γ15. “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου”
        • Γ16. “Οι Εθνοσυνελεύσεις και η πολιτική οργάνωση του Αγώνα”
        • Γ17. “Ο Ιωάννης Καποδίστριας και το έργο του”
        • Γ18. ” Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία”
      • Ενότητα Δ: Η Ελλάδα στον 19° αιώνα
        • Δ1. “Η βασιλεία του Όθωνα -ο Ιωάννης Κωλέττης”
        • Δ2. “Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης
        • Ιστορία ΣΤ’   Δ1: “Η βασιλεία του Όθωνα- Ο Ιωάννης Κωλέττης”
        • Ιστορία Στ’ Ενότητα Δ΄Κεφ. 2 “Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης”
        • Δ3. “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και στην Κρήτη”
        • Ιστορία Στ΄Δ3: “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και την Κρήτη”
        • Δ5. “Η Θράκη, η Μικρά Ασία και ο Πόντος, ακμαία ελληνικά κέντρα”
      • Ενότητα Ε: Η Ελλάδα στον 20° αιώνα
    • Γεωγραφία
      • Ενότητα Α. “Η Γη ως ουράνιο σώμα”
        • Α1. “Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης”
        • Α2. “Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης”
        • A3. “Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης”
        • Α4. “Ο άξονας και η περιστροφή της Γης − Ημέρα και Νύχτα” & Α5. ” Η περιφορά της Γης-Οι εποχές”
        • Α6. “Το ηλιακό μας σύστημα”
        • Επανάληψη 1ης ενότητας
      • Ενότητα Β. “Το φυσικό περιβάλλον”
        • Β7. “Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών”
        • B8. “Ωκεανοί και θάλασσες”
        • Β12. ” Το ανάγλυφο της Γης”
        • Β13. ” Οι μεγάλες οροσειρές, οι μεγάλες πεδιάδες”
        • Β14. “Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι λίμνες της Γης”
      • Ενότητα Γ. “Η Γη ως χώρος ζωής ανθρώπου”
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ευρώπη
        • Δ24. “Η θέση της Ευρώπης”
        • Δ 25. ” Ο οριζόντιος διαμελισμός της Ευρώπης”
        • Δ 26. ” Ο κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης”
        • Δ 29. ” Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης”
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ασία
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Αφρική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Βόρεια Αμερική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Νότια Αμερική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ωκεανία
    • Φυσικά
      • 2η ενότητα ” Θερμοκρασία-Θερμότητα”
      • 3η ενότητα “Έμβια και άβια”
    • Κ.Π.Α.
  • Ε’ ΤΑΞΗ
    • ΓΛΩΣΣΑ
      • ΄Ολη η Γραμματική της Ε΄ τάξης
      • 1η ενότητα “Ο φίλος μας το περιβάλλον”
        • 1α. “Ο φίλος μας το δάσος” 
        • 1β. “Η φίλη μας η θάλασσα” 
        • 1γ. “Ο φίλος μας ο άνεμος” 
        • Επανάληψη 1ης ενότητας
      • 2η ενότητα ” Η ζωή στην πόλη”
        • 2α. “Η γειτονιά της πόλης”
        • 2β. “Πόλη και πολιτισμός-Πόλη και διασκέδαση”
        • 2γ. “Διαδρομές στην πόλη”
      • 4η ενότητα “Τα ζώα που ζουν κοντά μας”
        • Ο “Μάγκας”
        • “Αγάπες με ουρά”
        • Τι μάθαμε στην 4η ενότητα
      • 6η ενότητα “Οι φίλοι μας, οι φίλες μας”
        • 6α. “Φίλοι από άλλες χώρες”
        • 6β. “Ιστορίες με φίλους”
        • 6γ. “Οι φίλοι τραγουδάνε”
        • 6δ. “Οι φίλοι γιορτάζουν”
      • 7η ενότητα “Μουσική”
        • 7α. “Εγώ σε συναυλία;”
        • 7 β. “Μουσικά όργανα”
        • 7 γ. “Τραγούδια και στίχοι”
        • 7δ. “Μουσική και άλλες τέχνες”
        • Επανάληψη 7ης ενότητας “Μουσική”
      • 9η ενότητα “Βιβλία – Βιβλιοθήκες”
        • 9α “Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων”
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • 1η Ενότητα
      • 2η ενότητα
        • Κεφάλαιο 8ο:Πρόσθεση και αφαίρεση φυσικών αριθμών 
        • Κεφάλαιο 9ο:Ο πολλαπλασιασμός στους φυσικούς αριθμούς
