Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε την “εφημερίδα”, το κίτρινο τετράδιο, το ΤΕ .
Αντιγραφή+Ορθ. : “Ο Ρένος έχει ρακέτα”
Φυλλάδιο :Ρινόκερος και κόκορας Ρ,ρ
Ανάγνωση: Ρινόκερος και κόκορας
Μαθηματικά:
Δουλέψαμε στο πράσινο τετράδιο στην τάξη.
Καλή δύναμη!
Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε την “εφημερίδα”, το κίτρινο τετράδιο, το ΤΕ .
Αντιγραφή+Ορθ. : “Ο Ρένος έχει ρακέτα”
Φυλλάδιο :Ρινόκερος και κόκορας Ρ,ρ
Ανάγνωση: Ρινόκερος και κόκορας
Μαθηματικά:
Δουλέψαμε στο πράσινο τετράδιο στην τάξη.
Καλή δύναμη!
Γλώσσα:
Αντιγραφή+Ορθογραφία: “Ρρ, ρα, ρο, ρε, ρι, νερό, καρότο”
Ανάγνωση: τα μπλε σκιασμένα
Φυλλάδιο :Η_παρέα-Ρινόκερος_και_κόκορας.
Μαθηματικά:
Τελειώσαμε ΒΜ μ. 14 και κάναμε και τις ασκήσεις 1,2 από ΤΕ .
Φυλλάδιο : maths_a_kef.2.14_e
Σημ. : Στο κίτρινο τετράδιο κολλήσαμε τα λογάκια που έχουν για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή(ώστε να μην τα χάνουμε). Το έργο είναι του Λέοντα Τολστόι και θεωρείται παραδοσιακό ρώσικο παραμύθι.
Τίτλος: “Μια ξεχωριστή μέρα του Μπαρμπα Πανώφ”, το οποίο οι εκπαιδευτικοί της Α και Β τάξης διασκευάσαμε για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των δύο τμημάτων.
Ας αρχίσουν να τα μαθαίνουν (πράγμα που πιστεύω ότι γι΄αυτά είναι πανευκολάκι!!!) ώστε από την Τρίτη να συντονίσουμε την ανάγνωση του έργου και να κάνουμε πρόβες.
Παρακάτω ανεβάζω κάποια από τα έργα των παιδιών(ενδεικτικά) που σήμερα κάναμε στην τάξη με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Συγκινητικός ,το λιγότερο, ο απίθανος τρόπος των παιδιών να παρεμβαίνουν με τέχνη στην τέχνη μεγάλων καλλιτεχνών και να εξυψώνουν τα έργα τους…
Βασιστήκαμε στο έργο του χαράκτη Α. Τάσσου. Περιττό να σας αναφέρω τον συνειρμό των παιδιών ακούγοντας το όνομά του: “Τάσος το σαλιγκάρι!”
ΚΑΛΟ Σ/Κ!
Γλώσσα:
Αντιγραφή+Ορθογραφία: “Νανά, Νένα, νονά, ελάτε, είναι”.
Ανάγνωση : τις κυκλωμένες προτάσεις του φυλλαδίου
φυλλάδιο: fylergeinai
ΤΕ: έγινε στην τάξη
Κίτρινο(εργασιών): έγινε στην τάξη
Μαθηματικά:
Κάναμε ασκήσεις με τα ζευγαράκια των αριθμών. Βρίσκονται στο ντοσιέ των παιδιών ώστε να κολληθούν στο πράσινο όταν τους το δώσω. Δεν έχουν κάτι για το σπίτι εκτός από μερικά παιδιά που δεν ολοκλήρωσαν τη δουλειά στην τάξη.
Καλή δύναμη!
Γλώσσα:
Αντιγραφή+Ορθ. : Νν, να, νο, νι, νε, είναι(ολικά)
Ανάγνωση: τις σκιασμένες με μπλε προτάσεις του κυρίως κειμένου και αυτή από το τραγούδι σ. 37. Προτείνω να εξασκούνται και στις λέξεις που μπορούν να διαβάζουν (τις έχουμε κυκλώσει στην τάξη).
