Οι πασχαλινές μας εργασίες

Ωραία τα κατάφερες, Νικόλα! Συγχαρητήρια!!!

Σε ευχαριστούμε Νικόλα!!Και εμείς σε αγαπάμε και μας λείπεις !

Αληθώς ο Κύριος Νικόλα !

Καλό Πάσχα, Στελίνα! Καλά να περάσεις!

Είναι τέλεια η ζωγραφιά σου! Ευχαριστούμε πολύ. Και εμείς σε αγαπάμε!

Έτοιμα και τα πασχαλιάτικα αυγουλάκια της Ολίβιας! Υπέροχα Ολίβια ,γεια στα χέρια σου !!Φαντάζομαι με πόση υπομονή τα έφτιαξες ! Μπράβο! Και του χρόνου !

 

Π, όπως Πάσχα- Πασχαλιά. Πολύ ωραία Λευτέρη! Καλή Ανάσταση!!!

Υπέροχη δουλειά Φώτη! Χρειάστηκε πολλή υπομονή για να τα καταφέρεις τόσο καλά ! Μπράβο!

Οι καρτούλες από τα χεράκια του Φώτη είναι αφιερωμένες σε όλους τους συμμαθητές του αλλά και σε όλες τις δασκάλες.Σε ευχαριστούμε από καρδιάς και σένα Φώτη μας!

Σε ευχαριστούμε Ελένη για τις όμορφες ευχές σου !! Καλή ανάσταση και από μας!

Και του χρόνου Νικόλα ! Καταπληκτικές όλες οι πασχαλινές σου κατασκευές και εργασίες !Συγχαρητήρια και καλή Ανάσταση να ακούσουμε!

Έφτασαν και οι πασχαλινές εργασίες της Κατερίνας! Υπέροχες ! Καλή και ευλογημένη Ανάσταση !

Γειά στα χέρια σου Κωνσταντίνα ! Υπέροχα!! Και του χρόνου !!

Μπράβο Κωνσταντίνα ! Έβαλες και τους αριθμούς στη σειρά !Συγχαρητήρια !

Τέλεια η εργασία σου Κατερίνα ! Καλό Πάσχα και από εμάς !

Τα πασχαλινά κουλουράκια της Κατερίνας ! Πεντανόστιμα φαίνονται !!

Μπράβο Φώτη ! ΤΕΛΕΙΟ!

Ππ, όπως λέμε Πάσχα!!

Χρυσοχέρα η Κατερίνα μας !!

Ο Φώτης μας εντόπισε όλες τις λέξεις που αρχίζουν από Π π ! Συγχαρητήρια !!

Μια πασχαλίτσα και ένα κοτοπουλάκι από τον Φώτη για τους συμμαθητές του !

Και του χρόνου Νικόλα!

Έτοιμα και τα Λαζαράκια του Νικόλα !

Μπράβο Ντάνι! Κατάφερες να κάνεις σπουδαίες εργασίες !

Απίθανες η πασχαλινές σου κατασκευές Στελίνα! Καλό Πάσχα!!!

Μπράβο Λευτέρη!!!Καλό Πάσχα!

Έτοιμα και τα Λαζαράκια του Χάρη! Και του χρόνου!!!

Χρόνια πολλά Ολίβια! Πεντανόστιμα φαίνονται τα Λαζαράκια σας!!!

Τα κάλαντα του Λαζάρου από τον Νικόλα!!

Καλή Ανάσταση και σε σένα Νικόλα!!

Έβαλες ωραία χρώματα Κωνσταντίνα !Μπράβο!

Τέλεια τα λαζαράκια σας !!Και του Χρόνου Κωνσταντίνα !

Μα τι ωραίες ζωγραφιές είναι αυτές!!

 

Συγχαρητήρια Νικόλα !!