        • Κεφάλαιο 11ο: “Κριτήρια διαιρετότητας”
        • Κεφάλαιο 12ο: “Η διαίρεση στους φυσικούς”
          • 3η ενότητα
            • Κεφ. 13 “Οι κλασματικοί αριθμοί”
            • 14. “Κλάσματα μεγαλύτερα της ακέραιης μονάδας”
            • Κεφάλαιο 15:” Το κλάσμα ως πηλίκο διαίρεσης”
            • 16 – “Ισοδυναμία κλασμάτων – Απλοποίηση κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 17. “Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 18ο: “Πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 19ο: “Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα-Αντίστροφοι αριθμοί”
            • Κεφάλαιο 20ο. “Διαίρεση κλασμάτων”
            • “Επανάληψη 3ης ενότητας”
      • 4η Ενότητα
        • Κεφάλαιο 22 “Συλλογή οργάνωση και αναπαράσταση δεδομένων” 
      • 5η ενότητα
        • Κεφάλαιο 25ο: Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί”
        • Κεφάλαιο 26ο: “Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου στους δεκαδικούς”
        • Κεφάλαιο 28ο: ” Πρόσθεση και αφαίρεση με δεκαδικούς αριθμούς”
        • Κεφάλαιο 27ο: “H στρογγυλοποίηση στους δεκαδικούς αριθμούς”
        • Κεφάλαιο 29ο: ” Ο πολλαπλασιασμός στους δεκαδικούς αριθμούς””
        • Κεφάλαιο 30ο: ” Η διαίρεση στους δεκαδικούς”
        • Κεφάλαιο 31ο “Η έννοια του ποσοστού”
        • Κεφάλαιο 32ο “Διαφορετικές εκφράσεις των αριθμών”
      • 6η ενότητα
        • Κεφάλαιο 33ο: “Οι αρνητικοί αριθμοί”
        • Κεφάλαιο 34ο : “Γεωμετρικά και αριθμητικά μοτίβα”
      • 7η ενότητα
        • Κεφάλαιο 36ο: “Μετράω και σχεδιάζω κλίμακες”
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
      • Α΄. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
        • 1. “Οι Ρωμαίοι κυβερνούν τους Έλληνες”
        • 2. “Οι Έλληνες «κατακτούν» τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους”
        • 3. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
        • 4. “Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Ρώμη”
        • Επανάληψη Α΄ ενότητας
      • Β. Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ
        • 5. “Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας”
        • 6. “Μια νέα πρωτεύουσα, η Κωνσταντινούπολη”
        • 7. “Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται”
        • 10. Το Παλάτι, ο Ιππόδρομος και οι Δήμοι
        • 8. “Ο χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία”
        • Επανάληψη 2ης ενότητας
        • Επανάληψη Γ΄ ενότητας
      • Γ’. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ
        • 13. “Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία”
        • 14. Οι Δήμοι αναστατώνουν την πρωτεύουσα με τη «στάση του νίκα»
        • 15 “Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής”
        • 16. “Το βυζαντινό κράτος μεγαλώνει και φτάνει στα παλιά σύνορα της αυτοκρατορίας”
      • Δ΄. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΙ ΛΑΟΙ
        • 17. “Οι γείτονες των Βυζαντινών”
        • 18. “Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου”
        • 19. “Οι Βυζαντινοί και οι Άραβες”
        • 20. “Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες”
        • 21.”Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους”
        • 22.”Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους και τους Ρώσους”
        • Επανάληψη Δ’ ενότητας
    • ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
      • Ενότητα Α. Οι χάρτες Ένα εργαλείο για τη μελέτη του κόσμου
        • Κεφάλαιο 1ο : “Ο χάρτης”
        • Κεφάλαιο 2ο : “Είδη χαρτών”
        • ​Κεφάλαιο 3o: “Η ταυτότητα του χάρτη” (τίτλος, υπόμνημα)
        •  Κεφάλαιο 4ο : “Η ταυτότητα του χάρτη”( Κλίμακα)
          • ΣΤ΄. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΠΑΡΑΚΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ
            • Ε΄. Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
              • 23. “Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυχρονίζονται”
              • 24. “Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς”
              • 25. “Το Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του”
              • 26. “Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κλασσικών”
              • 27. “Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων”
              • Επανάληψη Ε΄ενότητας ΚΕΦ. 23-27
            • 28. “Το Κράτος αντιμετωπίζει μεγάλα εσωτερικά προβλήματα”
            • 29. ” Νέοι εχθροί εμφανίζονται κι αποσπούν εδάφη από την αυτοκρατορία”
            • 30α ” Η τέταρτη σταυροφορία και η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους “
            • 31. ” Η ανάκτηση της Πόλης από τον Μιχαήλ Η’ , τον Παλαιολόγο”
            • 32. “Η Θεσσαλονίκη γνωρίζει μεγάλη ακμή”
            • 33. Οι Οθωμανοί Τούρκοι κατακτούν βυζαντινά εδάφη
            • 34. “Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος προσπαθεί να σώσει την πρωτεύουσα”
            • 35. “Οι Τούρκοι πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη”
            • 36. ” Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους
        • Κεφάλαιο 5ο: “Η ταυτότητα του χάρτη (Προσανατολισμός)”
      • Ενότητα Β: Το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 6-15
          • Κεφάλαιο 6ο : Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 7ο: “Η θέση της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 8ο : Οι ακτές της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 9: “Οι θάλασσες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 10ο:”Μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα”
          • Κεφάλαιο 13ο:”Τα βουνά της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 14ο: ” Οι πεδιάδες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 15ο: “Η ζωή στα βουνά και στις πεδιάδες”
          • Επανάληψη κεφαλαίων 13-15
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 16-18
          • Κεφάλαιο 16ο: “Η έννοια του κλίματος – Διαφορές καιρού και κλίματος”
          • Κεφάλαιο 17ο: “Το κλίμα της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 18ο : ” Καιρός, κλίμα και ανθρώπινες δραστηριότητες”
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 19-27
          • Κεφάλαιο 19ο : Τα ποτάμια της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 20ο : “Οι λίμνες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 21ο “Η ζωή στα ποτάμια και τις λίμνες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 22ο-24ο: “Η χλωρίδα και η πανίδα της Ελλάδας”, “Η βλάστηση της Ελλάδας” , “Χαρακτηριστικά οικοσυστήματα της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 25-27 : “Αλλαγές στην επιφάνεια της Γης”, “Ο ρόλος των ηφαιστείων και των σεισμών στις αλλαγές της φύσης”, ” Οι φυσικές καταστροφές στο χώρο της Ελλάδας”
    • ΦΥΣΙΚΑ
      • 1. Υλικά σώματα
        • Φ.Ε. 1 “Ο όγκος”
        • ΦΕ2 “Μάζα”
        • ΦΕ3 “Πυκνότητα”
        • Επανάληψη στα υλικά σώματα
      • 2.”Ενέργεια”
        • ΦΕ 1. “Η ενέργεια έχει πολλά πρόσωπα”
        • ΦΕ 2. ” Η ενέργεια αποθηκεύεται”
        • ΦΕ 3 “Η ενέργεια αλλάζει συνεχώς μορφή”
        • ΦΕ 4: “Η ενέργεια υποβαθμίζεται”
        • Επανάληψη στην “Ενέργεια”
      • 4. “Πεπτικό σύστημα”
        • Τι μάθαμε στην 4η ενότητα
      • 5. “Θερμότητα”
        • Φ.Ε.1 ” Το θερμόμετρο “
        • ΦΕ2. “Θερμοκρασία – Θερμότητα: Δύο έννοιες διαφορετικές.”
        • Επανάληψη 5ης ενότητας
          • ΦΕ3 “Τήξη και πήξη”
      • 6. “Ηλεκτρισμός”
  • Αλληλογραφία
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • 2023-2024
      • “Ζω καλύτερα -Ευ ζην”
    • 7. “Φως”
  • Ημερολόγιο
  • Β5. ” Η οικονομική ζωή”
"Η κυρία Αστερία"