φυλλάδιο: Νν
Μαθηματικά:
ΒΜ μάθημα 14 σ. 40.
Δουλέψαμε στο πράσινο τετράδιο πράξεις με τα ζευγαράκια μέχρι και το 9.
Φυλλάδιο: Μάθημα 13 , Μαθημα 13
Καλή συνέχεια!
Γλώσσα:
Αντιγραφή + Ορθ. :” Ο σάκος και η κότα”
Φυλλάδιο: Όλοι στον κήπο Ο,ο
Στην τάξη εργαστήκαμε στο κίτρινο τετράδιο.
ΤΕ: έγινε στην τάξη
Μαθηματικά:
ΤΕ μάθημα 13: κάναμε τις ασκήσεις.
Εξασκηθήκαμε παράλληλα στα ζευγαράκια του 10. Την άσκηση με το ουράνιο τόξο “Οι φίλοι του 10” είπα στα παιδιά να την κρατήσουν στο ντοσιέ των μαθηματικών για να την κολλήσουμε στο πράσινο τετράδιο.
Φυλλάδιο: Κεφάλαιο_13ο-Πρόσθεση_και_ανάλυση_των_αριθμών_μέχρι_το_5__ΙΙ_
Μαθαίνουν τα ζευγαράκια του 10.
Καλή δύναμη!
Γλώσσα:
Αντιγραφή: Οο, Ο σάκος έχει κότες, όχι(το μαθαίνουμε κι αυτό ολικά)
Ορθογραφία (ό,τι και στην Αντιγραφή)
Ανάγνωση
Φυλλάδιο: Όλοι στον κήπο Ο,ο ):
Μαθηματικά:
ΒΜ: Μάθημα 13, τελειώσαμε τις ασκήσεις.
Πράσινο τετράδιο: Γραφή του 9 και τις ασκήσεις. Όσοι στην τάξη δεν τέλειωσαν τα ζευγαράκια του 9 παρακαλώ να τα γράψουν κάτω από την άσκηση που κάναμε στην τάξη με τα ζευγαράκια του 9. Επίσης, καλή εξάσκηση.
Σημ. : Έχω δώσει ένα φυλλάδιο όπου απεικονίζονατι 2 σάκοι(το συνδέσαμε και με τη Γλώσσα) όπου εξασκηθήκαε σήμερα στα ζευγαράκια με τα καπάκια που έχουμε στην τάξη. Με αυτούς τους σάκους μπορούν να εξασκούνται και στο σπίτι (με ό,τι υλικό εσείς σκεφτείτε!!!)
Καλή δύναμη!
Γλώσσα:
Αντιγραφή: “Εμένα με λένε…” και “Το πακέτο έχει καπέλα”
Ορθ. : “Το πακέτο έχει καπέλα”
Ανάγνωση: Επανάληψη τα δύο τελευταία μαθήματα “Ο κύριος με το καπέλο” και “Τάσος το σαλιγκάρι” καθώς και τις κυκλωμένες λέξεις από το λεξιλόγιο – ευρετήριο στο ΒΜ.
Κίτρινο τετράδιο (εργασιών): Υπάρχουν 4 ασκησούλες. Η μία έγινε στην τάξη. Έχουν τις υπόλοιπες.
ΤΕ: το κάναμε στην τάξη.
Μαθηματικά:
Εργαστήκαμε πάνω στα ζευγαράκια των αριθμών έως το 8 σε φυλλάδιο στην τάξη. Ξεκινήσαμε το μάθημα 13 από το ΒΜ. Δεν έχουν κάτι για το σπίτι. Προτείνω, όσο το δυνατό, εξάσκηση στα ζευγαράκια έως το 8. Θα συνεχίσουμε την εμπέδωση σε αυτά και στις επόμενες εβδομάδες.
Καλό Σ/Κ!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén