Παρατηρώντας το φθινόπωρο μιλήσαμε για το Φ του φθινοπώρου και των φύλλων και το Ο του Οκτώβριου. Πρώτα τα γράφουμε όπως μπορούμε , μετά τα σχηματίζουμε με την πλαστελίνη. Μας περίσσεψε και βρήκαμε ευκαιρία να φτιάξουμε και το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Τέλος βοηθήσαμε την μελισσούλα να φτάσει στα αγαπημένα της Φ
Διασχίζουμε το ποταμάκι μόνο αν ακούσουμε λέξη που να αρχίζει από τη φωνή Φ . Όποιος τα καταφέρνει κερδίζει μια καρτέλα με το γράμμα Φ.
Οι μικροί μαθητές γίνονται μικροί ντετέκτιβ καθώς καλούνται να διαβάσουν και να σπάσουν τον κώδικα ώστε να βρουν τι κρύβει η εικόνα και σε ποια εποχή του χρόνου ανήκει. Έτσι μέσω της αντίστοιχης του αριθμού με συγκεκριμένο χρώμα έρχονται σε επαφή με την έννοια της κωδικοποίησης αλλά και των εικονοστοιχείων. Συμμετέχουν και στο Code Week 2025 με την συγκεκριμένη εργασία.
Τα παιδιά συνεχίζουν να έρχονται σε επαφή με τις έννοιες της κωδικοποίησης και γνωρίζουν πως δημιουργείται μια ψηφιακή εικόνα. Χρωματίζουν τα κουτάκια- pixel ανάλογα με το χρώμα και τη θέση που δίνεται από τον κώδικα και ανακαλύπτουν την εικόνα.
Φρούτα και καρποί του φθινοπώρου με την τεχνική της απομόνωσης
Παιχνίδια διαδικτυακά με τα φθινοπωρινά φρούτα.
Τα παιδιά προσπαθούν να βρουν τη σωστή διαδρομή και να οδηγήσουν τον σκίουρο στο βελανίδι.
Σιγά σιγά φτάσαμε στον τρίτο μήνα του φθινοπώρου. Από ποια γράμματα αποτελείται ο Νοέμβριος; Μπορούμε να βοηθήσουμε το ‘Ν΄ να φτάσει στο ΄ν’ ακολουθώντας το σωστό μονοπάτι;
Krokotak
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΔΕΝΤΡΑ


