«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» – Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός

14. “Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί”

Στιγμιότυπο οθόνης 496 

Το Βιβλίο και το Τετράδιο Εργασιών

Θεωρία (Γιάννης Φερεντίνος)

Παρουσίαση (Βούτος Διονύσιος)

Θεωρία (Αναστάσιος Μελιόπουλος)

Video  (Ιωάννης Σουδίας)

Wordwall

Quizizz 1

Quizizz 2

Το Σχολείο μας

Κλικ στην εικόνα

Δημοτικό Σχολείο Νενήτων
ΤΗΛ: 2271061532
FAX: 2271061532
email: mail@dim-nenit.chi.sch.gr

[κ λ ι κ στην εικόνα]

Πρόσφατα άρθρα

  • Η Στ΄τάξη ταξιδεύει με τη «Μηχανή του Χρόνου» της Διασποράς 3 Νοεμβρίου 2025
  • Οι μαθητές μας δημιουργούν το δικό τους Quizizz στην Ιστορία! 22 Οκτωβρίου 2025
  • “Ο τοίχος της τάξης μας” 30 Σεπτεμβρίου 2025
  • Εβδομαδιαίο πρόγραμμα Στ΄ τάξης 16 Σεπτεμβρίου 2025
  • Τραγούδια για τη γιορτή του Πολυτεχνείου 13 Νοεμβρίου 2024
  • “Ειρήνη” του Αριστοφάνη 12 Ιουνίου 2024

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Οκτ    

Ιστορικό

Σαν σήμερα

4/11/1821: Οι επαναστατημένοι Έλληνες νικούν τους Τούρκους στο Χαλάνδρι και στη συνέχεια καταλαμβάνουν την Αθήνα.

Μαθαίνουμε στο σπίτι

αρχείο λήψης 8

¨Μαθαίνουμε στο σπίτι"

ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • "Ο γύρος του κόσμου με παραμύθια"
  • AudioBooks
  • ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ
  • Ανοιχτή Βιβλιοθήκη
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
  • Βιβλία που ακούγονται
  • Μαθαίνουμε στο σπίτι
  • Παιδική λογοτεχνία
  • Πύλη για την ελληνική γλώσσα -Αντίστροφο λεξικό Αναστασιάδη-Συμεωνίδη
  • Πύλη για την ελληνική γλώσσα-Λεξικό Τριανταφυλλίδη
  • Το μικρό φωτόδεντρο

ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

  • "Τα μελισσάκια"
  • Έλα στην τάξη μας!
  • Η ιστοσελίδα του σχολείου μας
  • Πάμε για μάθημα;

Kατηγορίες

  • Γεωγραφία (1)
  • Γλώσσα (4)
  • Γλώσσα (1)
  • Ε΄ τάξη (18)
  • Εργαστήρια δεξιοτήτων (10)
  • Ιστορία (2)
  • Ιστορία (2)
  • Μαθηματικά (2)
  • ΣΤ΄ τάξη (10)
  • Φυσικά (4)
European SchoolRadio Logo

Σκακιστική άσκηση

Μουσική

https://blogs.sch.gr/aballi/files/2024/02/Leo-Rojas-Der-einsame-Hirte-Videoclip.mp3