Ενημέρωση γονέων από το ΠΕ.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ &

Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Πληροφορίες: Λούκουτου Κωνστάντια

Ταχ. Δ/νση      : Ηπείρου & Ανθ. Γαζή

Ταχ. Κώδικας  : 412 22Λάρισα

Τηλέφωνο       : 2410619344

e-mail:pekes@thess.pde.sch.gr

Δικτυακός τόπος: http://pekesthess.sites.sch.gr

 

Λάρισα, 08/04/2020

Α.Π: 545

 

 

Προς: Όπως στον Πίνακα Αποδεκτών

 

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση Γονέων / Κηδεμόνων μαθητών/τριών κάθε βαθμίδας σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Σχέσεις γονέων παιδιών στις μέρες του ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»

Αγαπητοί γονείς,

Υλοποιώντας ομόφωνη απόφαση της 13ης Ολομέλειας του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 23 Μαρτίου 2020, και σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Σας καλούμε στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με γενικό θέμα: «Σχέσεις γονέων παιδιών στις μέρες του ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ», που θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες ζωντανής μετάδοσης στο Youtube την Παρασκευή 10 Απριλίου και ώρες 16:00-18:00.

Προκειμένου να παρακολουθήσετε την ενημερωτική συνάντηση ζωντανά, δεν έχετε παρά να πληκτρολογήσετε την ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση σε ένα φυλλομετρητή, δηλαδή, ένα πρόγραμμα πλοήγησης στο διαδίκτυο:

https://youtu.be/G0vuvAlY8Ko

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν και πως αυτή η μαγνητοσκόπηση (το βίντεο) της εκδήλωσης θα είναι διαθέσιμη και μετά το τέλος της πραγματοποίησης της από το κανάλι της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας (το αναζητάτε με το όνομα ΠΔΕ Θεσσαλίας) στο YouTube ώστε να μπορέσετε να την παρακολουθήσετε.

Το πρόγραμμα της ενημερωτικής εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

 

Δρ Κωτούλας Βασίλειος

Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

Καλωσόρισμα
Δρ Δοδοντσάκης Γεώργιος Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας Χαιρετισμός και καλωσόρισμα Οι σχέσεις οικογένειας-σχολείου στο πλαίσιο της προτροπής ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
Δρ Τσίτσικα Άρτεμις

Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ΕΚΠΑ

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. Και τώρα τι γίνεται;
Διαχείριση των σχέσεων μέσα στην οικογένεια στην εποχή του COVID 19

 

Σαβούρδου Ειρήνη MSc

Ψυχολόγος

Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Διαχείριση των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών αναγκών στην οικογένεια
Δρ Κωτούλας Βασίλειος Παναγιώτου Κωνσταντίνος MSc

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και συζητούμε με τους γονείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση α) στο δημοτικό, β) στο Γυμνάσιο και το Λύκειο
Μυργιώτη Ευφροσύνη

Υπεύθυνη Τομέα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Κ.Ε.Σ.Υ. Καρδίτσας

Τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Προτάσεις – Κλειδιά για τις μεταβάσεις στη ζωή μας.
Δρ Καπανιάρης Αλέξανδρος

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

Τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ: Εργαλεία και δράσεις στο δρόμο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – Δημιουργικό διαδίκτυο

 

Δρ. Παπαδοπούλου Μαρία Προϊστάμενη Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και συζητούμε με τους γονείς για Συμβουλευτική και Υποστήριξη της Οικογένειας από τα Κ.Ε.Σ.Υ.

 

Ερωτήματα είναι δυνατόν να υποβληθούν μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης thess.pekes@gmail.com  πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση. Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να απαντηθούν

Παρακαλούμε με τη φροντίδα των Διευθυντριών/Διευθυντών των σχολικών μονάδων όπως ενημερωθούν οι γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν στη μονάδα σας με κάθε πρόσφορο μέσο (ενδεικτικά αναφέρουμε την αποστολή της παρούσας πρόσκλησης μέσω του myschool), ώστε να παρακολουθήσουν την ενημερωτική εκδήλωση.

Ο

Οργανωτικός Συντονιστής

του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας

(Τ.Σ.Υ.)

ΚΩΤΟΥΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ‘Α’

Πολύ καλή δουλεία Αθηναϊδα!!!

Μπράβο Ελένη ! Τα γραμματάκια σου είναι τέλεια !!

Στελίνα μας πρόσφερες την πιο δυνατή και ωραία λέξη από Α: αγάπη. Σ΄ευχαριστούμε πολύ!

Τέλεια η προσπάθειά σου Κωνσταντίνα Μπράβο!!

Πολύ καλή προσπάθεια Κωνσταντίνα!!!

Γράμματα παντού…Τέλεια Κωνσταντίνα!!!

Πόσες λέξεις από Α , Άκη; Υπέροχα!!!

Νικόλα Μπράβο!!

Μπράβο Κατερίνα μας !!Βρήκες πολλές λεξούλες!!

Λέξεις που αρχίζουν από Α. Μπράβο Ολίβια! Τα κατάφερες τέλεια!

Ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο από το ΥΠΑΙΘ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ  ΤΟ  Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

 

https://drive.google.com/file/d/1-Sa2JDqV7Mgswnk2GJXS5Qb6cubHaELk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Dawa6tmUVIud19PRK9ba_gAxvfqPocCo/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1onzzDcPlrJ70cK85KoLR_H8v2vpOrTgn/view?usp=sharing

Οι ζωγραφιές της επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας για το τραγούδι ¨Γειά σου κύριε Μενεξέ¨

 

Μπράβο! Ωραίοι οι μενεξέδες σου Άκη!!!

Ο μενεξές του Λευτέρη! Συγχαρητήρια!!!

Ολίβια είναι υπέροχη!!!Μπράβο!!!

 

Άλλος ένας φανταστικός κήπος απο τον Αργύρη μας ! Πολλά πολλά μπράβο!!

Κωνσταντίνα μας ευχαριστούμε πολύ για την κατασκευή σου .Είναι υπέροχη !

Μα τί ωραίος ανοιξιάτικος κήπος είναι αυτός ; !!! Συγχαρητήρια Κωνσταντίνα μου!!

Α! Πολύ ωραία Φώτη!!!

Τι ωραία ζωγραφιά είναι αυτή! Μπράβο, Νικόλα!!!

Υπέροχα χρώματα! Τέλειος ο μενεξές σου Κατερίνα!!!

Χαρίστε μας μια ζωγραφιά ή ό,τι άλλο θέλετε!!!

 

Μπράβο Ντάνι ! Τα καταφέρνεις !

Υπέροχη προσπάθεια Στελίνα!!! Φανταστική πεταλούδα!!!

Τέλειος ο ελέφαντας! Μπράβο Λευτέρη!!!

Η υπέροχη ζωγραφιά είναι από την Αναστασία μας !! Πολλά μπράβο Αναστασία!!

Τα lego τα έφτιαξε ο Θοδωρής !! Πολλά συγχαρητήρια και στον Θοδωρή μας !!

Μπράβο Κωνσταντίνα! Τα καταφέρνεις και στα δύσκολα !Συγχαρητήρια !!

Μπράβο Ντάνι! Η προσπάθειά σου είναι αξιέπαινη ! Συγχαρητήρια!!

Μας αρέσει που περνάτε δημιουργικά τον χρόνο σας ! Συγχαρητήρια Κωνσταντίνα!

 

Σ΄ ευχαριστούμε για την υπέροχη ζωγραφιά , Χρυσοβαλάντη!!!

Με φαντασία από τον Νικόλα !!

Χάρη…τι ωραία κατασκευή είναι αυτή!!!

Πέπα και Τζώρτζ! Είναι τέλεια η ζωγραφιά σου, Κωνσταντίνα!!!

Τι υπέροχα χρώματα!!! Συγχαρητήρια Χρυσοβαλάντη!!!

Ευχαριστούμε Νικόλα και γι αυτή την υπέροχη δουλειά !!

Ζήτω! η άνοιξη! Μπράβο Βασίλη!!!

Όμορφη άνοιξη! Στελίνα είναι απλά υπέροχη!!!

Τέλεια ζωγραφιά, Ονήσιμε!!!

