ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026

1ος θεματικός κύκλος: « Ζω καλύτερα – Ευ Ζην»
ΥΓΕΙΑ: Διατροφή
Τίτλος:« ΤΡΩΜΕ ΥΓΕΙΙΝΑ! »

Ο γενικός στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σ’ αυτόν τον θεματικό κύκλο είναι:
η προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε, καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.
Η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας. Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
Διάρκεια: Οκτώβρης – Νοέμβρης

2ος θεματικός κύκλος : Φροντίζω το περιβάλλον
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ/ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Τίτλος: « ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΑ ΖΩΑ»
Ο γενικός στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σ’ αυτόν τον θεματικό κύκλο είναι:
η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η γνωριμία με τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται, η δημιουργία «πρωτοτύπων»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβρης – Ιανουάριος

 

3ος θεματικός κύκλος : « Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη »
Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη
Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος: « Εγώ κι εσύ μαζί ταξιδευουμε….»
Ο γενικός στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σ’ αυτόν τον θεματικό κύκλο είναι :
η ανάπτυξη και εδραίωση αξιών όπως η συνεργασία, ο σεβασμός στη γνώμη του άλλου, η αγάπη για τον πλησίον, η αλληλεγγύη και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Η καλλιέργεια των δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αιώνα

Διάρκεια: Φεβρουάριος – Μάρτιος

4ος θεματικός κύκλος : «Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»
STEM / Εκπαιδευτική Ρομποτική
«STE(A)M / Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Τίτλος: «ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ»
Ο γενικός στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σ’ αυτόν τον θεματικό κύκλο είναι:

να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία,
η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και γόνιμης συνεργασίας τόσο μεταξύ των νηπίων όσο και μεταξύ των εκπαιδευτικών, η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η εξοικείωση των νηπίων με τις Νέες Τεχνολογίες και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, η κατανόηση του κύκλου του νερού, η δημιουργία κατασκευών που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες της ροής του νερού (υδροδυναμική)
Διάρκεια: Απρίλιος – Μάιος