Potcasts

MusicFlix posts 1 1024x577 1

Βιβλιοπαρουσιάσεις

Ιστοσελίδα B΄ τάξης

"Πάμε για μάθημα;;"
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr | Θέμα: Scratchpad από Automattic.
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
  • Αρχική
  • ΣΤ’ ΤΑΞΗ
    • Γλώσσα
      • Αφήγηση
      • 1η ενότητα: “Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα”
        • 1α. “Ο θαλασσοπόρος”
        • 1β. ” Τα ψάθινα καπέλα”
        • 1γ. “Ταξιδεύοντας με ελέφαντα”
        • “Πώς εκφράζουμε τον χρόνο στον λόγο”
      • 2η ενότητα “Κατοικία”
        • 2α. “Το σπίτι μου”
        • 2β . “Το σπίτι του Καβάφη”
        • 2γ. “Μικρές αγγελίες”
      • 6η ενότητα: ” Η ζωή σε άλλους τόπους”
        • 6α. “Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά”
        • “Φτιάχνοντας τα δικά μας λίμερικ”
        • 6β. “Αιολική γη”
      •  Quizzes : Δικατάληκτα επίθετα σε -ης, -ες, 
    • Μαθηματικά
      • 1η Ενότητα: «Αριθμοί και πράξεις»
        • 1. “Καλημέρα, φίλε μου Αριθμέ (Φυσικοί αριθμοί)”
          • 2. “Αριθμοί…με συνοδεία”(Δεκαδικοί αριθμοί)
        • 3. “Οι αριθμοί αλλάζουν εμφάνιση” Μετατροπή δεκαδικών σε κλάσματα και αντίστροφα
        • 4. ” Σύγκριση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 5. ”Πρόσθεση και αφαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 6. “Πολλαπλασιασμός φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 7. ” Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών”
        • 8. “Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις”
        • 11. ” Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών”
        • 12. “Διαιρέτες ενός αριθμού-Μ.Κ.Δ αριθμών”
        • 13. “Κριτήρια διαιρετότητας”
        • 14. “Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί”
      • 2η ενότητα “Εξισώσεις”
        • 25. “Η έννοια της μεταβλητής”
        • 26. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος”
        • 27. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος”
        • 28. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου”
        • 29. “Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι διαιρετέος ή διαιρέτης”
        • Μαθηματικά Στ΄ Κεφ. 40-41 “Εκτιμώ και βρίσκω το ποσοστό”
        • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: κεφ.49 “Μετρώ το μήκος”
    • Ιστορία
      • Ενότητα Α: Οι εξελίξεις στην Ευρώπη κατά τους Νεότερους Χρόνους (μέσα 15ου αιώνα – αρχές 19ου αιώνα)
        • Α1. “Η Αναγέννηση και η θρησκευτική Μεταρρύθμιση”
        • A2. ” Από τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις στον Διαφωτισμό”
        • Α3. ” Η Αμερικανική και η Γαλλική Επανάσταση”
        • Επανάληψη Α΄ενότητας Κεφ. 1-3
      • Ενότητα Β: Οι Έλληνες κάτω από την οθωμανική και τη λατινική κυριαρχία (1453-1821)
        • Β1. “Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου”
        • Β2 ” Οι συνθήκες ζωής των υπόδουλων”
        • Β3. “Η θρησκευτική και πολιτική οργάνωση των Ελλήνων”
        • Β4. Οι Κλέφτες και οι Αρματολοί”
        • Β5. ” Η οικονομική ζωή”
        • Β6. ” Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών”
        • Β7. ” Οι δάσκαλοι του Γένους”
        • B8. “Ο Ρήγας Βελεστινλής και ο Αδαμάνιος Κοραής”
        • B9. ” Tα κυριότερα επαναστατικά κινήματα”
        • Β10. ” Οι αγώνες των Σουλιωτών”
      • Ενότητα Γ: Η Μεγάλη Επανάσταση (1821-1830)
        • Γ1. “Η Φιλική Εταιρεία”
        • Γ2. “Η εξέγερση στη Μολδοβλαχία”
        • Γ3. “Η επανάσταση στην Πελοπόννησο”
        • Γ4. ” Η επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα”
        • Γ5. “Η επανάσταση στα νησιά του Αιγαίου”
        • Γ6. ” Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία”
        • Γ7. ” Η άλωση της Τριπολιτσάς”
        • Γ8. “Οι αγώνες του Κανάρη”
        • Γ9. “Η εκστρατεία του Δράμαλη-Δερβενάκια”
        • Γ10. “Ο Μάρκος Μπότσαρης”
        • Γ11. “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο – ο Παπαφλέσσας”