Μπράβο Λεό!! Πολύ καλή κατασκευή !!

Τι νόστιμη τούρτα είναι αυτή!!! Συγχαρητήρια, Αριάνα!!!

Πολύ ωραία χρώματα! Μας έφερες την άνοιξη!

Ευχαριστούμε πολύ! Είναι πανέμορφη!

Είναι τέλεια! Ευχαριστούμε πολύ! Μας έφτιαξες τη διάθεση.

 

Να είσαι σίγουρος Λευτέρη, πως όταν γυρίσουμε στο σχολείο, θα κάνουμε πάρτι. Μπράβο!!!

 

 

Μαθηματικά και όχι μόνο!!

ΠΡΟΣΟΧΗ 

Παίζουμε ΜΑΖΙ με τα παιδιά για μικρό χρονικό διάστημα. ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ  στα παιδιά κινητά και ταμπλετ. Είναι επικίνδυνα και δεν τους προσφέρουν τίποτα!!

Επιλεγμένα παιχνίδια μαθηματικών στο Ιντερνετ

https://emathima.gr/%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%80%CF%81/

Το λογισμικό αυτό  χρειάζεται   τη λειτουργία Flash για να τρέξει. Πολλές φορές είναι απενεργοποιημένος . Για να τον ενεργοποιήσετε ακολουθήστε τις οδηγίες στον παρακάτω σύνδεσμο

Δεν παίζει ο Flash (Flash is blocked/απενεργοποιημένος) [Σωτήρη Καρανάσιου]

Συγχαρητήρια Άκη!!!

Μπράβο, Άκη!!!

Αστεράκι μας .. υπέροχα !!!

Χίλια μπράβο Κωνσταντίνα !!

 

Μπράβο, Ολίβια! Πολύ καλά τα κατάφερες!!!

Άν έχεις όρεξη….Συγχαρητήρια, Λευτέρη, πολύ καλή δουλεία!!!

 

Αναζήτηση βιβλίου:Μικρός Αναγνώστης

ΠΡΟΣΟΧΗ 

Διαβάζουμε  ΜΑΖΙ με τα παιδιά για μικρό χρονικό διάστημα. ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ  στα παιδιά κινητά και ταμπλετ. Είναι επικίνδυνα και δεν τους προσφέρουν τίποτα!!

http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria_list.asp

Καλή ακρόαση!

Ο μικρός αναγνώστης χρειάζεται τη λειτουργία Flash για να τρέξει. Πολλές φορές είναι απενεργοποιημένος . Για να τον ενεργοποιήσετε ακολουθήστε τις οδηγίες στον παρακάτω σύνδεσμο

Δεν παίζει ο Flash (Flash is blocked/απενεργοποιημένος) [Σωτήρη Καρανάσιου]

 

Οι ζωγραφιές της επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας από το παραμύθι ‘Ένας ιός με κορώνα’

Τέλεια Ολίβια ! Συγχαρητήρια!!!!

Μπράβο, Λευτέρη! Πολύ ωραία ζωγραφιά!

 

Μπράβο Κωνσταντίνα!!! Πολύ ωραίος ο κορωνοϊός! Αλλά εμείς θα τον νικήσουμε!!!

Πολύ καλή ιδέα!Συγχαρητήρια!!

Στην κυριολεξία ζωγραφίζεις Αργύρη!!Μπράβο!

Γειά σου Νικόλα!!Υπέροχη η ζωγραφιά σου!!

Δεν έχω λόγια !! Συγχαρητήρια Μιρέλα!!

Μπράβο θοδωρή !! Τέλεια δουλειά!!!

Συγχαρητήρια Σπύρο !! Φανταστικό !

Απίθανη η ζωγραφία σου Αναστασία μας !

Σ΄ ευχαριστούμε πολύ       Φώτη,μπράβο!!

Μπράβο και σε σένα Κωνσταντίνα!! Πολλά φιλιά και από εμάς!

Άλλη μια εκδοχή! Μπράβο Άννα Μαρία!!!

Ευχαριστούμε πολύ Άκη είναι τέλεια!!!