          • Ιστορία ΣΤ΄: Κεφ. Γ11 “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο-Ο Παπαφλέσσας”
        • Γ12. “Η δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου – ο Διονύσιος Σολωμός”
        • Γ13. “Οι αγώνες του Καραϊσκάκη”
        • Γ14. “Ο Φιλελληνισμός”
        • Γ15. “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου”
        • Γ16. “Οι Εθνοσυνελεύσεις και η πολιτική οργάνωση του Αγώνα”
        • Γ17. “Ο Ιωάννης Καποδίστριας και το έργο του”
        • Γ18. ” Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία”
      • Ενότητα Δ: Η Ελλάδα στον 19° αιώνα
        • Δ1. “Η βασιλεία του Όθωνα -ο Ιωάννης Κωλέττης”
        • Δ2. “Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης
        • Ιστορία ΣΤ’   Δ1: “Η βασιλεία του Όθωνα- Ο Ιωάννης Κωλέττης”
        • Ιστορία Στ’ Ενότητα Δ΄Κεφ. 2 “Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης”
        • Δ3. “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και στην Κρήτη”
        • Ιστορία Στ΄Δ3: “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και την Κρήτη”
        • Δ5. “Η Θράκη, η Μικρά Ασία και ο Πόντος, ακμαία ελληνικά κέντρα”
      • Ενότητα Ε: Η Ελλάδα στον 20° αιώνα
    • Γεωγραφία
      • Ενότητα Α. “Η Γη ως ουράνιο σώμα”
        • Α1. “Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης”
        • Α2. “Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης”
        • A3. “Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης”
        • Α4. “Ο άξονας και η περιστροφή της Γης − Ημέρα και Νύχτα” & Α5. ” Η περιφορά της Γης-Οι εποχές”
        • Α6. “Το ηλιακό μας σύστημα”
        • Επανάληψη 1ης ενότητας
      • Ενότητα Β. “Το φυσικό περιβάλλον”
        • Β7. “Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών”
        • B8. “Ωκεανοί και θάλασσες”
        • Β12. ” Το ανάγλυφο της Γης”
        • Β13. ” Οι μεγάλες οροσειρές, οι μεγάλες πεδιάδες”
        • Β14. “Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι λίμνες της Γης”
      • Ενότητα Γ. “Η Γη ως χώρος ζωής ανθρώπου”
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ευρώπη
        • Δ24. “Η θέση της Ευρώπης”
        • Δ 25. ” Ο οριζόντιος διαμελισμός της Ευρώπης”
        • Δ 26. ” Ο κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης”
        • Δ 29. ” Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης”
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ασία
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Αφρική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Βόρεια Αμερική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Νότια Αμερική
      • Ενότητα Δ. Οι ήπειροι: Ωκεανία
    • Φυσικά
      • 2η ενότητα ” Θερμοκρασία-Θερμότητα”
      • 3η ενότητα “Έμβια και άβια”
    • Κ.Π.Α.
  • Ε’ ΤΑΞΗ
    • ΓΛΩΣΣΑ
      • ΄Ολη η Γραμματική της Ε΄ τάξης
      • 1η ενότητα “Ο φίλος μας το περιβάλλον”
        • 1α. “Ο φίλος μας το δάσος” 
        • 1β. “Η φίλη μας η θάλασσα” 
        • 1γ. “Ο φίλος μας ο άνεμος” 
        • Επανάληψη 1ης ενότητας
      • 2η ενότητα ” Η ζωή στην πόλη”
        • 2α. “Η γειτονιά της πόλης”
        • 2β. “Πόλη και πολιτισμός-Πόλη και διασκέδαση”
        • 2γ. “Διαδρομές στην πόλη”
      • 4η ενότητα “Τα ζώα που ζουν κοντά μας”
        • Ο “Μάγκας”
        • “Αγάπες με ουρά”
        • Τι μάθαμε στην 4η ενότητα
      • 6η ενότητα “Οι φίλοι μας, οι φίλες μας”
        • 6α. “Φίλοι από άλλες χώρες”
        • 6β. “Ιστορίες με φίλους”
        • 6γ. “Οι φίλοι τραγουδάνε”
        • 6δ. “Οι φίλοι γιορτάζουν”
      • 7η ενότητα “Μουσική”
        • 7α. “Εγώ σε συναυλία;”
        • 7 β. “Μουσικά όργανα”
        • 7 γ. “Τραγούδια και στίχοι”
        • 7δ. “Μουσική και άλλες τέχνες”
        • Επανάληψη 7ης ενότητας “Μουσική”
      • 9η ενότητα “Βιβλία – Βιβλιοθήκες”
        • 9α “Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων”
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • 1η Ενότητα
      • 2η ενότητα
        • Κεφάλαιο 8ο:Πρόσθεση και αφαίρεση φυσικών αριθμών 
        • Κεφάλαιο 9ο:Ο πολλαπλασιασμός στους φυσικούς αριθμούς
        • Κεφάλαιο 11ο: “Κριτήρια διαιρετότητας”
        • Κεφάλαιο 12ο: “Η διαίρεση στους φυσικούς”
          • 3η ενότητα
            • Κεφ. 13 “Οι κλασματικοί αριθμοί”
            • 14. “Κλάσματα μεγαλύτερα της ακέραιης μονάδας”
            • Κεφάλαιο 15:” Το κλάσμα ως πηλίκο διαίρεσης”
            • 16 – “Ισοδυναμία κλασμάτων – Απλοποίηση κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 17. “Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 18ο: “Πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων”
            • Κεφάλαιο 19ο: “Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα-Αντίστροφοι αριθμοί”
            • Κεφάλαιο 20ο. “Διαίρεση κλασμάτων”
            • “Επανάληψη 3ης ενότητας”
      • 4η Ενότητα
        • Κεφάλαιο 22 “Συλλογή οργάνωση και αναπαράσταση δεδομένων” 
      • 5η ενότητα
        • Κεφάλαιο 25ο: Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί”
        • Κεφάλαιο 26ο: “Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου στους δεκαδικούς”
        • Κεφάλαιο 28ο: ” Πρόσθεση και αφαίρεση με δεκαδικούς αριθμούς”
        • Κεφάλαιο 27ο: “H στρογγυλοποίηση στους δεκαδικούς αριθμούς”
        • Κεφάλαιο 29ο: ” Ο πολλαπλασιασμός στους δεκαδικούς αριθμούς””
        • Κεφάλαιο 30ο: ” Η διαίρεση στους δεκαδικούς”
        • Κεφάλαιο 31ο “Η έννοια του ποσοστού”
        • Κεφάλαιο 32ο “Διαφορετικές εκφράσεις των αριθμών”
      • 6η ενότητα
        • Κεφάλαιο 33ο: “Οι αρνητικοί αριθμοί”
        • Κεφάλαιο 34ο : “Γεωμετρικά και αριθμητικά μοτίβα”
      • 7η ενότητα
        • Κεφάλαιο 36ο: “Μετράω και σχεδιάζω κλίμακες”
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
      • Α΄. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
        • 1. “Οι Ρωμαίοι κυβερνούν τους Έλληνες”
        • 2. “Οι Έλληνες «κατακτούν» τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους”
        • 3. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
        • 4. “Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Ρώμη”
        • Επανάληψη Α΄ ενότητας
      • Β. Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ
        • 5. “Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας”
        • 6. “Μια νέα πρωτεύουσα, η Κωνσταντινούπολη”
        • 7. “Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται”
        • 10. Το Παλάτι, ο Ιππόδρομος και οι Δήμοι
        • 8. “Ο χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία”
        • Επανάληψη 2ης ενότητας
        • Επανάληψη Γ΄ ενότητας
      • Γ’. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ
        • 13. “Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία”
        • 14. Οι Δήμοι αναστατώνουν την πρωτεύουσα με τη «στάση του νίκα»
        • 15 “Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής”
        • 16. “Το βυζαντινό κράτος μεγαλώνει και φτάνει στα παλιά σύνορα της αυτοκρατορίας”
      • Δ΄. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΙ ΛΑΟΙ
        • 17. “Οι γείτονες των Βυζαντινών”
        • 18. “Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου”
        • 19. “Οι Βυζαντινοί και οι Άραβες”
        • 20. “Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες”
        • 21.”Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους”
        • 22.”Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους και τους Ρώσους”
        • Επανάληψη Δ’ ενότητας
    • ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
      • Ενότητα Α. Οι χάρτες Ένα εργαλείο για τη μελέτη του κόσμου
        • Κεφάλαιο 1ο : “Ο χάρτης”
        • Κεφάλαιο 2ο : “Είδη χαρτών”
        • ​Κεφάλαιο 3o: “Η ταυτότητα του χάρτη” (τίτλος, υπόμνημα)
        •  Κεφάλαιο 4ο : “Η ταυτότητα του χάρτη”( Κλίμακα)
          • ΣΤ΄. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΠΑΡΑΚΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ
            • Ε΄. Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
              • 23. “Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυχρονίζονται”
              • 24. “Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς”
              • 25. “Το Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του”
              • 26. “Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κλασσικών”
              • 27. “Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων”
              • Επανάληψη Ε΄ενότητας ΚΕΦ. 23-27
            • 28. “Το Κράτος αντιμετωπίζει μεγάλα εσωτερικά προβλήματα”
            • 29. ” Νέοι εχθροί εμφανίζονται κι αποσπούν εδάφη από την αυτοκρατορία”
            • 30α ” Η τέταρτη σταυροφορία και η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους “
            • 31. ” Η ανάκτηση της Πόλης από τον Μιχαήλ Η’ , τον Παλαιολόγο”
            • 32. “Η Θεσσαλονίκη γνωρίζει μεγάλη ακμή”
            • 33. Οι Οθωμανοί Τούρκοι κατακτούν βυζαντινά εδάφη
            • 34. “Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος προσπαθεί να σώσει την πρωτεύουσα”
            • 35. “Οι Τούρκοι πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη”
            • 36. ” Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους
        • Κεφάλαιο 5ο: “Η ταυτότητα του χάρτη (Προσανατολισμός)”
      • Ενότητα Β: Το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 6-15
          • Κεφάλαιο 6ο : Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 7ο: “Η θέση της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 8ο : Οι ακτές της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 9: “Οι θάλασσες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 10ο:”Μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα”
          • Κεφάλαιο 13ο:”Τα βουνά της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 14ο: ” Οι πεδιάδες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 15ο: “Η ζωή στα βουνά και στις πεδιάδες”
          • Επανάληψη κεφαλαίων 13-15
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 16-18
          • Κεφάλαιο 16ο: “Η έννοια του κλίματος – Διαφορές καιρού και κλίματος”
          • Κεφάλαιο 17ο: “Το κλίμα της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 18ο : ” Καιρός, κλίμα και ανθρώπινες δραστηριότητες”
        • Ενότητα Β΄ :κεφ. 19-27
          • Κεφάλαιο 19ο : Τα ποτάμια της Ελλάδας
          • Κεφάλαιο 20ο : “Οι λίμνες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 21ο “Η ζωή στα ποτάμια και τις λίμνες της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 22ο-24ο: “Η χλωρίδα και η πανίδα της Ελλάδας”, “Η βλάστηση της Ελλάδας” , “Χαρακτηριστικά οικοσυστήματα της Ελλάδας”
          • Κεφάλαιο 25-27 : “Αλλαγές στην επιφάνεια της Γης”, “Ο ρόλος των ηφαιστείων και των σεισμών στις αλλαγές της φύσης”, ” Οι φυσικές καταστροφές στο χώρο της Ελλάδας”
    • ΦΥΣΙΚΑ
      • 1. Υλικά σώματα
        • Φ.Ε. 1 “Ο όγκος”
        • ΦΕ2 “Μάζα”
        • ΦΕ3 “Πυκνότητα”
        • Επανάληψη στα υλικά σώματα
      • 2.”Ενέργεια”
        • ΦΕ 1. “Η ενέργεια έχει πολλά πρόσωπα”
        • ΦΕ 2. ” Η ενέργεια αποθηκεύεται”
        • ΦΕ 3 “Η ενέργεια αλλάζει συνεχώς μορφή”
        • ΦΕ 4: “Η ενέργεια υποβαθμίζεται”
        • Επανάληψη στην “Ενέργεια”
      • 4. “Πεπτικό σύστημα”
        • Τι μάθαμε στην 4η ενότητα
      • 5. “Θερμότητα”
        • Φ.Ε.1 ” Το θερμόμετρο “
        • ΦΕ2. “Θερμοκρασία – Θερμότητα: Δύο έννοιες διαφορετικές.”
        • Επανάληψη 5ης ενότητας
          • ΦΕ3 “Τήξη και πήξη”
      • 6. “Ηλεκτρισμός”
  • Αλληλογραφία
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • 2023-2024
      • “Ζω καλύτερα -Ευ ζην”
    • 7. “Φως”
  • Ημερολόγιο
  • Β5. ” Η οικονομική ζωή”
  • Δραστηριότητα
  • Ιστολόγια
  • Ομάδες
  • Μέλη
  • Βοήθεια
  • Επικοινωνία
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή